رونمایی از مانیتور قابل حمل ۱۵.۶ اینچی گیمینگ Spectrum Nano

Tech Armory شرکت مالزیایی به تازگی نمایشگر قابل حمل Spectrum Nano که به قابلیت‌های جالبی مجهز را معرفی کرده است. این صفحه نمایش پرتال با رفرش ریت ۱۶۵ هرتز در دسترس قرار می‌گیرد و علاوه بر بهره‌مندی از رابط‌های اتصال سخت‌افزاری، از باتری قدرتمندی نیز برخوردار است.

این مانیتور را می‌توان به صورت چندگانه در کاربری‌های گیمینگ، ورک استیشن‌ها، تولید محتوا و بازی استفاده کرد. همانطور که اشاره شد نمایشگر جدید از یک باتری داخلی ۵۰۰۰ میلی آمپری استفاده می‌کند و بسته به تنظیمات نمایشگر می‌توان از آن به مدت ۴ ساعت استفاده کرد.

این صفحه نمایش لمسی جدید همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد تا به گوشی‌های هوشمند، لپ تاپ، تبلت و کنسول‌های بازی متصل شوند. Spectrum Nano از نمایشگر لمسی ۱۰ نقطه‌ای بهره می‌برد که برای کنترل آسان، پاسخگویی سریع و بازی‌ها مناسب است. Tech Armory چهار گزینه را برای استفاده از مانیتور پرتال خود ارائه کرده که شامل Spectrum Nano 4K ،Nano 2K ،Nano 120 و آخری Nano model که حالت تلفیقی از گزینه‌های قبلی است می‌شود.

نمایشگر Spectrum Nano

وزن صفحه نمایش نیز مقداری کمتر از ۱ کیلوگرم عنوان شده است. این محصول جدید همچنین از یک کیف نیز برای حمل آسان بهره می‌برد. بالاخره نوبت به سایز نمایشگر می‌رسد که ۱۵.۶ اینچ است و از زاویه دید گسترده ۱۷۸ درجه و تکنولوژی anti-flicker پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر Spectrum Nano

این مانیتور همچنین با پشتیبانی از USB Type-C ،HDMI و Mini DisplayPort عرضه شده است. این صفحه نمایش همچنین می‌توان دیوایس‌های همراه را شارژ کند. این مانیتور پرتال با استفاده از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و سیستم خنک کننده passive cooling نیز در آن تعبیه شده است. دو بلندگوی یکپارچه و روشنایی ۳۰۰ نیتی نیز از دیگر قابلیت‌های این صفحه نمایش پرتال است.

نمایشگر گیمینگ و قابل حمل Spectrum Nano با پشتیبانی از استاندارد VESA عرضه شده و با اکثر پایه‌های مانیتور رایج که از نمایشگرهای ۱۵.۶ اینچی پشتیبانی می‌کنند نیز سازگار است. در حال حاضر شرکت تولید کننده قیمت اولیه این محصولات را بسیار مناسب اعلام کرده و Spectrum Nano با قیمت ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلاری به فروش می‌رسد. این در حالی است که رنج قیمتی این مدل نمایشگرها معمولا بین ۴۰۰ تا ۷۵۰ دلار است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.