روتر ۱۰ گیگابیتی شیائومی در کنار سری ۱۳ شیائومی معرفی شد

روز گذشته، شیائومی رویداد بزرگی برای معرفی محصولات خود در چین برگزار کرد. این برند از دستگاه‌های مختلفی، از‌جمله شیائومی ۱۳، شیائومی ۱۳ پرو و مینی پی‌سی را رونمایی کرد. یکی دیگر از محصولاتی که طی این رویداد معرفی شد، روتر ۱۰ گیگابیتی شیائومی است که اخیراً منتشر شده است. این محصول با بهبودهای قابل‌توجهی ازجمله پشتیبانی از تگ‌های NFC و بهنای‌ باند انتقالی بیشتر و طراحی و ساخت به‌روزتر به بازار عرضه شد.

مشخصات روتر ۱۰ گیگابیتی شیائومی

با توجه به مشخصات سخت‌افزاری روتر ۱۰ گیگابیتی شیائومی، این محصول دارای سه کانال بی‌سیم ۲.۴، ۵.۲ و ۵.۸ گیگاهرتز است. سرعت کانال ۲.۴ گیگاهرتز در حالت ایده‌آل به حداکثر ۱۳۷۶.۴ مگابیت در ثانیه می‌رسد. این درحالیست که کانال‌های ۵.۲ و ۵.۸ گیگاهرتز به ترتیب می‌توانند به سرعت‌ ۵۷۶۴.۸ و ۲۸۸۲.۴ مگابیت‌برثانیه دست یابند. این روتر از پردازنده کوالکام چهارهسته‌ای A73 با کلاک ۲.۲ گیگاهرتز بهره می‌برد. این برند برای راحت‌کردن خیال کاربران حرفه‌ای، فناوری خنک‌کننده فعال را نیز در داخل آن ارائه کرده است تا از افت عملکرد و آسیب‌دیدن آن در دمای زیاد جلوگیری شود.

روتر 10 گیگابیتی شیائومی

این روتر دارای آنتن بیرونی high-gain و پشتیبانی از آنتن داخلی NFC است. این گجت دارای سه دکمه مختلف است، یکی برای بازنشانی سیستم، دومی برای روشن‌کردن روتر و سومی برای استفاده از قابلیت Mesh به‌کار می‌رود. علاوه‌براین، این محصول شیائومی به ۹ چراغ LED مجهزشده که برای نمایش وضعیت دستگاه، وضعیت اینترنت، نوردهی محیط و نمایش وضعیت پورت‌های شبکه استفاده می‌شوند.

در مورد درگاه‌ها، این دستگاه دارای پورت‌های ۴X WAN/LAN است که تطبیقی ​​هستند و که امکان سوییچ خودکار ۱۰ و ۱۰۰ و ۱۰۰۰ و ۲۵۰۰ مگابیتی را دارند. همچنین، یک درگاه WAN/LAN با قابلیت سوییچ خودکار بین ۱۰، ۱۰۰، ۱۰۰۰، ۲۵۰۰، ۵۰۰۰ و ۱۰۰۰۰ مگابیت‌برثانیه و یک درگاه SFP+Network با امکان سوییچ بین ۱۰۰۰ و ۲۵۰۰ و ۱۰۰۰۰ مگابیت و یک درگاه USB 3.0 برای آن در نظر گرفته شده است. این گجت همچنین از رمزگذاری WPA-PSK/WPA2-PSK/WPA3-SAE، کنترل دسترسی بی‌سیم (لیست سیاه و سفید)، قابلیت پنهان‌سازی نام شبکه‌ وای‌فای و شبکه هوشمند ضدکلاهبرداری پشتیبانی می‌کند.

این گجت با ۱ سال ضمانت پشتیبانی ارائه می‌شود. ابعاد آن ۲۷۰ × ۲۷۰ × ۱۷۴ میلی‌متر است و فقط در یک نسخه مشکی دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت. قیمت این دستگاه ۱۶۹۹ یوان (۲۴۴ دلار) است و به‌زودی در بازار چین عرضه خواهد شد. درحال‌حاضر، هنوز هیچ اطلاعاتی درمورد عرضه جهانی دستگاه منتشر نشده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.