راهنمای خرید مانیتور گیمینگ – آبان ۱۴۰۱

بهترین و مناسب‌ترین مانیتورهای گیمینگ موجود در بازار ایران کدام هستند؟ ما در این راهنمای خرید مانیتور گیمینگ دیجی‌کالا مگ، به سراغ لیست کردن محصولات موجود در بازه‌های قیمتی مختلف رفته‌ایم.

انتخاب بهترین و متناسب‌ترین مانیتور گیمینگ می‌تواند کار بسیار سختی باشد. انتخاب یک مانیتور گیمینگ وابستگی زیادی به بودجه و صد البته، خروجی مورد انتظارتان دارد. اینکه آیا مانیتور را برای پی‌سی می‌خواهید یا کنسول، یا اینکه پی‌سی شما دارای چه مشخصاتی است که بتوان بر اساس آن، مانیتوری کافی و درست را خریداری کرد، عواملی هستند که باید در نظر گرفته شوند.

بهترین مانیتور گیمینگ، دریچه‌ای برای به نمایش گذاشتن قدرت سخت‌افزاری و خروجی واقعی سیستم یا کنسول شما است. اما نکته اینجاست که همیشه مشخصات خیره‌کننده یا رزولوشن بالا، دلیلی برای بهترین بودن مانیتور مد نظرتان نیست. برای مثال اگر سیستمی در اختیار دارید که از کارت گرافیک GTX 1060 استفاده می‌کند، قطعا هزینه کردن برای خرید یک مانیتور ۴K اشتباه است.

اما اگر شما هم جزو کسانی باشید که از کارت‌های نسل جدید انویدیا RTX 3000 یا رده بالای ای‌ام‌دی RX 6000 استفاده می‌کنید، گزینه‌های زیادی پیش‌روی شما قرار دارد تا یک تجربه حیرت‌انگیز گیمینگ داشته باشید.

قبل از اینکه به سراغ لیست راهنمای خرید مانیتور گیمینگ برویم، چند پرسش و پاسخ اساسی را با هم مرور می‌کنیم:

آیا باید سراغ پنل TN، IPS یا VA بروم؟

ما همیشه یک پنل IPS را به TN توصیه می‌کنیم. وضوح تصویر، زاویه دید و بازتولید رنگ در پنل IPS به مراتب بهتر است. با این حال پنل TN ارزان‌تر و گاهی سریع‌تر است. جایگزین دیگر که از IPS ارزان‌تر و بهتر از TN است، پنل VA نام دارد. با اینکه رنگ‌ها در این پنل‌ها خیلی گرم نیستند، اما عملکرد کنتراست بسیار چشم‌گیر است.

آیا باید به سراغ مانیتوری با فناوری‌های FreeSync یا G-Sync بروم؟

به طور کلی مانیتورهای FreeSync ارزان‌تر هستند. قبلا اینطور بود که این فناوری فقط با اتصال مانیتور به یک کارت گرافیک AMD فعال می‌شد، اما حالا این فناوری حتی با با کارت‌های انویدیا هم سازگار است. پس اگر قصد دارید تا بودجه کمتری را صرف مانیتوری کنید که یکی از این دو فناوری را داشته باشد، FreeSync مقصد شما خواهد بود.

آیا باید مانیتور HDR بخرم؟

با مانیتوری که محدوده دینامیکی بالا دارند (فناوری HDR)، می‌توانید قابلیت‌های تصویری فوق‌العاده زیاد و باکیفیتی را در بیشتر بازی‌های امروزی فعال کنید. رنگ‌ها زنده‌تر و کنتراست بیشتری را مشاهده می‌کنید اما این قضیه هزینه‌بر است. با این حال انتخاب مانیتوری که بتواند بهترین خروجی HDR را داشته باشد هم نکته بسیار مهمی است.


