رونمایی از MIUI 14 و عرضه اولیه آن برای سری Xiaomi 12 و Redmi K50

شیائومی به تازگی در مراسمی از گوشی و سیستم عامل جدید MIUI 14 خود مبتنی بر اندروید رونمایی کرد. این شرکت همچنین لیستی از گوشی‌هایی که قرار است آپدیت جدید MIUI 14 را دریافت کنند منتشر کرد. شیائومی قرار است آپدیت جدید را در سه ماهه دوم ۲۰۲۳ برای تبلت‌هایی از جمله Redmi Pad منتشر کند.

در مراسم امروز در چین، شیائومی از سری گوشی جدید Xiaomi 13 خود رونمایی کرد و علاوه بر آن، این کمپانی از جدیدترین نسخه رابط نرم‌افزاری و گرافیکی MIUI 14 مبتنی بر اندروید برای گوشی‌های آینده خود نیز پرده برداشت. همراه با اعلام این خبرها شیائومی همچنین برنامه‌های خود در خصوص عرضه MIUI 14 را نیز فاش کرد.

در همین راستا این شرکت فهرست کاملی از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های خود را که قرار است ابتدا در چین بروزرسانی MIUI 14 را دریافت کنند منتشر کرد. در همین راستا به نظر می‌رسد نسخه جهانی MIUI 14 برای عرضه در بازار بین المللی در ماه آینده میلادی رونمایی می‌شود.

رونمایی MIUI 14

همانطور که به صورت رسمی نیز مشخص شده شیائومی قرار است برای اکثر سری گوشی‌های شیائومی ۱۲ از جمله Xiaomi 12S Ultra، شیائومی ۱۲ و مدل‌های دیگر در این سری آپدیت جدید را در ماه آینده برای بازار چین منتشر کند. سری گوشی‌های ردمی K50 نیز دیگر محصولاتی هستند که قرار است این آپدیت جدید را دریافت کنند.

در بخش تبلت‌های این کمپانی نیز Redmi Pad ،Mi Pad 5 Pro 12.4 ،Mi Pad 5 Pro 5G ،Mi Pad 5 Pro و Mi Pad 5 قرار است آپدیت جدید MIUI 14 را دریافت کنند. با این حال نکته جالب توجه این است که گوشی شیائومی ۱۲X که یک سال پیش همراه با Xiaomi 12 منتشر شد در لیست آپدیت وجود ندارد.

در همین راستا همانطور که قبل‌تر نیز گفته شد این آپدیت‌ها مخصوص چین است و شیائومی احتمالا آپدیت MIUI 14 گوشی‌های رده بالاتر خود را زودتر در دسترس قرار می‌دهد، اما در ماه‌های آینده نیز احتمالا می‌توان انتظار لیست مشابه‌ای را برای آپدیت گوشی‌های بین المللی در نظر گرفت.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.