راهنمای خرید مچ‌بند هوشمند – آبان ۱۴۰۱

مچ‌بندهای هوشمند را می‌توان یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین و حتی کاربردی‌ترین گجت‌های هوشمند پوشیدنی دانست. در این مطلب راهنمای خرید مچ‌بند هوشمند، تعدادی از بهترین‌های بازار را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم.

یک ردیاب و مچ‌بند هوشمند سلامتی و تناسب اندام خوب، همانی است که هر روز از پوشیدن آن خوشحال هستید، احساس راحتی می‌کنید و عمر باتری طولانی دارد و می‌تواند کار خود را به خوبی انجام دهد. بسیاری از بندهای تناسب اندام، آنقدر راحت و جمع‌وجور هستند که زیر آستین پیراهن هم جا می‌شوند. آنها همچنین اغلب اعلان‌ها و توانایی رد یا پاسخ تماس‌ها را ارائه می‌دهند.

اگر در حال حاضر یک دونده یا ورزشکار هستید و قصد دارید تا عملکرد خود را بهتر ارزیابی کنید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ یکی از بند‌های معرفی شده در راهنمای خرید مچ‌بند هوشمند دیجی‌کالا مگ بروید. این ردیاب‌های تناسب اندام کارایی بالایی دارند و برخی دارای GPS داخلی و پشتیبانی از تعداد زیادی حرکات ورزشی هستند.

کدام مچ‌بند هوشمند برای من مناسب است؟

هنگام انتخاب یک ردیاب تناسب اندام، باید در نظر داشته باشید که از چه نوع فعالیتی بیشتر لذت می‌برید. اگر در درجه اول، به بیرون رفتن و پیاده‌روی علاقه دارید، می‌توانید با انتخاب بر اساس شدت یا پیچیدگی تمرینات، مچ‌بند مخصوص به خود را با بودجه مشخص انتخاب کنید.

یک مچ‌بند هوشمند زمانی بهترین کارایی خود را ارائه می‌دهد که در تمام روز و شب از آن استفاده کنید. توجه به باتری، مسئله‌ای مهم و البته نه خیلی پرپیچ و خم در مورد بندهای هوشمند است. بندهایی که در این مطلب معرفی کرده‌ایم، دارای طول عمر باتری بالای ۱۰ روز است و خیال‌تان از بابت آن‌ها کاملا راحت است.

اندازه و وضوح صفحه‌نمایش هم مسئله مهمی است. اگر گاهی اوقات برای تشخیص متن روی صفحه‌نمایش کوچک مشکل دارید، باید به سراغ مچ‌بند‌هایی بروید که از نمایشگر آمولد استفاده می‌کنند. خوشبختانه این دست از مچ‌بندها که بهترین‌شان هم در این لیست قرار دارند، قیمت خیلی مناسبی دارند و حتی در زیر نور مستقیم خورشید هم می‌توانند کار خود را به خوبی انجام دهند.


فهرست دسترسی سریع

(با کلیک روی گزینه‌ها به بخش توضیحات بروید)

مچ‌بند هوشمند شیائومی می بند ۳

از ۴۰۰,۰۰۰ تومان

نقاط قوت
  • بسیار ارزان
  • طراحی مناسب و جمع‌و‌جور
  • سنجش ضربان قلب
نقاط ضعف
  • بدون GPS
  • صفحه‌نمایش در زیر نور خورشید جالب نیست

خرید مچ‌بندهای شیائومی از دیجی‌کالا

راهنمای خرید مچ‌بند هوشمند

تاریخ عرضه مهر ۱۳۹۸
ابعاد ۴۶.۹×۱۷.۹×۱۲ میلی‌متر
وزن ۱۲ گرم
صفحه‌ نمایش

۰.۷۸ اینچ

TFT

رزولوشن تصویر ۴۸۶ × ۱۵۲ پیکسل
قابلیت‌های ارتباطی بلوتوث ۴.۲
سنسورها ضربان قلب
مقاومت در برابر آب مقاومت تا عمق ۵۰ متر زیر آب
باتری طول عمر تا ۲۰ روز

می‌ بند ۳ شیائومی یکی از ارزان‌ترین و استانداردترین مچ‌بند‌های بازار و راهنمای خرید مچ‌بند هوشمند دیجی‌کالا مگ است که اگرچه در رده بهترین‌ها قرار ندارد، اما می‌تواند برای کسانی که بودجه بالایی ندارند مفید باشد.

