رونمایی از GPU های MSI RTX 4070 Ti در ۳ سری با فن و خنک کننده اختصاصی

با معرفی رسمی از RTX 4070 Ti دسکتاپ در CES توسط انویدیا شرکت‌های دیگر از جمله MSI نیز به رونمایی رسمی از این GPU دسکتاپ پرداخته‌اند. کارت گرافیک‌های RTX 4070 Ti کمپانی MSI با هر سه سری SUPRIM ،GAMING TRIO و VENTUS که طراحی برد باکیفیت و خنک کنندگی مطلوب دارند در دسترس قرار خواهند گرفت و MSI اظهار کرده که کارت‌های ارائه شده این شرکت در عین ارائه راندمان و عملکرد بالا، در زمینه نویز و مصرف انرژی نیز کم صدا و بهینه عمل خواهند کرد.

کارت‌های سری MSI SUPRIM برای عملکرد و بهره‌وری بالا طراحی شده و پیشرفته‌ترین سیستم خنک کنندگی MSI TRI FROZR 3S همراه با فن‌های TORX FAN 5.0 و ۷ لوله با پشتیبانی از پایه مسی با پوشش نیکل، نیز برای بهبود عملکرد حرارتی این کارت‌ها توسط MSI در نظر گرفته شده است. MSI همچنین برای بهبود جریان هوا از تکنولوژی اختصاصی با طراحی منحنی شکل در داخل کارت‌های این سری بهره گرفته است.

پنل پشتی و قسمت بیرونی سیستم حرارتی با استفاده از آلومینیوم پیاده‌سازی شده و این زیبایی ظاهری کارت را نیز بهبود داده است. پشتیبانی از بایوس دوگانه در این سری کارت‌ها به کاربر این امکان را می‌دهد که به راحتی بین حالت‌های گیمینگ و معمولی برای کنترل نویز و مصرف کارت انتخاب کند. MSI همچنین برای زیبایی بیشتر قطعات سخت‌افزاری خود از RGB Mystic Light با بهره‌مندی از میلیون‌ها رنگ و مجموعه‌ای از تنظیمات نور پویا پشتیبانی به عمل آورده است.

سری دیگر از کارت‌های MSI RTX 4070 Ti قرار است تحت زیربرند گیمینگ GAMING TRIO ارائه شود و این کارت‌ها با طراحی آشنا و مقداری بروز شده قرار است تعادلی میان عملکرد پردازشی، خنک کنندگی و کاهش نویز را برای کاربران به ارمغان بیاورد. MSI برای این سری طراحی جدید فن‌های TORX Fan 5.0 خود را در دسترس قرار داده و  این سری کارت با پشتیبانی از ۳ فن هوا را به سیستم خنک کننده TRI FROZR 3 انتقال می‌دهد.

این سری نیز همچنین قرار است به بایوس دوگانه مجهز شوند. آخرین سری نیز قرار است تحت زیربرند محصولات محبوب MSI VENTUS منتشر شود GPU های این سری با فن TORX Fan 4.0 و طراحی ظاهری اسپارتانی در دسترس قرار می‌گیرند.

MSI RTX 4070TI SPECS

MSI اذعان کرده که سیستم خنک کننده قوی و صفحه پشتی آلومینیومی تقویت شده، استفاده از این کارت‌ها را برای اکثر کاربری‌ها مناسب توصیف کرده است. در نهایت MSI بیان کرده که سری محصولات RTX 4070 Ti دسکتاپ از ۵ ژانویه یعنی فردا برای فروش در دسترس قرار خواهند گرفت.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.