ردمی K60E مجهز به تراشه‌ جدید Dimensity 8200 خواهد بود

ردمی به زودی سری گوشی‌های هوشمند Redmi K60 را در چین عرضه خواهد کرد. گزارش‌های اخیر حاکی از آن هستند که این مجموعه شامل سه مدل Redmi K60، K60 Pro و K60E خواهد بود. امروز این شرکت رسما وجود این دستگاه را تایید کرد. علاوه بر این، نام تراشه ای که ردمی K60E را تامین می‌کند، نیز فاش شد.

تراشه ردمی K60E

مشخصات ردمی K60E

براساس اطلاعاتی که در ماه نوامبر منتشر شد، مدل K60E را با نام رمز Rembrandt در چین عرضه خواهد شد. این دستگاه که با شناسه‌ مدل ۲۲۱۲۷RK46C نیز شناخته می‌شود، اخیراً گواهی ۳C چین را دریافت کرده است و در بازارهای داخلی این کشور با نام تجاری ردمی K60E فروخته خواهد شد.

برخی از شایعات حاکی از آن بود که ردمی K60E از مجهز به تراشه Dimensity 8200 خواهد بود. حالا بالاخره ردمی امروز این خبر را تأیید کرد. بااین‌حال، براساس اطلاعاتی که اخیراً از فهرست وب‌سایت گیک‌بنچ به‌دست آمده، احتمالا این دستگاه با تراشه‌ اسنپدراگون ۸۷۰ عرضه شود. درهرصورت، پوستر رسمی این گوشی هوشمند تأیید می‌کند که از سیستم-روی-چیپ Dimensity 8200 بهره خواهد برد.

گواهی ۳C ردمی K60E نشان می‌دهد که ممکن است این دستگاه با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی وارد بازار شود. براساس گمانه‌زنی‌ها، این محصول برپایه‌ی شیائومی ۱۲T ساخته خواهد شد. این درحالیست که گزارش‌های قبلی ادعا می‌کردند شیائومی ۱۲T با نام Redmi K50S در چین عرضه می‌شود. همانطور که می‌دانید این امر محغقق نشد و حالا به نظر می‌رسد که Redmi K60E یک Xiaomi 12T / Redmi K50S بازطراحی شده باشد.

مشخصات شیائومی ۱۲T

شیائومی ۱۲T دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با پشتیبانی از وضوح ۱.۵K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این دستگاه مجهز به یک دوربین جلو ۲۰ مگاپیکسلی و یک دوربین سه گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی (اصلی) + ۸ مگاپیکسلی (فوق عریض) + ۲ مگاپیکسلی (ماکرو) است. شیائومی ۱۲T از تراشه Dimensity 8100 Ultra بهره می‌برد و مجهز به حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه‌ رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی است. علاوه‌براین، این محصول به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات مجهز شده است.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link