این مچ‌بند که با برچسب قیمتی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان در بازار پیدا می‌شود، دارای صفحه‌نمایشی لمسی و سنسورهای متنوع مانند سنجش ضربان قلب است. همچنین شما می‌توانید با این مچ‌بند به اپلیکیشن‌های مسنجر مانند واتس‌اپ و تلگرام هم متصل شوید.

می‌بند ۳ شیائومی عملکرد درخشانی در بحث باتری دارد و می‌تواند تا ۲۰ روز بدون شارژ مجدد دوام بیاورد.


مچ‌بند هوشمند آنر ۵i

از ۴۵۰,۰۰۰ تومان

نقاط قوت
  • سبک و راحت
  • صفحه‌نمایش نسبتا خوب
  • ردیاب خواب عالی
  • ارزان‌ترین مچ‌بند استاندارد بازار
نقاط ضعف
  • قابلیت‌های زیادی ندارد
  • ردیابی خواب به خوبی کار نمی‌کند

خرید مچ‌بند هوشمند آنر ۵i از دیجی‌کالا

راهنمای خرید مچ‌بند هوشمند

تاریخ عرضه مهر ۱۳۹۸
ابعاد ۴۳×۱۷.۲×۱۱.۵ میلی‌متر
وزن ۱۲ گرم
صفحه‌ نمایش

۰.۹۶ اینچ

TFT

رزولوشن تصویر ۴۸۶ × ۱۵۲ پیکسل
قابلیت‌های ارتباطی بلوتوث ۵
سنسورها ضربان قلب، سطح اکسیژن، شتاب‌سنج و ردیاب خواب
مقاومت در برابر آب مقاومت تا عمق ۵۰ متر زیر آب
باتری طول عمر تا ۱۴ روز

احتمالا مچ‌بند آنر ۵i را می‌توانیم یکی از ارزان‌ترین مچ‌بندهای استاندارد بازار و راهنمای خرید مچ‌بند هوشمند دیجی‌کالا مگ بنامیم. محصولی که توصیه می‌کنیم اگر به دنبال ارزان‌ترین مچ‌بند هوشمند بازار هستید، این مورد را هم در نظر داشته باشید.

مچ‌بند آنر ۵i توانایی اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون و ردیابی خواب را به شکلی مناسب دارد که ویژگی مطلوب و رضایت‌بخشی برای بازه قیمتی ۴۰۰ هزار تومان محسوب می‌شود. صفحه‌نمایش این مچ‌بند از نوع TFT است و نباید انتظار کیفیت بالای صفحه‌های آمولد را داشته باشید، اما همین مورد هم می‌تواند کارایی خوبی داشته باشد.

این مچ‌بند همچنین می‌تواند برخی فعالیت‌های ورزشی پایه را رصد کند و برای کسانی که ورزش‌های نه چندان پیچیده و عمومی انجام می‌دهند، این گزینه می‌تواند یک انتخاب خوب باشد.


مچ‌بند هوشمند شیائومی بند ۶

از ۸۵۰,۰۰۰ تومان

نقاط قوت
  • سبک و راحت
  • طراحی خوب و سبک
  • عمر طولانی باتری
نقاط ضعف
  • جی‌پی‌اس فقط با بعضی گوشی‌ها کار می‌کند
  • ردیابی خواب به خوبی کار نمی‌کند

خرید مچ‌بند هوشمند شیائومی بند ۶ از دیجی‌کالا

راهنمای خرید مچ‌بند هوشمند

تاریخ عرضه فروردین ۱۴۰۰
ابعاد ۴۷.۴×۱۸.۶×۱۲.۷ میلی‌متر
وزن ۱۲ گرم
صفحه‌ نمایش

۱.۵۶ اینچ

AMOLED

رزولوشن تصویر ۳۶۸ × ۱۹۴ پیکسل
قابلیت‌های ارتباطی بلوتوث ۵
سنسورها شتاب‌سنج، ژیروسکوب، ضربان قلب، ردیاب خواب، نظارت بر استرس، تمرینات تنفسی، ارزیابی شاخص سرزندگی PAI، هشدارهای بیکار، شمارشگر گام، تعیین هدف و…
مقاومت در برابر آب مقاومت تا عمق ۵۰ متر زیر آب
باتری ۱۲۵ میلی‌آمپرساعتی
طول عمر تا ۱۴ روز

اگر به دنبال یک ردیاب تناسب اندام ارزان اما با کارایی بالا هستید، شیائومی می‌ اسمارت بند ۶ یک انتخاب ارزشمند در راهنمای خرید مچ‌بند هوشمند دیجی‌کالا مگ است. شاید در نگاه اول این محصول بسیار ساده باشد، اما دارای برخی ویژگی‌های چشمگیر است که انتظار دارید در دستگاه‌های گران‌تر وجود داشته باشد. ویژگی‌هایی مانند ردیابی استرس تمام روز و پالس اکسیمتر، باعث می‌شود این مچ‌بند واقعا ارزش خرید بالایی داشته باشد.

