رونمایی آپارات از طرح افزایش درآمد کاربران

پلتفرم ایرانی «آپارات» با هدف حمایت از تولیدکنندگان محتوای ویدیویی و مزد زحمات آن‌ها، طرح جدیدی با نام افزایش درآمد کاربران از این پلتفرم را راه‌اندازی می‌کند.

به نقل از بخش روابط عمومی «آپارات»، این پلتفرم از طرح ویژه‌ای پرده‌برداری خواهد کرد که تولیدکنندگان محتوای ویدیویی از طریق آن درآمدی مازاد از پخش تبلیغات به دست می‌آورند. میزان پرداخت این مبلع مازاد به عواملی نظیر «کمیت»، «کیفیت»، «نوع محتوای تولیدی» و همچنین «استقبال بینندگان» بستگی دارد. طرح پیشنهادی مزبور با هدف حمایت از تولیدکنندگان محتوا به ویژه محتوای آموزشی در نظر گرفته شده است.

ویژگی‌های طرح افزایش درآمد کاربران پلتفرم «آپارات»

سایر تغییرات اساسی سیستم درآمدزایی پلتفرم «آپارات» شامل تغییر درصد «اشتراک‌گذاری» (Share) و تغییر در فرایند پرداخت درآمد کانال‌ها است. بنابراین، پلتفرم «آپارات» از این پس، درصد «اشتراک‌گذاری» کانال تولیدکنندگان محتوا را به صورت سیستماتیک در هر ماه مورد بازبینی قرار می‌دهد و بسته به میزان استقبال و توجه کاربران از محتوای تولیدی، درصد حاصل شده را تخمین می‌زند.

طرح افزایش درآمد کاربران آپارات

تغییر در رویکرد پرداخت کانال‌ها نیز به گونه‌ای است کاربران می‌توانند در صورت تمایل، در پنل کاربری خود درخواست برداشت درآمد را ثبت کنند. سپس آن‌ها پس از گذشت هفت روز کاری قادر هستند مبلغ ارسالی را دریافت نماینند. پلتفرم «آپارات» تاکید می‌کند بارگذاری محتوای باکیفیت نقش موثری در افزایش درآمد کاربران خواهد داشت.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.