فهرست دسترسی سریع

(با کلیک روی گزینه‌ها به بخش توضیحات بروید)

مانیتور ۲۴ اینچی خمیده سامسونگ C24F390

قیمت: از ۳,۵۵۰,۰۰۰ تومان

خرید مانیتور ۲۴ اینچی خمیده سامسونگ مدل C24F390 از دیجی‌کالا

راهنمای خرید مانیتور

سایز صفحه نمایش و نسبت تصویر ۲۴ اینچ | ۱۶:۹
نوع پنل خمیده
VA
رزولوشن Full HD | 1920 x1080
زمان پاسخگویی ۳ تا ۵ میلی‌ثانیه
نرخ تازه‌سازی تصویر ۶۰ هرتز
قابلیت همگام‌سازی انطباقی (Adaptive-Sync) AMD FreeSync
پورت‌ها یک پورت HDMI
یک پورت VGA
ورودی صدا
اسپیکر ندارد
سایر امکانات پوشش مات ضد انعکاس

اگر بودجه‌ای محدود دارید و چشم‌تان به دنبال تهیه یک مانیتور خمیده مطمئن و استاندارد است، مانیتور ۲۴ اینچی خمیده سامسونگ مدل C24F390  به شما این امکان را می‌دهد تا چه کارهای روزمره و چه در هنگام انجام بازی، تصویر جالب‌تر و جذاب‌تری را نسبت به مانیتورهای تخت تجربه کنید.

طراحی مانیتور ۲۴ اینچی خمیده سامسونگ مدل C24F390 به شکل باریک، شیک و مینیمالی انجام شده و حس و نمای خوبی را به میز کارتان می‌دهد. همچنین پایه دایره‌ای شکل که یکی از نشانه‌های مانیتورهای سامسونگ است، ظاهری مدرن را القا می‌کند.

نکته جالب در این مانیتور، پشتیبانی از فناوری پیشرفته AMD FreeSync است که این امکان را می‌دهد تا از تصاویر صاف، حتی در لحظه‌هایی که تصاویر متحرک سریعی را تماشا می‌کنید بدون هیچ مشکلی لذت ببرید. این فناوری به صورت پویا، نرخ تازه‌سازی صفحه را با نرخ فریم محتوا همگام می‌کند تا تاخیر ورودی را به حداقل برساند و به طور چشم‌گیری، پارگی و لکنت تصویر را در حین بازی یا تماشای فیلم، سریال یا یوتیوب از بین می‌برد.

با زمان پاسخگویی ۴ میلی‌ثانیه‌ای، شما حرکت فوق‌العاده سریع روی صفحه را به وضوح و روان تجربه می‌کنید. زمان پاسخ‌ سریع تصویری ثابت و سلامت را تدارک می‌بیند که این قضیه قطعا برای گیمرها موهبت‌ بزرگی محسوب می‌شود.

این مانیتور می‌توان به حالت Eye Saver برای کاهش انتشار نور آبی و سوسو زدن صفحه مجهز است که باعث می‌شود تا در عملکردهای طولانی مدت، چشم شما خسته نشود.

همچنین مانیتور ۲۴ اینچی خمیده سامسونگ مدل C24F390 به فناوری Active Crystal Color مجهز است که باعث می‌شود تا رنگ‌های زنده‌تری را تجربه کنید. نسبت کنتراست عالی ۳۰۰۰:۱، سیاهی عمیق و سفید روشن را ارائه می‌دهد تا بتوانید حتی در یک صفحه بسیار تاریک یا روشن، وضوح و دقت خوبی را تجربه کنید.


مانیتور ۲۷ اینچی ایسوس VA27EHE

قیمت: از ۵,۵۵۰,۰۰۰ تومان

خرید مانیتور ۲۷ اینچی ایسوس مدل VA27EHE از دیجی‌کالا

راهنمای خرید مانیتور

سایز صفحه نمایش و نسبت تصویر ۲۷ اینچ | ۱۶:۹
نوع پنل IPS
رزولوشن Full HD | 1920 x1080
زمان پاسخگویی ۵ میلی‌ثانیه
نرخ تازه‌سازی تصویر ۷۵ هرتز
قابلیت همگام‌سازی انطباقی (Adaptive-Sync) AMD FreeSync
پورت‌ها یک پورت HDMI
یک پورت VGA
اسپیکر ندارد
سایر امکانات پوشش مات ضد انعکاس

اگر به دنبال مانیتوری با بودجه محدود، اما با کیفیت برای انجام بازی‌های ویدیویی هستید، این مانیتور ایسوس مدل VA27EHE انتخاب خوبی است. شما با وجود ساعت‌های طولانی کارکردن با بازی‌کردن و مدت‌های طولانی خیره تماشا‌ کردن مانیتور خسته نخواهید شد و می‌توانید بدون آسیب رساندن به چشم‌هایتان به کارتان بپردازید. مانیتور ایسوس برای برنامه‌نویسان و گیمرها یک انتخاب مناسب است و به دلیل سیستم eye care، انتخاب مناسبی برای گیمینگ نیز است.

