رونمایی COLORFUL از رم های سری Battle-AX و SSD های جدید نسل ۳ و ۴

کمپانی چینی Colorful Technology به تازگی از کیت‌های رم Battle-AX با پشتیبانی از هر دو پلفترم DDR5 و DDR4 رونمایی کرده و این شرکت همچنین در کنار رم‌ها، از درایوهای NVMe SSD با پشتیبانی از رابط PCIe نسل ۳ و ۴ نیز رونمایی کرده است. کیت‌های مموری جدید همراه با درایوهای SSD این شرکت برای کارکرد مناسب در پلتفرم‌های جدید و قدیمی طراحی شده است.

شرکت توسعه دهنده همچنین اذعان کرده کیت‌های رم COLORFUL Battle-AX DDR5 و DDR4 برای کاربرانی که قصد آپدیت سیستم به آخرین پلتفرم پردازشی اینتل را دارند مناسب است و خصوصاً حافظه‌های DDR5 از یک سیستم دفع گرما با رنگ‌بندی مشکی و سفید پشتیبانی می‌کنند.

رم COLORFUL Battle-AX

کیت‌های Battle-AX DDR5 در ظرفیت‌های ۸ و ۱۶GB و در فرکانس DDR5-4800 و DDR5-5200 در دسترس قرار خواهند گرفت که قیمت اعلام شده برای کیت‌های ۱۶GB DDR5 نزدیک به ۸۰ و ۱۰۰ دلار و در مدل DDR4 با ظرفیت ۸ گیگابایت ۹۰ تا ۸۰ دلار برای فرکانس‌های مختلف خواهد بود.

JzYHUK3tBChIZrgo

رم‌های DDR5 جدید این کمپانی همچنین از آخرین پروفایل اورکلاکینگ اینتل XMP 3.0 پشتیبانی می‌کنند. این محصولات با گارانتی ۳ ساله خود COLORFUL در بازارهای جهانی در دسترس قرار خواهد گرفت. این شرکت همچنین دو درایو NVMe SSD از سری CN را برای کامپیوترهای دسکتاپ و لپ تاپ معرفی کرده که با نام مدل CN700 PCIe Gen4 SSD و CN600 Pro PCIe Gen 3 SSD در دسترس قرار خواهند گرفت.

رم COLORFUL Battle-AX

CN700 از رابط PCIe نسل چهار و آخرین تکنولوژی کنترلر NVMe بهره می‌برد که توانایی ارائه سرعت خواندن ۵۰۰۰ مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن ۴۵۰۰MB/s را ارائه می‌دهد. CN700 در سه ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت، ۱TB و ۲TB به ترتیب با قیمت‌های ۷۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ دلار در دسترس قرار می‌گیرد و همچنین با کنسول پلی استیشن ۵ نیز سازگار است.

رم COLORFUL Battle-AX

سری دیگر که CN600 نام دارد از رابط نسل سوم PCIe پشتیبانی می‌کند و قادر به ارائه سرعت خواندن ۳۴۰۰ مگابایت بر ثانیه و نوشتن ۳۱۰۰MB/s است. مدل CN600 برای سیستم‌های قدیمی‌تر مناسب به نظر می‌رسد. CN600 Pro در ظرفیت‌های ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت به ترتیب با قیمت‌های ۳۶، ۶۰ و ۸۰ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link