راهنمای خرید هدفون سیمی – آبان ۱۴۰۱

بهترین هدفون‌های سیمی بازار کدام هستند؟ ما در این راهنمای خرید هدفون سیمی دیجی‌کالا مگ به سراغ ۸ مورد از بهترین هدفون‌های بی‌سیم بازار، مطابق با سلیقه، کارکرد و بودجه مخاطبان رفته‌ایم.

هدفون‌های سیمی هنوز هم با اینکه بازار هدفون‌های بی‌سیم در حال رشد است، اما مخاطبان بی‌شماری دارند و بسیاری از بهترین و باکیفیت‌ترین هدفون‌های دنیا فقط اتصال سیمی دارند.

نکته قابل توجه در مورد هدفون‌های سیمی این است که به خاطر عدم استفاده از تکنولوژی‌های بی‌سیم، قیمت تمام شده آن‌ها معمولا از هم رده‌های خود در بحث کیفیت خروجی کم‌تر در می‌آید و همین مسئله باعث می‌شود تا این دسته از هدفون‌ها از ارزش خرید بالایی برخوردار باشند.

در این راهنمای خرید ما به سراغ ۸ هدفون و هدفون/هدست خوب بازار در بازه‌های قیمتی مختلف رفته‌ایم تا آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

اگر شما هم تجربه استفاده از هدفون یا هدست سیمی را دارید یا محصولی با ارزش خرید بالا را می‌شناسید، آن را در بخش دیدگاه‌ها معرفی کنید تا در به‌روزرسانی‌های بعدی راهنمای خرید هدفون بی‌سیم دیجی‌کالا مگ لحاظ شود.


فهرست دسترسی سریع

(با کلیک روی گزینه‌ها به بخش توضیحات بروید)

۱- جی‌بی‌ال Quantum 100 | از ۸۰۰.۰۰۰ تومان

۲- وان ادیو Studio Pro-30 | از ۱.۲۰۰.۰۰۰ تومان

۳- استیل‌سریز Arctis 3 | از ۲.۲۰۰.۰۰۰ تومان

۴- لاجیتک G433 | از ۲.۷۰۰.۰۰۰ تومان

۵- لاجیتک Pro | از ۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان

۶- رُد NTH-100 | از ۵.۵۰۰.۰۰۰ تومان

۷- آدیو تکنیکا ATH-AVC500 | از ۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان

۸- بیرداینامیک Amiron Home | از ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان


هدفون/هدست سیمی جی‌بی‌ال Quantum 100

قیمت: از ۸۰۰.۰۰۰ تومان

خرید هدفون سیمی جی‌بی‌ال Quantum 100 از دیجی‌کالا

راهنمای خرید هدفون

نوع اتصال جک ۳.۵ میلی‌متری
وزن ۲۲۰ گرم
قطر درایور ۴۰ میلی‌متر
سایر ویژگی‌ها دارای میکروفون جداشونده
منطبق با تمامی پلتفرم‌ها

یکی از بهترین هدفون‌های سیمی بازار که می‌توان با بودجه زیر یک میلیون تومان خریداری کرد، جی‌بی‌ال مدل کوانتوم ۱۰۰ نام دارد. این هدفون بدون در نظر گرفتن قیمت پایین، از کیفیت فوق‌العاده‌ای در ارائه صدای شفاف و باکیفیت برخوردار است.

با توجه با اتصال سیمی، هیچ‌گونه تاخیری در پخش صدا از مبدا وجود ندارد و کیفیت استریو و فراگیر صدا در هر دو درایور ۴۰ میلی‌متری این هدفون، در بازه قیمتی خود بی‌نظیر است.

یکی از ویژگی‌های عالی این هدفون سیمی، میکروفون آن است. هدفون جی‌بی‌ال کوانتوم ۱۰۰ همیشه به عنوان یک گجت گیمینگ شناخته می‌شود، اما قابلیت جداسازی میکروفون باعث می‌شود تا بتوان آن را در فضای باز هم مورد استفاده قرار داد.