در طراحی این مانیتور، ایسوس سعی کرده تا حاشیه‌ها را تا حد ممکن کاهش دهد و همچنین به خاطر پایه شش ضلعی، نمای محصول حالتی مدرن و شیک را به مخاطب القا می‌کند.

این مانیتور ۲۷ اینچی از پنل صفحه نمایش IPS با نور پس زمینه LED و رزولوشن Full HD بهره می‌برد. تکنولوژی هوشمند Flicker-free و Low Blue Light که در این مانیتور به‌کار گرفته شده است به کاربران اجازه می‌دهد تا از تماشای جزئیات تصاویر نهایت لذت را ببرند.

نسبت کنتراست در این مانیتور ۱۰۰۰:۱ است، این یعنی روشن ترین نقطه مانیتور ۱۰۰۰ برابر روشن تر از تاریک ترین نقطه مانیتور است. در درگاه‌های ورودی تصویر مانیتور ، یک پورت HDMI و یک پورت D-SUB قرار دارد.

کنتراست استاتیک ۱:۱۰۰۰ و شدت روشنایی مانیتور VA27EHE 250 کاندلا بر مترمربع بوده و زاویه دید ۱۷۸ درجه افقی و عمودی را به کاربر ارائه می‌دهد. مانیتور ایسوس مدل VA27EHE توانایی تولید و نمایش بیش از ۱۶ میلیون رنگ را دارد. و سرعت پاسخگویی پیکسل آن ۱ میلی‌ثانیه و بیشتر است. صفحه نمایش مات این مانیتور به کاربر کمک می‌کند تا در محیط‌های روشن با تابش نور مستقیم هم بتواند از مشاهده تصاویر باکیفیت لذت ببرد.

مانیتور ۲۷ اینچی ایسوس مدل VA27EHE دارای چندین حالت تصویر است که می‌تواند کارایی‌های مختلف را در شرایط گوناگون در اختیارتان قرار دهد. حالت RGB که بهترین نوع تنظیمات است، حالت تئاتر برای تقویت غلظت رنگ و تنظیم روشنایی و کنتراست و حالت بازی، مطالعه و استاندارد، گزینه‌های متنوعی است که این مانیتور ۲۷ اینچی مقرون‌به‌صرفه ایسوس دارا است.


مانیتور ۲۴ اینچی بنکیو GL2480

قیمت: از ۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان

خرید مانیتورهای بنکیو از دیجی‌کالا

راهنمای خرید مانیتور گیمینگ

سایز صفحه نمایش و نسبت تصویر ۲۴ اینچ | ۱۶:۹
نوع پنل TN
رزولوشن Full HD | 1920 x1080
زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه
نرخ تازه‌سازی تصویر ۷۵ هرتز
قابلیت همگام‌سازی انطباقی (Adaptive-Sync)
پورت‌ها یک پورت HDMI
یک پورت VGA
یک پورت DVI
جک ۳.۵ میلی‌متری صدا
اسپیکر ندارد
سایر امکانات پوشش مات ضد انعکاس
حالت‌های مختلف تصویر

یکی از مانیتورهای اقتصادی از برندی محبوب و جواب‌پس‌داده، بنکیو مدل GL2480 است که از کیفیت تصویر نسبتا خوبی در بازه قیمتی خود برخوردار است.

مانیتور بنکیو GL2480 طراحی شیک و در عین حال ساده‌ای دارد که به خوبی حس محصولات و به خصوص نمایشگرهای بنکیو را تداعی می‌کند. یکی از نکات بارز این مانیتور، پایه آن است که به خاطر طراحی به خصوص خود، باعث می‌شود تا کابل‌های متصل شده به مانیتور به هیچ‌وجه از نمای روبه‌رو دیده نشوند.

این مانیتور فول‌اچ‌دی بنکیو که ۲۴ اینچ وسعت دارد، از سرعت پاسخ فوق‌العاده ۱ میلی‌ثانیه بهره‌مند است که می‌تواند برای گیمرهایی که به بازی‌های آنلاین و رقابتی مشغول هستند، مفید باشد. همچنین نرخ نو‌سازی تصویر در این مانیتور بین ۶۰ تا ۷۵ هرتز است که در بازه قیمتی خود مناسب به نظر می‌رسد.