Mi Band 6 به صفحه‌نمایش با ابعاد بزرگتری به نسبت Mi Band 5 مجهز شده است اما نکته جالب توجه وزن تقریبا مشابه ۱۲.۸ گرمی با Mi Band 5 (وزن ۱۲ گرم) است. این دستبند هوشمند از صفحه‌نمایش با ابعاد ۱.۵۶ اینچ با رزولوشن ۱۵۲×۴۶۸ پیکسل بهره برده است. صفحه‌نمایشی که در هر اینچ توانایی نمایش ۲۳۵ پیکسل را دارد.

اصلی‌ترین قابلیت در نظر گرفته شده برای این دستبند هوشمند، توانایی اندازه‌گیری میزان اکسیژن موجود در خون یا همان SpO2 است. دلیل اصلی تفاوت سنسور‌های قسمت پشتی این دستبند هوشمند به نسبت نسل قبلی، توانایی پشتیبانی از چنین قابلیتی است. نمونه چنین قابلیت بسیار جذابی را در ساعت‌های هوشمند پرچمدار و قدرتمند دیده بودیم.

باتری با میزان ظرفیت ۱۲۵ میلی‌آمپر ساعت هم از دیگر مشخصات سخت‌افزاری در نظر گرفته شده است. در شرایط استفاده معمولی، این دستبند هوشمند به ازای هر بار شارژ ۱۰۰ درصدی، توانایی ارائه طول عمر مفید (زمان آماده به‌کار) دو هفته‌ای را خواهد داشت. در صورت خاموش بودن قابلیت کنترل ضربان قلب هم، شاهد طول عمر مفید ۱۸ روز خواهید بود.


مچ‌بند هوشمند آنر بند ۶

از ۹۵۰,۰۰۰ تومان

نقاط قوت
  • سبک قیمت مناسب
  • طراحی خوب و سبک
  • عمر طولانی باتری
نقاط ضعف
  • جی‌پی‌اس فقط با بعضی گوشی‌ها کار می‌کند
  • ردیابی خواب به خوبی کار نمی‌کند

خرید مچ‌بند هوشمند آنر بند ۶ از دیجی‌کالا

راهنمای خرید مچ‌بند هوشمند

تاریخ عرضه فروردین ۱۴۰۰
ابعاد ۴۳×۲۵.۴×۱۰.۹۹ میلی‌متر
وزن ۱۸ گرم
صفحه‌ نمایش

۱.۴۷ اینچ

AMOLED

رزولوشن تصویر ۳۶۸ × ۱۹۴ پیکسل
قابلیت‌های ارتباطی بلوتوث ۵
سنسورها شتاب‌سنج، ژیروسکوب، ضربان قلب
مقاومت در برابر آب مقاومت تا عمق ۵۰ متر زیر آب
باتری طول عمر تا ۱۴ روز

مچ‌بند‌های آنر را می‌توانیم یکی از محبوب‌ترین‌های بازار بنامیم. آنر بند ۶، یک مچ بند لمسی در راهنمای خرید مچ‌بند هوشمند دیجی‌کالا مگ است اما به منظور کنترل راحت‌تر عملکردها، یک دکمه فیزیکی در کنار آن تعبیه شده که فرمان Back را برای شما اجرا می‌کند. این کلید، از نوع رایج خازنی نبوده و با یک سنسور حرکتی کار می‌کند.

آنر بند ۶ دارای یک نمایشگر ۱.۴۸ اینچی با ظاهری کشیده است.تصویری که روی این نمایشگر دو و نیم بعدی مشاهده می‌کنید، به لطف پنل AMOLED و رزولوشن ۱۹۴ در ۳۶۸ پیکسل بسیار باکیفیت و واضح است و در محیط‌های پرنور و زیر نورخورشید عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد.

سنجش سطح اکسیژن خون (SpO2) علاوه بر این که یکی از مهمترین علائم حیاتی بدن محسوب می‌شود، بلکه اطلاعات دقیق و مفیدی از خستگی، خواب آلودگی، کمبود انرژی و ضعف حافظه در اختیار شما خواهد گذاشت. فراموش نکنید که اکسیژن ناکافی در خون، در طولانی مدت به آسیب مغز و قلب شما ختم شده و همچون قاتلی خاموش، سلامت شما را نشانه می‌گیرد. ضربان و سلامت قلب شما، به صورت دائم زیر ذره‌بین این دستبند قرار دارد.