همچنین کیفیت میکروفون این هدفون، نکته قابل توجه آن است. اگر در محیطی کم سر و صدا و بسته باشید، می‌توانید به وسیله میکروفون این هدفون صدایی شفاف، کاملا طبیعی و بدون افت کیفیتی را دریافت کنید که حتی برای تولید محتوا هم مناسب است.


هدفون سیمی وان ادیو Studio Pro-30

قیمت: از ۱.۲۰۰.۰۰۰ تومان

خرید هدفون سیمی جی‌بی‌ال Quantum 100 از دیجی‌کالا

راهنمای خرید هدفون

نوع اتصال جک ۳.۵ میلی‌متری
جک ۶.۳ میلی‌متری
وزن ۳۰۰ گرم
قطر درایور ۵۰ میلی‌متر
سایر ویژگی‌ها دارای میکروفون جداشونده
منطبق با تمامی پلتفرم‌ها

هدفون و هدست وان اُدیو OneOdio Studio Pro-30 با طراحی خاص چرخشی ، صدای های‌فای، قابلیت حمل، راحتی و امکان تنظیم هدبند مناسب استفاده DJ طراحی شده است.

درایورهای بزرگ نئودایمیومی ۵۰ میلی‌متری صدایی شفاف و تفکیک شده از پائین‌ترین تا بالاترین فرکانس‌ها را به گوش شما می‌رساند. همچنین می‌توانید از Pro-30 برای استفاده‌های روزمره و بازی نیز استفاده کنید.

به همراه دو فیش آب طلای ۳.۵  و ۶.۳ میلی متری برای کیفیت بهتر اتصال و سازگاری با انواع گوشی‌های هوشمند، تبلت، کنسول‌های بازی و ادوات موسیقی الکترونیک تجربه صدای استدیویی بدون محدودیت را داشته باشید.

پدهای گوشی از جنس فوم ضخیم که حتی در شرایط اجرای زنده، مانع از رسیدن صدای مزاحم محیط به گوش شما می‌شوند. امکان اشتراک موسیقی به کمک اتصال زنجیره‌ای چند هدفون با یکدیگر و با استاندارد Hi-Res Audio نیز وجود دارد.


هدست/هدفون سیمی استیل‌سریز Arctis 3

قیمت: از ۲.۲۰۰.۰۰۰ تومان

خرید هدست/هدفون سیمی استیل‌سریز Arctis 3 از دیجی‌کالا

راهنمای خرید هدفون

نوع اتصال جک ۳.۵ میلی‌متری
وزن ۲۵۰ گرم
قطر درایور ۴۰ میلی‌متر
سایر ویژگی‌ها دارای میکروفون جمع‌شونده
قابلیت حذف نویز
تطبیق کامل با همه پلتفرم‌ها
کابل ۳ متری

هدست و هدفون‌های برند استیل‌سریز همیشه جزو بهترین‌ها بوده‌اند و حالا مدل Arctis Prime برای کسانی که به دنبال هدست یا هدفون سیمی هستند، گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود.

کیفیت صدا درایورهای ۴۰ میلی‌متری و میکروفون جمع‌شونده این هدست بسیار عالی است و از لحاظ ارگونومی و بدنه، با همان طراحی مشخص برند استیل‌سریز طرف هستیم. این طراحی به نوعی پیاده‌سازی شده تا مخاطب بتواند ساعت‌های طولانی را بدون ناراحتی از هدفون استفاده کند.

هدبند مخصوصی از جنس الیاف با کیفیت در زیر بخش هدبند اصلی طراحی شده است که باعث می شود تا فشار وزن هدفون بطور یکنواخت روی سر پخش شود و کاربر احساس راحتی فوق العاده ای را به هنگام استفاده از آن تجربه کند.