بنکیو GL2480 به فناوری هوش روشنایی مجهز است که باعث می‌شود تا عملکرد مانیتور را بسته به کاری که با آن انجام می‌دهید، بهینه‌تر کند. این فناوری با حسگری که در داخل مانیتور تعبیه شده، نور محیط اطراف را تشخیص می‌دهد و روشنایی صفحه را برای راحت‌ترین و بهترین تجربه ممکن تنظیم می‌کند.

این مانیتور به پایه‌ای‌ترین ورودی‌های ممکن، مانند HDMI، پورت VGA، پورت DVI و همچنین جک ۳.۵ میلی‌متری صدا مجهز است.


مانیتور ۲۷ اینچی سامسونگ Odyssey G3

قیمت: از ۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

خرید مانیتور ۲۷ اینچی سامسونگ مدل Odyssey G3 از دیجی‌کالا

راهنمای خرید مانیتور

سایز صفحه نمایش و نسبت تصویر ۲۷ اینچ | ۱۶:۹
نوع پنل VA
رزولوشن Full HD | 1920 x1080
زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه
نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۴۴ هرتز
قابلیت همگام‌سازی انطباقی (Adaptive-Sync) FreeSync – G-SYNC
پورت‌ها یک پورت HDMI
یک پورت VGA
یک پورت Display
جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون
اسپیکر ندارد
سایر امکانات حالت بازی
حالت عمودی

شاید بتوان گفت که مانیتور گیمینگ Odyssey G3 سامسونگ در بازه‌ قیمتی زیر ۱۰ میلیون تومان، پادشاه نمایشگرها است. این مانیتور ۲۷ اینچ عریض که از پنل VA برای نمایش تصویر بهره برده، دارای نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۴۴ هرتز است که تجربه‌ای عالی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مانیتور گیمینگ،‌ قطعا مدت زمان پاسخگویی آن است که در مانیتور گیمینگ سامسونگ Odyssey G3 به فقط ۱ میلی‌ثانیه می‌رسد. رزولوشن تصویر این مانیتور هم ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است که با توجه به نرخ تازه‌سازی بالا، زمان پاسخگویی حداقلی و برچسب قیمتی ۷.۵ میلیون تومانی کاملا منطقی و کافی است.

سامسونگ سعی کرده تا بتواند این مانیتور گیمینگ اقتصادی را از هر لحاظ پیشرفته و جذاب کند. استفاده از فناوری FreeSync Premium ای‌ام‌دی در این مانیتور، شاید چیزی نبود که اصلا در این بازه قیمتی انتظارش را می‌کشیدیم. به موجب این فناوری، دیگر خبری از پارگی تصویر و جا ماندن فریم در تصاویر و به خصوص بازی‌های پرسرعت نیستیم. البته این مانیتور به صورت غیررسمی هم از قابلیت G-Sync انویدیا پشتیبانی می‌کند که با این حساب، با پکیجی کامل رو به ‌رو هستیم.

سامسونگ در طراحی این مانیتور مثال‌زدنی کار کرده است. کلا سری مانیتورهای گیمینگ Odyssey سامسونگ از طراحی بدنه و ارگونومی جذابی برخوردار هستند و این مورد، حتی در مدل اقتصادی Odyssey G3 نیز دیده می‌شود. شکل و شمایل پایه مانیتور بسیار مستحکم و حرفه‌ای کار شده و ویژگی خوب آن، قابلیت تنظیم به جهت‌ها و ارتفاع دلخواه هست. حتی شما می‌توانید مانیتور را به صورت عمومی استفاده کنید.

مانیتور Odyssey G3 سامسونگ در بخش پورت‌ها هم سعی کرده کامل ظاهر شود. یک پورت HDMI در کنار پورت Display و VGA، کاملا می‌تواند نیاز کاربر را برای هر نوعی از اتصال برطرف کند.


