ردمی از یک پد یادداشت دیجیتالی با قیمت فقط ۷ دلار رونمایی کرد

روز گذشته شرکت ردمی که از زیرمجموعه‌های شیائومی است، در هند از یک پد یادداشت‌برداری دیجیتالی رونمایی کرد. همانطور که از نام آن پیداست، کاربران می‌توانند از این گجت برای کارهایی مانند یادداشت‌برداری، طراحی‌های ساده و دیگر موارد این‌چنینی بهره ببرند. در ادامه به مشخصات این گجت می‌پردازیم.

در پنل جلویی این گجت شاهد نمایشگر ۸.۵ اینچی LCD هستیم که بر اساس ادعای ردمی، نوری از خود ساطع نمی‌کند و بنابراین کاربران بدون هیچ مشکلی بابت خستگی چشم، می‌توانند ساعت‌ها از آن بهره ببرند. این محصول بسیار سبک است و وزن آن به فقط ۹۰ گرم می‌رسد. یک دکمه‌ی بزرگ هم در بخش پایینی آن تعبیه شده که با فشار دادن آن، تمام محتویات نمایشگر پاک می‌شود و می‌توانید طراحی و نوشتن را از اول شروع کنید.

پد ردمی

همچنین باید به ارائه‌ی قابلیت قفل کردن محتوا هم اشاره کنیم که با بهره‌گیری از آن، محتواهای قرار گرفته بر روی نمایشگر دیگر پاک نمی‌شوند. همراه با این محصول یک قلم استایلوس مناسب هم ارائه می‌شود که به لطف حساسیت فشار، می‌تواند برای سایه‌زنی و ایجاد خطوط ضخیم و نازک مورد استفاده قرار بگیرد. این قلم به طور مغناطیسی به لبه‌ی دستگاه متصل می‌شود.

با توجه به اینکه نمایشگر نوری منتشر نمی‌کند، شیائومی اعلام کرده که با هر بار شارژ، کاربران می‌تواندن تا ۲۰ هزار بار نمایشگر را پر کنند. این یعنی خریداران هیچ نگرانی بابت عمر باتری نخواهند داشت. گفتنی است این گجت از باتری CR2016 استفاده می‌کنید که می‌توانید به راحتی آن را تعویض کنید.

Redmi Pad 3

پد یادداشت ردمی فقط ۷ دلار قیمت دارد که همین قیمت بسیار پایین جذابیت آن را دوچندان کرده است. هنوز مشخص نیست که آیا به غیر از بازار هند راهی دیگر بازارها هم خواهد شد یا نه.

منبع: GSMArena

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link