رونمایی رسمی گیگابایت از کارت گرافیک های سری RTX 4080

کمپانی گیگابایت به تازگی به صورت رسمی از سری کارت گرافیک‌های GeForce RTX 4080 16 GB خود که از معماری Ada Lovelace قدرت گرفته‌اند رونمایی کرد و این محصولات قرار است در هفته آینده ۱۶ نوامبر برای خرید در دسترس قرار گیرند. کارت گرافیک‌های جدید سری RTX 40 عملکرد بالایی را نسبت به نسل‌های گذشته نشان داده‌اند و با بهره‌مندی از این محصولات، کاربران تا چندین سال در رفع نیازهای گرافیکی بی‌نیاز خواهد شد.

گیگابایت در این کارت‌ها از راهکارهای خنک کنندگی اختصاصی WATERFORCE و WINDFORCE خود استفاده کرده و قرار است نیازمندی‌های مختلف محصولات این سری را برطرف کند. سری محصولات AORUS WATERFORCE بهترین انتخاب برای افرادی است که خواستار سیستم خنک کننده مایع هستند و گیگابایت با سال‌ها تجربه در توسعه کارت گرافیک در این زمینه تخصص دارد و این سری کارت‌ها با بهره‌مندی از فضای خالی مناسب میان فن‌ها و هیت سینک به افزایش انتقال جریان هوا با کمک خنک کننده مایع و کاهش دما کمک خواهد کرد.

گیگابایت RTX 4080

استفاده از مس در طراحی سیستم انتقال حرارتی نیز یکی دیگر از نکات مثبت در طراحی این سیستم حرارتی است. در این محصولات قاب جلو و عقب با پشتیبانی از نورپردازی RGB عرضه می‌شوند و گیمرها می‌توانند با کمک نرم‌افزار GIGABYTE CONTROL CENTER طراحی نوری کارت خود را مدیریت کنند.

گیگابایت RTX 4080

کارت گرافیک RTX 4080 از سری AORUS گیگابایت برای کاربری‌های پیشرفته گیمینگ طراحی شده و با ظاهر و سیستم خنک کننده مناسب نیاز کاربران را برطرف خواهد کرد. در همین راستا گیگابایت RTX 4080 را از سری WINDFORCE عرضه خواهد کرد و محصولات این سری با تمرکز بر پایداری و ارائه قابلیت‌های مختلف برای رنج گسترده‌ای از کاربران در دسترس قرار می‌گیرد.

گیگابایت RTX 4080

کارت ۴۰۸۰ AERO OC با طراحی سفید برای کاربرانی که وزن سبک و طراحی ساده را دوست دارند در نظر گرفته شده و رنگ آن نیز برای کیس‌های سفید نیز مناسب است. کارت گرافیک EAGLE OC برخی از عناصر آینده‌نگرانه را برای ایجاد یک هویت منحصر به فرد و شخصی مانند استفاده از علائم و هندسه به کار گرفته تا به مالک خود حس خوبی دهد. این محصولات در هفته آینده در بازار جهانی با قیمت نزدیک به ۱۰۰۰ دلار در دسترس قرار خواهند گرفت.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.