مانیتور ۲۷ اینچی ام‌اس‌آی Optix MAG273

قیمت: از ۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان

خرید مانیتور ۲۷ اینچی ام‌اس‌آی مدل Optix MAG273 از دیجی‌کالا

راهنمای خرید مانیتور

سایز صفحه نمایش و نسبت تصویر ۲۷ اینچ | ۱۶:۹
نوع پنل IPS
رزولوشن Full-HD | 1920×۱۰۸۰
زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه
نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۴۴ هرتز
قابلیت همگام‌سازی انطباقی (Adaptive-Sync) AMD FreeSync® Premium
پورت‌ها دو پورت HDMI
یک پورت Display
سه پورت USB
جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون
اسپیکر ندارد
سایر امکانات حالت بازی برای سبک‌های متنوع
قابلیت تنظیم زاویه و ارتفا مانیتور

مانیتور ام اس آی مدل Optix MAG273 در راهنمای خرید مانیتور گیمینگ دیجی‌کالا مگ یک انتخاب جذاب برای گیمرهایی است که می‌خواهند در عین کنار گذاشتن بودجه محدود، صاحب یک مانیتور با ویژگی‌های وضوح تصویر ۱۰۸۰p، سایز ۲۷ اینچی از نوع IPS با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز، دارای Adaptive-Sync، رنگ گسترده و دارای  HDR شوند. این مانیتور شما را از هر جنبه‌ای راضی می‌کند و می‌توانید در آن به راحتی انواع بازی‌های اکشن که سریع هستند را انجام دهید.

این مانیتور دارای یک پنل IPS مجهز به نور پس زمینه بدون سوسو است که قابلیت حداکثر روشنایی ۲۵۰ نیت و طیف رنگی گسترده دارد. کمپانی ام اس ای در این مانیتور رویکرد منحصربه‌فردی برای رنگ‌های توسعه‌یافته اتخاذ کرده است. تولید رنگ‌ها در این مانیتور بسیار فوق‌العاده است  و هنگام حرکات سریع بازی، تاری و تیرگی کمتری دیده می‌شود.

قاب اطراف صفحه نمایش باریک بوده که همین عامل سبب می‌شود تا تصاویر عریض‌تری در اختیار شما قرار گیرد و هیچ چیز اضافی مانع دید شما نشود. وجود صفحه نمایش مات این مدل نیز از بازتاب و انعکاس نور اتاق به درون صفحه نمایش جلوگیری می‌کند. از مزایای قابل توجه این مانیتور ام اس ای می‌توان به نصب راحت و مستحکم آن اشاره کرد. این مانیتور به واسطه پایه‌های قلاب مانند همراه با دو پیچ محکم سفت می‌شود تا در اثر تکان خوردن از جای خود نیافتد.

مانیتور ام اس آی مدل Optix MAG273 در زمینه دارا بودن پورت، حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. این مانیتور دارای دو پورت HDMI 2.0، یک پورت Display Port 1.2 و سه عدد پورت USB است. همچنین در این مدل یک پورت صوتی ۳.۵ میلی‌متری صدا برای هدفون قرار گرفته تا به راحتی هدفون خود را به مانیتور متصل کرده و از کیفیت آن لذت ببرید.


مانیتور ۲۷ اینچی خمیده سامسونگ Odyssey G5

قیمت: از ۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

خرید مانیتور ۲۷ اینچی خمیده سامسونگ مدل Odyssey G5 از دیجی‌کالا

راهنمای خرید مانیتور

سایز صفحه نمایش و نسبت تصویر ۲۷ اینچ | ۱۶:۹ | خمیده
نوع پنل VA
رزولوشن ۲K | 1440×۲۵۶۰
زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه
نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۴۴ هرتز
قابلیت همگام‌سازی انطباقی (Adaptive-Sync) FreeSync – G-SYNC
پورت‌ها یک پورت HDMI
یک پورت Display
جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون
اسپیکر ندارد
سایر امکانات حالت بازی

در نزدیکی محدوده ۱۰ میلیون تومان، مانیتوری خوش‌قیمت، پیشرفته و با امکانات و کیفیت فوق‌العاده‌ای از برند سامسونگ قرار دارد که می‌تواند نیازهای یک گیمر حرفه‌ای را هم پاسخگو باشد. مدل Odyssey G5 سامسونگ در راهنمای خرید مانیتور گیمینگ دیجی‌کالا مگ، مانیتوری ۲K خمیده با برچسب قیمتی عالی در انتظار شما است!

اگر به دنبال یک مانیتور گیمینگ تمام و کمال هستید و بودجه‌تان برای خرید به اندازه ۱۰ میلیون تومان است، برند معتبر سامسونگ محصولی از خانواده نمایشگرهای گیمینگ خود به نام Odyssey G5 را معرفی می‌کند. این مانیتور که از پنل VA خمیده در سایز ۲۷ اینچ بهره می‌برد، رزولوشنی معادل ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل در اختیار دارد که اصطلاحا به آن ۲K می‌گویند.

