رندرهای وان‌پلاس پد طراحی خاص این تبلت را نشان می‌دهند

ساعاتی قبل وان‌پلاس اعلام کرد که اولین تبلت این شرکت که وان‌پلاس پد نام دارد، در تاریخ ۱۸ بهمن رسما رونمایی خواهد شد. باید خاطرنشان کنیم در این رویداد شاهد معرفی وان‌پلاس ۱۱ و وان‌پلاس بادز پرو ۲ برای بازار جهانی خواهیم بود. همانطور که احتمالا می‌دانید، این دو گجت مدتی قبل در چین معرفی شده‌اند. حالا به لطف انتشار رندرهای وان‌پلاس پد، می‌توانیم به طراحی این تبلت جذاب بپردازیم.

همانطور که در این رندرها می‌توانید ببینید، وان‌پلاس پد از طراحی جذابی بهره می‌برد و در این میان ماژول دایره‌ای شکل که برای دوربین اختصاص پیدا کرده، سروصدای زیادی راه انداخته است. برخلاف تقریبا تمام تبلت‌ها که ماژول دوربین را در گوشه‌ی پنل پشتی قرار می‌دهند، این ماژول کنار یکی از لبه‌ها ولی در بخش مرکزی تعبیه شده است. باید خاطرنشان کنیم طراحی این تبلت یادآوری طراحی وان‌پلاس ۱۱ است و به نظر می‌رسد وان‌پلاس با این کار خواسته از زبان طراحی یکسانی برای هر دو گجت استفاده کند.

وان‌پلاس پد

هنوز در رابطه با ویژگی‌های سخت‌افزاری این تبلت با قاطعیت نمی‌توانیم صحبت کنیم و فقط می‌دانیم که از نمایشگر ۱۱.۶ اینچی بهره می‌برد. ظاهرا بدنه‌ی موردنظر مبتنی بر فلز است و بنابراین با بدنه‌ی مقاومی روبرو خواهیم شد. البته هنوز نمی‌دانیم که این تبلت با چه ضخامت و وزنی به دست کاربران می‌رسد.

با توجه به موقعیت قرارگیری دوربین سلفی، برای تماس‌های ویدیویی باید این تبلت را به صورت افقی در دست بگیرید. اخیرا برخی تبلت‌ها به این رویکرد روی آورده‌اند و روز‌به‌روز شمار تبلت‌هایی که برای دوربین سلفی چنین رویکردی را در پیش می‌گیرند، افزایش پیدا می‌کند. در این رویداد احتمالا با کیبورد وان‌پلاس و تلویزیون هوشمند ساخت این شرکت هم روبرو خواهیم شد. در هر صورت تا آن زمان، احتمالا اطلاعات بیشتری از تبلت وان‌پلاس تب فاش خواهد شد.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A8 10.5 SM-X205 ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

۸,۷۲۰,۰۰۰

تومان

تبلت اپل مدل iPad Mini 6th Generation 8.3 inch 2021 ظرفیت 64 گیگابایت و 4 گیگابایت رم

۲۰,۱۰۰,۰۰۰

تومان

منبع: GSMArena

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.