رونمایی رسمی از بازی Control 2 و قرار داشتن آن در مراحل ابتدایی ساخت

شرکت Remedy Entertainment امروز رسماً از بازی Control 2 رونمایی کرد و اذعان کرد که نسخه دوم از این سری با همکاری ۵۰۵ Games منتشر می‌شود. دومین سری از این بازی که قبلا با نام Heron شناخته می‌شد دنباله‌ی نسخه اول بازی محسوب می‌شود و با استفاده از موتور بازی سازی اختصاصی رمدی Northlight ساخته خواهد شد.

سازندگان همچنین تایید کرده‌اند که این بازی برای PC، پلی استیشن ۵ و اکس باکس سری X/S عرضه خواهد شد. با این حال زمان انتشار دقیقی برای این بازی اعلام نشده است. به دلیل اینکه بازی هنوز در مراحل ابتدایی به سر می‌برد احتمالا نمی‌توان انتظار انتشار این بازی را در آینده‌ای نزدیک داشت.

بودجه توسعه بازی Control 2 نزدیک به ۵۰ میلیون یورو خواهد بود و رمدی نیز مالکیت معنوی بازی را حفظ خواهد کرد. بودجه بازی افزایش تقریبا دوبرابری را نسبت به ۳۰ میلیون دلار سرمایه بازی اول تجربه کرده است. هزینه‌های توسعه، بازاریابی و سرمایه‌گذاری پس از عرضه بازی و همچنین درآمد خالص حاصل از فروش آن قرار است به طور مساوی بین شرکت‌های ۵۰۵ Games و Remedy تقسیم شود.

رمدی Control 2

این پروژه هم اکنون در مراحل مفهومی قرار دارد و این به معنای آن است که هنوز وارد مرحله توسعه نشده است. رمدی قرار است بازی را برای پلتفرم PC منتشر کند در حالی که ۵۰۵ Games وظیفه انتشار آن را بر روی کنسول‌ها برعهده گرفته است.

تصویر مفهومی نیز از بازی Control 2 منتشر شده که در این مطلب قابل مشاهده است. کارگردان بازی Mikael Kasurinen در وب‌سایت رمدی اظهار کرد که بازی Control 2 یک سفر غیرمنتظره دیگر را برای گیمرهای به ارمغان خواهد آورد و اون مشارکت در این عنوان را یکی از هیجان‌انگیزترین پروژه‌های زندگی‌اش عنوان کرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.