از ویژگی خمیده بودن صفحه این مانیتور بگوییم. صفحه خمیده مانیتور ادیسه G5 سامسونگ میدان دید بیشتری را به مخاطب می‌دهد و انجام بازی در این نمایشگر را لذت‌بخش‌تر می‌کند. همچنین این مانیتور دارای حالت Eye Saver است که باعث می‌شود چشمان کاربر در هنگام استفاده طولانی مدت از مانیتور آسیب نبیند و دچار خستگی نشود.

نرخ پاسخگویی، یکی از پارامترهای بسیار مهم در مانیتورها، به خصوص نمایشگرهای گیمینگ است. ما در مانیتور گیمینگ ادیسه G5 سامسونگ نرخ پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه‌ای را تجربه می‌کنیم که حداقلی‌ترین نرخ موجود است. همچنین این قضیه، وقتی در کنار نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۴۴ هرتزی (۱۶۵ هرتز در صورت استفاده از پورت دیسپلی)، تجربه‌ای دل‌نشین و بی‌نقص را از بازی‌ها را شاهد خواهیم بود.

سامسونگ سعی کرده تا بتواند این مانیتور گیمینگ را از هر لحاظ پیشرفته و جذاب کند. استفاده از فناوری FreeSync Premium ای‌ام‌دی در این مانیتور، شاید چیزی نبود که اصلا در این بازه قیمتی انتظارش را می‌کشیدیم. به موجب این فناوری، دیگر خبری از پارگی تصویر و جا ماندن فریم در تصاویر و به خصوص بازی‌های پرسرعت نیستیم. البته این مانیتور به صورت غیررسمی هم از قابلیت G-Sync انویدیا پشتیبانی می‌کند که با این حساب، با پکیجی کامل رو به ‌رو هستیم.

شاید یکی از معدود نکات منفی این مانیتور، طراحی بسیار ساده پایه‌های آن باشد. برخلاف مانیتور Odyssey G3 که یک مدل ارزان‌تر است و دارای پایه‌های مستحکم و با قابلیت تغییر زاویه، ارتفا و حتی حالت افقی و عمودی بود، پایه‌های Odyssey G5 هیچ ویژگی خاصی ندارند و نمایشگر را به صورت ثابت نگه‌ می‌دارد.

با این حال، اگر به دنبال یک مانیتور گیمینگ ۲K و ۱۴۴ تا ۱۶۵ هرتز هستید که سایز ۲۷ اینچ خمیده هم داشته باشد، ادیسه G5 سامسونگ با برچسب قیمتی حدود ۱۰ میلیون تومان می‌تواند یکی از گزینه‌های به صرفه و باکیفیت شما باشد.


مانیتور ۲۷ اینچی ال‌جی ۲۷GL650F-B

قیمت: از ۹,۴۰۰,۰۰۰ تومان

خرید مانیتور ۲۷ اینچی ال‌جی مدل ۲۷GL650F-B از دیجی‌کالا

راهنمای خرید مانیتور

سایز صفحه نمایش و نسبت تصویر ۲۷ اینچ | ۱۶:۹
نوع پنل IPS
رزولوشن Full-HD | 1920×۱۰۸۰
زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه
نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۴۴ هرتز
قابلیت همگام‌سازی انطباقی (Adaptive-Sync) G-SYNC
پورت‌ها دو پورت HDMI
یک پورت Display
دو پورت USB
جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون
اسپیکر ندارد
سایر امکانات حالت بازی
قابلیت تنظیم زاویه و ارتفا مانیتور

یکی دیگر از برندهای نام‌آشنا و باکیفیت تولید نمایشگر، به خصوص مانیتورهای گیمینگ ال‌جی است. در بازه قیمتی زیر ۱۰ میلیون تومان ما میزبان یکی از باکیفیت‌ترین مانیتورهای گیمینگ بازار به نام ال‌جی ۲۷GL650F-B هستیم که از مشخصات و قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای برای گیمرها برخوردار است.

این مانیتور حرفه‌ای و خوش‌ساخت ال‌جی دارای صفحه نمایش ۲۷ اینچی سوار شده روی پنل IPS است که رزولوشنی معادل ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل در اختیار دارد. نسبت کنتراست این مانیتور ۱۰۰۰:۱ و نسبت تصویر آن ۱۶:۹ است. به خاطر استفاده از پنل IPS، ما شاهد زاویه دید گسترده ۱۷۸ درجه‌ای در این مانیتور گیمینگ ال‌جی هستیم.

