روند کاهش گیمر Warzone 2 در هفته های اخیر بیش از انتظار بوده

بیش از ۳ ماه از عرضه نسخه دوم بازی آنلاین و رایگان Warzone 2 گذشته و به تازگی در جدیدترین گزارش‌های وب‌سایت CharlieIntel تعداد گیمر های آن روند نزولی و کاهشی فراتر از انتظاری را در پیش گرفته است. طبق گزارش‌ها روند نزولی گیمرهای این بازی خیلی تعجب آور نیست و این به دلایل مختلفی رخ داده و این بازی محبوب که در اوایل نیز اکتیویژن رکورد پلیر کلی ۲۵ میلیون را گزارش کرد به تازگی کاهش گیمر را تجربه کرده است.

این در حالی است که فعلا هیچ رقم دقیقی در خصوص تعداد گیمرهای PS4 و PS5 این بازی وجود ندارد و اطلاعات ارائه شده و آمارها برای PC از طریق SteamCharts در دسترس قرار گرفته است. با توجه به این آمار همانطور میزان گیمر این بازی در ۱۹ نوامبر ۲۰۲۲ در همان زمان اولیه عرضه به اوج خود یعنی ۴۸۸,۸۹۷ رسید.

با این حال طبق اطلاعات ارائه شده این ارقام در هفته‌های اخیر به طور مداوم کاهش یافته و در ۹ ژانویه به حدود ۱۲۰,۰۰۰ گیمر رسید. با این حال طبق اطلاعات جمع‌آوری شده، کاربران دلایل مختلفی را برای ترک این بازی گزارش کرده‌اند که شامل نبود محتوای جذاب نسبت به مپ قبلی، نبود آپدیت و تغییرات آنچنانی در نسخه جدید و یا شاید تکراری شدن محتوای آن را شامل می‌شود.

کاهش گیمر Warzone 2

Warzone 2 برخلاف نسخه قبلی از منظر برخی گیمر ها در بخش جمع‌آوری آمار و ارقام پلیرها نیز ناموفق عمل کرده و نارضایتی و کاهش کیفیت را برای برخی بازیکنان‌ها به ارمغان آورده است. یکی از اصلی ترین بخش‌های موفقیت وارزون به صورت کلی فارق از مپ ثابت و تکراری را می‌توان طی ۲ تا ۳ سال اخیر ارائه مراحل مختلف و متنوع برای طیف گسترده‌ای از گیمرها دانست و این مورد به خصوص در نسخه دوم کمتر به چشم می‌خورد.

با این حال در زمان برگزاری جام جهانی این بازی یک حالت فوتبال را در دسترس قرار داد که حداقل برای مدتی بسیار جالب و سرگرم کننده بود. وارزون ۲ همچنین بیشتر برای کاربران ایران و حتی جهانی نیز با مشکلات قطعی ناگهانی ارتباط با سرور، باگ‌های لانچ بازی و کرش کردن‌ها مواجه بوده که این مورد به خصوص زمانی که پلیر در حالت DMZ به بازی می‌پردازد می‌تواند بسیار اعصاب خُرد کن باشد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.