با اینکه استیل سریز Arctis Prime در اصل یک هدست است، اما قابلیت جمع‌شوندگی میکروفون باعث می‌شود تا بتوان از آن به عنوان یک هدفون حتی در محیط باز استفاده کرد. میکروفون این هدست جزو بهترین‌ها است و می‌توانید حتی از آن برای تولید محتوا استفاده کنید. همچنین این میکروفون دارای قابلیت حذف نویز و تاییدیه دیسکورد است.

تنها مشکل قابل توجه استیل سریز Arctis Prime، عدم پشتیبانی آن از نرم‌افزار رسمی استیل سریز است که به همین خاطر نمی‌توان صدای خروجی را به طور ویژه شخصی‌سازی کرد.


هدفون/هدست سیمی لاجیتک G433

قیمت: از ۲.۷۰۰.۰۰۰ تومان

خرید هدفون/هدست سیمی لاجیتک G433 از دیجی‌کالا

راهنمای خرید هدفون

نوع اتصال جک ۳.۵ میلی‌متری
پورت USB
وزن ۲۵۹ گرم
قطر درایور ۴۰ میلی‌متر
سایر ویژگی‌ها دارای میکروفون کوردیود جداشونده

کمپانی لاجیتک هم یکی از بهترین تولیدکنندگان گجت‌های الکترونیکی، به خصوص هدفون‌های حرفه‌ای است. هدفون لاجیتک G433 که بیشتر به عنوان هدفون گیمینگ شناخته می‌شود، به خاطر طراحی شیک و میکروفون جداشونده، می‌تواند برای افراد و سلایق مختلفی کاربرد داشته باشد.

هدست لاجیتک G433 از کیفیت صدای بسیار خوبی برخوردار است که آن را به گزینه‌ای فوق‌العاده برای گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم یا کارایی اصلی‌اش، یعنی گیمینگ تبدیل می‌کند. حس راحتی که از ارگونومی اصولی این هدفون نشات می‌گیرد، سبب می‌شود تا بتوانید ساعت‌ها از آن استفاده کنید.

میکروفون هدست لاجیتک G433 قابلیت جداشوندگی دارد که باعث می‌شود هدست به هدفون تبدیل شود. اما در صورتی که می‌خواهید از میکروفون استفاده کنید، باید بدانید که با یکی از باکیفیت‌ترین‌های بازار طرف هستید. این میکروفون می‌تواند به راحتی صدای شما را با کیفیتی بالا ضبط کند یا در مکالمات، بهترین خروجی ممکن را ارائه دهد.


هدفون سیمی آدیو تکنیکا ATH-AVC500

قیمت: از ۲.۹۰۰.۰۰۰ تومان

راهنمای خرید هدفون

نوع اتصال جک ۳.۵ میلی‌متری
وزن ۲۷۰ گرم
قطر درایور ۵۳ میلی‌متری
سایر ویژگی‌ها کابل به طول ۳ متر
تبدیل فیش ۳.۵ میلی‌متری به ۶.۳ میلی‌متر

پیدا کردن هدفونی خانگی در بودجه‌ حدودا ۳ میلیون تومان که از کیفیت و راحتی فوق‌العاده‌ای برخوردار باشد، کمی سخت است. اما وقتی به سراغ برندهایی مانند آدیوتکنیکا می‌رویم، با محصولاتی به مراتب قدرتمندتر از چیزی که قیمت‌شان نشان می‌دهد روبه‌رو می‌شویم.

هدفون آدیو تکنیکا ATH-AVC500 در دسته هدفون‌های خانگی قرار می‌گیرد که تجربه خاصی از صدا را در هنگام تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی ارائه می‌دهد. این هدفون دارای درایورهای ۵۳ میلی‌متری باکیفیتی است که یک بدنه آلومینیومی آن را احاطه کرده. این بدنه کاملا ضد ارتعاش است.

