رونمایی از گوشی جان سخت و مقاوم موتورولا Defy 2 با پشتیبانی از ارتباط ماهواره ای

کمپانی بریتانیایی Bullitt Group به خاطر ساخت تجهیزات الکترونیک و ارتباطی مقاوم شناخته می‌شود و این شرکت با ساخت دستگاه‌های اینچنینی به کاربران خود در هر منطقه‌ای اجازه برقراری ارتباط را با کمک ارتباطات گسترده ماهواره‌ای داده، در همین راستا این شرکت با همکاری موتورولا سری گوشی‌های هوشمند موتورولا Defy 2 برای مصارف اینچنینی معرفی کرده است.

علاوه بر این، کاربران همچنین می‌توانند دستگاه‌های برقراری لینک ارتباطی Motorola Defy را برای برقراری ارتباط ماهواره‌ای گوشی‌های اندرویدی و IOS استفاده کنند. Defy 2 در دو نسخه با کاربری گوشی هوشمند و دستگاه ارتباطی عرضه شده و نسخه گوشی این دستگاه مجهز به ۵G است. این گوشی در برابر افتادن از ارتفاع ۱.۸ متری بر روی فولاد مقاوم است و می‌تواند تا ۲۴ ساعت در دماهای شدید منفی ۳۰ درجه سلسیوس و ۷۵ درجه بالای صفر مقاومت کند.

این گوشی را همچنین می‌توان در مناطق مربوطه استفاده کرد. بدنه این گوشی با یک پوشش ضد میکروبی ویژه با یون‌های نقره محافظت می‌شود و حتی می‌توان گوشی را با آب و صابون و مواد ضدعفونی کننده نیز شست! این گوشی با چیپست دایمنسیتی ۹۳۰ و با پشتیبانی از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی در دسترس قرار خواهد گرفت. پشتیبانی از اندروید ۱۲ و نسخه‌های بالاتر نیز برای این گوشی در دسترس قرار گرفته است.

gsmarena 001 1
موتورولا Defy 2

نمایشگر این گوشی ۶.۶ اینچی با پشتیبانی از Gorilla Glass Victus عرضه می‌شود و بهره‌مندی از رزولوشن +FHD با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز نیز در آن لحاظ شده است. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و استفاده از لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی از دیگر قابلیت‌های این گوشی محسوب می‌شود. موتورولا در این گوشی با تعبیه سرویس پیام ماهواره‌ای Bullitt به کاربران امکان ارسال پیام در هر منطقه‌ای را می‌دهد، با این حال این سرویس رایگان نیست و ارسال ۳۰ پیام در ماه نزدیک به ۵ دلار هزینه دارد.

موتورولا Defy 2

کاربران همچنین می‌توانند با پرداخت ۳۰ دلار به صورت ماهانه این میزان پیام را به ۴۰۰ افزایش دهند. سرویس پیام ماهواره‌ای در هفته‌های آینده پوشش اروپا و آمریکایی شمالی را به صورت کامل پیاده سازی می‌کند و تا پایان سال جاری میلادی نیز می‌توان انتظار فراهم کردن پوشش در دیگر مناطق زمین را داشت.

موتورولا Defy 2

با این حال برای کاربرانی که علاقه‌ای به تعویض گوشی خود و یا خرید موتورولا Defy 2 ندارند راهکاری در نظر گرفته شده و آن‌ها می‌توانند از دستگاه Motorola Defy Satellite Link که تنها کار اش ارسال پیام‌های ماهواره‌ای است استفاده کنند. این دستگاه، کوچک و قابل حمل است و با استفاده از بلوتوث و گوشی هوشمند کنترل می‌شود. مقاومت در برابر آب و خاک با استاندارد IP68 نیز در این محصول لحاظ شده است.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link