ال‌جی از لحاظ پورت و ورودی چیزی کم نگذاشته و علاوه بر دو پورت HDMI و یک پورت Display، دو پورت USB نیز در این مانیتور تعبیه کرده است. همچنین جک ۳.۵ میلی‌متری برای اتصال هدفون هم در این مانیتور جای داده شده است.

متناسب بودن نسبت کنتراست و نسبت تصویر در کنار زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه‌ای و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز، سبب شده تا ما در بازی‌های سریع و فیلم‌های اکشن پرسرعت، شاهد تصاویری روان باشیم و بهترین تجربه ممکن را از آن‌ها کسب کنیم.

نقطه قوت مانیتور ۲۷ اینچی گیمینگ ال‌جی، استفاده از فناوری G-Sync انویدیا است. این فناوری سبب می‌شود تا جلوی بریده بریده شدن تصویر گرفته شود و عملیات هماهنگی فریم‌ها و رفرش‌ریت به بهترین شکل ممکن انجام شود. رزولوشن این مانیتور فول اچ‌دی است که این قضیه در کنار نرخ ۱۴۴ هرتزی نوسازی تصویر، ترکیب خوبی از کیفیت را به مخاطب ارائه می‌دهد.

مانیتور گیمنگ ال‌جی مدل ۲۷GL650F-B در بازه قیمتی ۹ تا ۱۰ میلیون تومان یکی از بهترین‌های بازار است. وجود پورت‌های کامل، طراحی بدنه نسبتا زیبا و ساده در کنار پایه‌هایی مناسب برای تنظیم ارتفاع و زاویه دید، نرخ نوسازی تصویر ۱۴۴ هرتزی و وضوح و کیفیت خوب تصاویر و همچنین پشتیبانی از فناوری G-Sync انویدیا، این مانیتور را به یکی از گزینه‌های مناسب برای گیمرها تبدیل کرده است.


مانیتور ۲۳.۸ اینچی ایسوس ROG STRIX XG248Q

قیمت: از ۱۰,۵۰۰,۰۰۰ تومان

خرید مانیتور ۲۳.۸ اینچی ایسوس مدل ROG STRIX XG248Q از دیجی‌کالا

ASUS XG248Q Monitor 24 INCH

سایز صفحه نمایش و نسبت تصویر ۲۷ اینچ | ۱۶:۹
نوع پنل TN
رزولوشن Full-HD | 1920×۱۰۸۰
زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه
نرخ تازه‌سازی تصویر ۲۴۰ هرتز
قابلیت همگام‌سازی انطباقی (Adaptive-Sync) FreeSync
پورت‌ها دو پورت HDMI
یک پورت Display
دو پورت USB 3.0
جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون
اسپیکر ندارد
سایر امکانات حالت بازی
AURA Sync

اگر بودجه‌ای که برای خرید مانیتور گیمینگ در نظر گرفته‌اید به ۱۰ میلیون تومان می‌رسد و از قضا، سرعت یا هرتز مانیتور برایتان از الویت بالایی برخوردار است، ایسوس یک مانیتور ۲۴ اینچ بسیار زیبا با نرخ نوسازی تصویر ۲۴۰ هرتز عرضه کرده که می‌تواند گزینه جذابی برای شما باشد.

یکی از مهم‌ترین پارامترهای موفقیت در بازی‌های پرسرعت مانند شوترهای اول شخص رقابتی و حتی مسابقات و نبردهای آنلاین، دید دقیق در تحرکات پرسرعت است که اگر این قضیه با یک نمایشگر ۲۴۰ هرتز همراه باشد، می‌توان میزان موفقیت شما را در بازی به طرز شگفت‌انگیزی افزایش دهد.

مانیتور XG248Q سری ROG برند ایسوس، در کنار نرخ تازه‌سازی تصویر ۲۴۰ هرتزی، زمان‌ پاسخ‌دهی کمتر از یک میلی‌ثانیه و استفاده از تکنولوژی‌هایی مانند Extreme Low Motion Blur، تصویری بسیار شفاف و گیم‌پلی واضح و واقعی را برای شما به نمایش می‌گذارد. همچنین بهره‌گیری از تکنولوژی G-Sync انویدیا باعث می‌شود تا جلوی بریده بریده شدن تصویر گرفته شود و عملیات هماهنگی فریم‌ها و رفرش‌ریت به بهترین شکل ممکن انجام شود.