انتقال صدایی رسا و گرم، دقیق و کاملا تفکیک‌پذیر در ابعادی وسیع، از ویژگی‌های اصلی این هدفون برند آدیو تکنیکا است. همچنین این هدفون به مانند سایر محصولات برند پریمیوم آدیو تکنیکا از بهترین و با کیفیت‌ترین متریال‌های موجود ساخته شده تا مخاطب بتواند ساعت‌ها بدون هیچ ناراحتی از آن استفاده کند.

کابل همراه این هدفون ۳ متر است و همچنین یک تبدیل فیش ۳.۵ میلی‌متری به ۶.۳ میلی‌متری هم همراه با هدفون عرضه شده است.


هدفون/هدست سیمی لاجیتک Pro

قیمت: از ۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان

خرید هدفون/هدست سیمی لاجیتک Gpro از دیجی‌کالا

راهنمای خرید هدفون

نوع اتصال جک ۳.۵ میلی‌متری
کارت صدا اکسترنال USB
وزن ۲۵۹ گرم
قطر درایور ۵۰ میلی‌متری
سایر ویژگی‌ها بهره گیری از فناوری‌های نرم‌افزاری Windows ۱۰ برای Surround Sound مانند Windows Sonic برای هدفون و Dolby Atmos برای پخش صدا
کابل ۲ متری با ریموت کنترل و قطع و وصل صدا
مجهز به نرم‌افزار G Hub

هدفون/هدست سیمی لاجیتک pro را می‌توان یک هدست همه کاره با قابلیت جداسازی میکروفون و تبدیل آن به هدفون دانست. لاجیتک Pro هم یک هدست/هدفون گیمینگ است و هم می‌توان با آن به خیابان زد و به عنوان یک هدفون باکیفیت، از صدای دقیق و رسای آن لذت برد.

درایورهای صوتی درایورهای Pro بیسی نرم و عمیق به همراه فرکانس بالایی شفاف و دقیق را با کمترین میزان نویز به شما ارائه می‌دهند. همچنین گوشی های هدست گیمینگ Logitech G Pro دارای پورت در پشت درایور آن است تا صدایی طبیعی‌تر را برای شما فراهم کند.

هدفون/هدست Logitech Pro از فناوری‌های نرم‌افزاری Windows 10 برای Surround Sound مانند Windows Sonic برای هدفون و Dolby Atmos برای پخش صدا با توحه به موقعیت ۳ بعدی آن در بازی پشتیبانی می‌کند.

گوشی‌های هدست گیمینگ لاجیتک Pro از جنس چرم مصنوعی است و از ورود نویز محیط جلوگیری می‌کند. همچنین فوم استفاده شده در این گوشی‌ها بسیار نرم هستند و در هنگام استفاده قالب گوش شما را به خود می‌گیرند. این هدست مجهز به تکنولوژی PASSIVE NOISE ISOLATION است.

میکروفون هدست گیمینگ لاجیتک Pro میکروفونی با نسبت سیگنال به نویز کمتر و بازه فرکانسی بیشتر است و حساس‌تر از میکروفون‌های عادی است تا در هنگام ارتباط با هم تیمی‌های خود صدای شما کاملاً شفاف به گوش آن‌ها برسد.

یکی از مهم‌ترین نکات طراحی لاجیتک Pro وزن بسیار کم آن است. اما این هدفون/هدست از پلاستیک TR90 ساخته شده‌است که علاوه بر وزن کم آن، استحکام زیادی در مقابل نیرو‌های مختلف دارد. همچنین شاسی از جنس استیل ضد زنگ این هدست از خم شدن بیش از حد آن جلوگیری می‌کند.


