رونمایی از کارت های جدید ایسوس RTX 3060 Ti با پشتیبانی از GDDR6X

ایسوس اخیراً از نسخه جدید از سری کارت گرافیک TUF Gaming GeForce RTX 3060 Ti و Dual GeForce RTX 3060 Ti رونمایی کرد و این محصولات قرار است برای پرفورمنس بهتر با استفاده از حافظه GDDR6X عرضه شوند. کارت‌های سری RTX 3060 Ti هم‌اکنون با قیمت مناسب و پرفورمنس قابل قبول ارائه می‌شوند و پشتیبانی از حافظه GDDR6X عملکرد این کارت را حتی بهتر نیز خواهد کرد.

پشتیبانی از GDDR6X، اورکلاک اختصاصی ایسوس و عرضه نسخه سفید و کوچکتر با استفاده از ۲ فن

ایسوس همچنین کارت RTX 3060 را با یک مدل جدیدتر ۸ گیگابایتی GDDR6 عرضه می‌کند که در آن امکانات بیشتری ارائه شده است. کارت گرافیک گیمینگ ایسوس TUF GeForce RTX 3060 Ti 8 GB GDDR6X از همان طراحی سه فن پشتیبانی می‌کند و صفحه پشتی آن نیز از جنس آلومینیوم است که در فرم فاکتور ۲.۷ اسلات و با پشتیبانی از NVIDIA G-SYNC و GPU Tweak III در دسترس قرار گرفته است.

ایسوس TUF RTX 3060 Ti

این GPU با پشتیبانی از VRAM پرسرعت GDDR6X با قابلیت تصحیح خطا قرار است عملکرد کارت را حتی بیشتر نیز ارتقا دهد. برای این کارت یک نسخه با اورکلاک ایسوس برای اطمینان از عملکرد موثر این پردازنده گرافیکی در دسترس قرار خواهد گرفت. ایسوس این کارت را با استفاده از خازن‌های قوی با پشتیبانی از استاندارد نظامی ساخته و در ساخت آن از فرآیند ASUS Auto-Extreme و لحیم کاری و اتصالات دقیق بهره برده است.

ایسوس TUF RTX 3060 Ti

علاوه بر این‌ها، کارت‌های سری TUF Gaming ایسوس توسط تست سختگیرانه ۱۴۴ ساعته مورد آزمایش قرار می‌گیرند تا کمپانی سازنده از عملکرد مناسب آن‌ها زیر فشار مطمئن شود. برای علاقه‌مندان به فرم فکتور کوچکتر و افرادی که نمی‌توانند از کارت با پشتیبانی از ۳ فن استفاده کنند، ایسوس نسخه Dual GeForce RTX 3060 Ti 8 GB را با پشتیبانی از دو فن و فرم فاکتور کوچکتر عرضه خواهد کرد و این کارت را با پشتیبانی از VRAM پرسرعت GDDR6X در دسترس قرار خواهد گرفت.

ایسوس TUF RTX 3060 Ti

این کارت با قیمت کمتری نسبت به نسخه دیگر عرضه می‌شود اما ایسوس برای این مدل نیز ورژن اورکلاک شده را در نظر گرفته است. ASUS همچنین یک مدل کاملا سفید از این کارت را معرفی کرده و این مدل به کارتی مقرون به صرفه و کوچک برای گیم‌پلی در رزولوشن ۱۰۸۰p و ۱۴۴۰p معرفی شده است.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link