رونمایی از آنر ایربادز ۳i با قیمت مناسب ۷۰ دلار و قابلیت ANC

شاید تمرکز رویداد بزرگ Honor امروز بر روی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار و همچنین پرچم‌داران تاشو بود ولی در کنار این غول‌ها با یک جفت پوشیدنی کوچک کاملاً جدید صوتی نیز آشنا شدیم. این محصول جدید چیزی نبود جز آنر ایربادز ۳i همراه با ANC، که کاهش نویز هوش مصنوعی و باتری بزرگ را تنها با قیمت ۷۰ دلار به ارمغان می‌آورد.

طراحی خوش ساخت و کوچک

Honor Earbuds 3i جدید با یک درایور دینامیک ۱۰ میلی‌متری عرضه می‌شود که در بدنه خوش‌ساخت آن پنهان شده است. در طول این رویداد، مدیر عامل آنر چندین بار گفت: «شبیه به سنگریزه»، و ما می‌توانیم ببینیم که چرا او از این طراحی بسیار هیجان‌زده شده است. بر روی هر کدام از ایربادها سه میکروفون وجود دارد و ساقه آن به یک سنسور لمسی کوچک و همچنین برای کنترل حرکات مجهز شده است. همچنین یک سنسور برای تشخیص سایش وجود دارد و هدفون‌های هدفون از حالت تاخیر کم برای بازی پشتیبانی می‌کنند که طبیعتا باتری را سریعتر تخلیه می‌کند.

Honor Earbuds 3i ANC

شارژ دهی مناسب و قابلیت بلوتوث ۵.۲

هر کدام از آنها دارای یک باتری ۵۵ میلی آمپر ساعتی و کیس دارای ظرفیت ۴۱۰ میلی آمپر ساعت است. Honor ادعا می‌کند که عمر باتری با یک بار شارژ می تواند ۱۰ ساعت باشد، البته به شرطی که ANC خاموش باشد. شارژ فقط از طریق سیم از طریق درگاه USB-C انجام می‌شود و طبق گزارش‌ها از ۰ تا ۱۰۰ درصد حدود ۶۰ دقیقه طول می‌کشد. قابلیت اتصال بلوتوث ۵.۲ با دستگاه های Honor است که از جفت شدن سریع پشتیبانی می‌کنند، اگرچه برای ویژگی‌های کامل کاربران باید برنامه Honor Smart Space را دانلود کنند.

Honor Earbuds 3i Bud

آنر ایربادز ۳i در حال حاضر برای پیش‌سفارش در فروشگاه این شرکت در چین موجود است. قیمت ۴۹۹ یوان (۷۰ دلار / ۶۷ یورو) است و اولین فروش برای ۲ دسامبر برنامه ریزی شده است.

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link