هدفون سیمی رُد NTH-100

قیمت: از ۵.۵۰۰.۰۰۰ تومان

راهنمای خرید هدفون

نوع اتصال جک ۳.۵ میلی‌متری
وزن ۳۵۰ گرم
قطر درایور ۴۰ میلی‌متری
سایر ویژگی‌ها کابل جداشونده به طول ۳ متر
همراه با کیف مخصوص
تبدیل فیش ۱.۴

«رُد» را می‌توان یکی از برند‌های مطرح در زمینه صدا و تجهیزات استودیویی نام برد که محصولات درجه‌ یکی را راهی بازار می‌کند. در اینجا، هدفون NTH-100 را داریم که می‌تواند هم به عنوان یک هدفون دقیق و باکیفیت برای شنیدن موسیقی کارایی داشته باشد و هم در امور حرفه‌ای استودیویی، میکس و مستر صدا یک ابزار حرفه‌ای باشد.

این هدفون دارای ایرپادهایی با استاندارد آلکانترا است که کاملا گوش را محاصره کرده و بسیار راحت قالب سر می‌شود. همچنین این ایرپادها دارای فناوری CoolTech هستند تا به واسطه جنس ژلاتینی داخل ایرپاد، گوش‌ها عرق نکرده و بتوانید ساعت‌ها با این هدفون کار کنید.

این محصول را می‌توان یک هدفون مقرون‌به‌صرفه در رده حرفه‌ای‌ها دانست. درایورهای دینامیک ۴۰ میلی‌متری این هدفون توانایی بالایی در تفکیک صدا و ارائه خروجی فوق‌العاده باکیفیت در اختیار دارند. اگر به دنبال یک هدفون قدرتمند برای استریم، پادکست، موسیقی یا هر امور مرتبط با صدا هستید و نمی‌خواهید به سراغ هدفون‌های استودیویی گران‌قیمت بروید، رُد NTH-100 یک انتخاب هوش‌مندانه است.


هدفون سیمی بیرداینامیک Amiron Home

قیمت: از ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان

خرید هدفون سیمی بیرداینامیک Amiron Home از دیجی‌کالا

راهنمای خرید هدفون

نوع اتصال جک ۳.۵ میلی‌متری
وزن ۳۴۰ گرم
قطر درایور نسل دوم تسلا
سایر ویژگی‌ها بدون میکروفون
مخصوص صدا و موسیقی دقیق
دور گوش و پشت‌باز
همراه با کیف مقاوم
فیش تبدیل ۳.۵ میلی‌متری به ۶.۳ میلی‌متری

هدفون سیمی Amiron محصولی مهندسی شده و پریمیوم از دل مهندسان صدا کشور آلمان است. این هدفون نسبتا گران‌قیمت و پشت‌باز، برای کسانی طراحی شده که فضای مناسبی برای گوش دادن به موسیقی در نظر دارند و می‌خواهند تا طبیعی‌ترین و دقیق‌ترین اجزای صدا و موسیقی مورد علاقه خود را بشوند.

این هدفون برند بیرداینامیک از نسل دوم درایورهای تسلا استفاده می‌کند. درایورهای تسلا یکی از دقیق‌ترین و پیشرفته‌ترین درایورهای حال حاضر دنیای هدفون‌ها است که می‌توانند لرزش‌های ناخواسته و صداهای زیر آزاردهنده را به طور کامل از بین ببرند.

شنیدن موسیقی در هدفون‌های پشت باز مانند هدفون بیرداینامیک Amiron، شبیه به حضور در یک کنسرت موسیقی بسیار باکیفیت است. شما می‌توانید با این هدفون بافت‌ها و جز به جز موسیقی مورد علاقه خود را شنیده و درک کنید.

کیفیت ساخت این هدفون بی‌نظیر است. ایرپد‌ها و هدبند هدفون Amiron از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد ساخته شده‌اند تا محصول، عمری ابدی در کنار شما داشته باشد.

این هدفون دارای کابلی به بلندی ۳ متر و جک ۳.۵ میلی‌متری است. همچنین یک فیش تبدیل به ۶.۳ میلی‌متری هم به همراه هدفون عرضه می‌شود. یک کیف مقاوم و زیبا نیز همراه با هدفون برای حمل و نقل راحت و بدون دغدغه در نظر گرفته شده است.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.