آنر از سنسور TruSeenM 4.0 برای پایش دقیق و لحظه ای قلب شما در آنر بند ۶ کمک گرفته تا در صورت مشاهده هر گونه تغییر غیر عادی (کاهش یا افزایش ضربان) شما را از خطرات احتمالی آگاه کند. آنر بند ۶ می‌تواند ۱۰ نوع فعالیت ورزشی را بررسی و سوابق شما را ثبت نماید اما افزون بر این، تشخیص خودکار ۶ نوع ورزش مانند دو، تردمیل و پیادروی را هم انجام می‌دهد.


مچ‌بند هوشمند هوآوی بند ۶

از ۱.۳۰۰,۰۰۰ تومان

نقاط قوت
  • سبک و راحت
  • صفحه‌نمایش عالی
  • قابلیت‌های فیتنس فوق‌العاده
نقاط ضعف
  • کیفیت همگام‌سازی دشوار برنامه‌ها
  • واچ‌فیس‌های محدود
  • بدون GPS

خرید مچ‌بند هوشمند هوآوی بند ۶ از دیجی‌کالا

راهنمای خرید مچ‌بند هوشمند

تاریخ عرضه فروردین ۱۴۰۰
ابعاد ۴۳×۲۵.۴×۱۰.۹۹ میلی‌متر
وزن ۲۵ گرم
صفحه‌ نمایش

۱.۴۷ اینچ

AMOLED

رزولوشن تصویر ۳۶۸ × ۱۹۴ پیکسل
قابلیت‌های ارتباطی بلوتوث ۵
سنسورها شتاب‌سنج، ژیروسکوب، ضربان قلب
مقاومت در برابر آب مقاومت تا عمق ۵۰ متر زیر آب
باتری طول عمر تا ۱۴ روز

مچ‌‌بند هوشمند هوآوی بند ۶ با صفحه‌نمایش آمولد بلند، عمر باتری دو هفته‌ای و مجموعه‌ای از ویژگی‌های عالی تناسب اندام و سلامتی، جایگزینی فوق‌العاده برای می‌بند شیائومی و AmazeFit Bip U Pro است.

مچ‌بند هوشمند هوآوی مدل Band 6 ضد آب است و تا عمق ۵۰ متر هم بدون مشکل به کار خود ادامه خواهد داد که آن را به گزینه‌ای عالی برای شناگران هم تبدیل می‌کند. این مچ‌بند هوشمند به صفحه‌نمایش ۱.۴۷ اینچی آمولد با تراکم پیکسلی ۲۸۲ و وضوح ۱۹۴ در ۳۶۵ پیکسل مجهز است که در نوع خود عالی به نظر می‌رسد.

یکی از قابلیت‌های ظاهری خوب این مچ‌بند، توانایی تغییر واچ‌فیس‌ها است و شما می‌توانید تصاویر دلخواه خود را در پس‌زمینه این مچ‌بند قرار بدهید.

کاربرد اصلی این محصول ارائه امکاناتی برای پایش سلامتی و بررسی فعالیت‌های ورزشی و عمومی روزانه است که به لطف اندازه‌گیری بی‌وقفه‌ی سطح اکسیژن اشباع خون و ضربان قلب این امکان را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

این مچ‌بند وزن کمی دارد و به نسبت بسیاری از ساعت‌های هوشمند نگهداری شارژ بالاتری دارد. بنا به گفته‌ی کمپانی هوآوی باتری این محصول بعد از هر بار شارژ تا دو هفته دوام خواهد داشت. بنابراین نیازی نیست که مدام آن را شارژ کنید.

مچ‌بند هوشمند هوآوی مدل Band 6 دارای قابلیت اطلاع‌رسانی وضعیت آب و هوا، کنترل پخش موسیقی، کنترل دوربین گوشی هوشمند و نمایش اعلان‌های گوشی یا تبلت شماست. بنابراین می‌توان گفت که این محصول با برخورداری از بررسی فعالیت در ۹۶ حرکت ورزشی و این کاربردهای روزانه هم برای ورزشکاران و هم برای کاربران با استفاده‌های روزمره قابل استفاده است و می‌تواند نقش یک دستیار هوشمند تمام عیار را ایفا کند.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.