رشد یک پله ای اینترنت ثابت ایران در رده بندی جهانی

در گزارش میانه سرعت اینترنت ثابت و موبایل اینترنت اسپید تست در ماه آوریل، جایگاه ایران نسبت به ماه قبل با یک پله رشد در رده ۱۴۵ ثبت شده است.

وب سایت اسپید تست جدیدترین گزارش خود از میانه سرعت اینترنت موبایل و ثابت جهان در ماه آوریل را منتشر کرده است. طبق این گزارش میانه سرعت اینترنت موبایل جهان ۴۲.۰۷ و میانه سرعت اینترنت ثابت آن ۸۰.۱۲ مگابیت برثانیه بوده است.

رشد یک پله ای اینترنت ثابت ایران در رده بندی جهانی

سقوط یک پله ای جایگاه ایران در اینترنت موبایل

در آوریل ۲۰۲۳ میلادی میانه سرعت اینترنت موبایل ایران ۳۵.۹۸ مگابیت برثانیه و جایگاه آن در رده ۶۲ است. این جایگاه در فهرست کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل جهان یک پله سقوط کرده است.

رشد یک پله ای اینترنت ثابت ایران در رده بندی جهانی

از سوی دیگر در رده بندی میانه سرعت اینترنت ثابت جهان، ایران با ۱۱.۹۷ مگابیت برثانیه در رده ۱۴۵ قرار داشته که جایگاه آن یک پله نسبت به ماه قبل صعود کرده است.

قطر سریع ترین اینترنت موبایل جهان را دارد

طبق گزارش اسپید تست در آوریل ۲۰۲۳ میلادی قطر با میانه سرعت اینترنت موبایل ۱۸۹.۹۸ مگابیت برثانیه در رده نخست قرار دارد و جایگاه آن نسبت به ماه قبل یک پله صعود کرده است.

در عوض امارات متحده عربی با میانه سرعت اینترنت ۱۷۵.۳۴مگابیت برثانیه در رده دوم قرار دارد. جایگاه این کشور در رده بندی نسبت به ماه قبل یک پله سقوط کرده است.

رشد یک پله ای اینترنت ثابت ایران در رده بندی جهانی

در رده های سوم و چهارم به ترتیب ماکائو (۱۷۱.۷۳ مگابیت برثانیه) و کویت (۱۳۹.۰۳ مگابیت برثانیه) قرار دارند. جایگاه این کشورها در رده بندی اینترنت موبایل نسبت به ماه قبل هیچ تغییری نکرده است.

در رده پنجم نروژ( ۱۳۱.۱۶مگابیت برثانیه) و در پله ششم دانمارک با میانه سرعت اینترنت موبایل ۱۱۸.۸۳ مگابیت برثانیه قرار دارند. جایگاه نروژ در این رده بندی ۲ پله و دانمارک یک پله سقوط کرده است.

در رده هفتم بحرین قرار دارد که جایگاه آن نسبت به ماه مارس ۳ پله صعود کرده است. میانه سرعت اینترنت موبایل این کشور ۱۱۵ مگابیت برثانیه محاسبه شده است.

در رده هشتم ، نهم و دهم به ترتیب کره جنوبی(۱۱۰.۵۹ مگابیت برثانیه)، چین(۱۱۰.۱۰مگابیت برثانیه) و هلند(۱۰۹.۱۳ مگابیت برثانیه) قرار دارند. در این فهرست جایگاه کره جنوبی ۲، چین یک و هلند ۳ پله نسبت به ماه مارس سقوط کرده است.

رشد ۴ پله ای هنگ کنگ در رده بندی کشورهایی با اینترنت ثابت

در رده بندی کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت ثابت جهان مانند ماه گذشته سنگاپور (۲۴۲.۰۱ مگابیت برثانیه) قرار دارد. در جایگاه دوم نیز شیلی با میانه سرعت ۲۲۲.۴۹ مگابیت برثانیه قرار داردو جایگاه آن نسبت به ماه قبل یک پله صعود کرده است.

رشد یک پله ای اینترنت ثابت ایران در رده بندی جهانی

در رده سوم امارات متحده عربی با میانه سرعت ۲۱۶.۷۸مگابیت برثانیه قرار دارد و جایگاه آن یک پله سقوط کرده است. چین در جایگاه چهارم کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت ثابت قرار دارد که نسبت به ماه گذشته تغییری نکرده است. میانه سرعت این کشور در ماه آوریل ۲۱۵.۸۰ مگابیت برثانیه است.

هنگ کنگ در رده پنجم این فهرست با میانه سرعت ۲۰۵.۱۹مگابیت برثانیه قرار دارد و جایگاه آن نسبت به ماه مارس ۴ پله صعود کرده است.

در رده ششم ، هفتم و هشتم به ترتیب تایلند(۲۰۴.۲۶مگابیت برثانیه)، آمریکا(۲۰۲.۴۰مگابیت برثانیه) و دانمارک (۱۹۹.۹۴ مگابیت برثانیه) قرار دارند. هرچند جایگاه تایلند درفهرست کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت ثابت در آوریل نسبت به ماه قبل از آن تغییری نکرده است، اما جایگاه آمریکا یک پله صعود و دانمارک ۳پله سقوط کرده است.

در رده نهم و دهم به ترتیب نیز اسپانیا(۱۷۵.۹۶مگابیت برثانیه) و رومانی(۱۷۴.۲۶مگابیت برثانیه) قرار دارند. جایگاه اسپانیا نسبت به ماه قبل ۲ پله صعود کرده و رومانی ثابت مانده است.

نوشته رشد یک پله ای اینترنت ثابت ایران در رده بندی جهانی اولین بار در خبرگزاری سیناپرس | اخبار علمی ایران و جهان. پدیدار شد.

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link