سری ROG ایسوس همواره در کنار داشتن ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مناسب، از ظاهر گیمینگ و مدرنی برخوردار بوده‌اند و این قضیه در مورد مانیتور XG248Q نیز صدق می‌کند. نمایشگر در قسمت پشت دارای نقش و نگار‌های چشم‌نواز است و در قسمت اتصال به پایه مستحکم و مدرن، نوار نورپردازی RGB به چشم می‌خورد. همچنین در بخش زیرین پایه، یک پروجکتور وجود دارد که لوگو مانیتور را روی محوطه میز کامپیوتر به نمایش می‌گذارد و جلوه بسیار زیبایی را به ست‌آپ گیمینگ شما می‌دهد.


مانیتور ۲۷ اینچی گیگابایت G27Q

قیمت: از ۱۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

خرید مانیتورهای گیگابایت از دیجی‌کالا

راهنمای خرید مانیتور گیمینگ

سایز صفحه نمایش و نسبت تصویر ۲۷ اینچ | ۱۶:۹
نوع پنل IPS
رزولوشن QHD | 2560×۱۴۴۰
زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه
نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۴۴ هرتز
قابلیت همگام‌سازی انطباقی (Adaptive-Sync) FreeSync Premium
پورت‌ها دو پورت HDMI
یک پورت Display
دو پورت USB 3.0
جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون
اسپیکر دو اسپیکر ۲ وات
سایر امکانات فناوری VESA Display HDR400
پایه ارگونومیک و قابل تنظیم به هر جهت و ارتفاع
قابلیت Black Equalizer
تنظیمات مختلف گیمینگ
گواهی TÜV Rheinland

چند سالی است که گیگابایت هم توانسته تا جایگاه خوبی را بین عرضه‌کنندگان مانیتورهای گیمینگ داشته باشد. یکی از بهترین مانیتورهای گیمینگ بازار که قیمت مناسبی هم نسبت به کیفیت، اندازه و بازدهی دارد، گیگابایت G27Q است.

این مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچ دارای پنلی از نوع IPS است که نه تنها نرخ نوسازی‌ آن به ۱۴۴ هرتز می‌رسد، بلکه رزولوشن QHD در اختیار دارد که می‌تواند کیفیتی مطلوب و رضایت‌بخش را حتی به گیمرهای حرفه‌ای ارائه دهد.

زمان پاسخگویی G27Q گیگابایت کمتر از ۱ میلی‌ثانیه است و شما می‌توانید از نهایت سرعت و دقت حتی در بازی‌های آنلاین و رقابتی بهره‌مند شوید. همچنین این مانیتور از دقت رنگ ۸ بیتی پشتیبانی می‌کند.

به لحاظ طراحی، گیگابایت سعی کرده تا ظاهری ساده، اما شیک و با ارگونومی فوق‌العاده تحویل کاربر دهد. این مانیتور یک پایه اختصاصی دارد که به صورت ارگونومیگ طراحی شده و می‌تواند چه به لحاظ ارتفاع و چه زاویه دید، شخصی‌سازی شود.

گیگابایت G27Q تقریبا از بهترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های نرم‌افزاری برای ارائه یک تجربه ناب‌گیمینگ پشتیبانی می‌کند. از رابط کاربری یا ODS Sidekick بسیار غنی که به صورت نر‌م‌افزاری روی پی‌سی در دسترس است و کنترل تمامی اجزای مانیتور را می‌توانید با ماوس و کیبورد در دست داشته باشید، تا امکاناتی مانند داشبورد، تایمر و ده‌ها فناوری دیگر.

مانیتور گیگابایت G27Q دارای دو ورودی HDMI 2.0، یک ورودی دیس‌پلی‌ پورت، دو پورت USB 3.0 و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است. همچنین دو اسپیکر ۲ وات هم در این مانیتور وجود دارد.


مانیتور ۲۷ اینچی آئورس CV27Q

قیمت: از ۱۶,۲۰۰,۰۰۰ تومان

خرید مانیتور ۲۷ اینچی آئورس مدل CV27Q از دیجی‌کالا

راهنمای خرید مانیتور گیمینگ

سایز صفحه نمایش و نسبت تصویر ۲۷ اینچ | ۱۶:۹
نوع پنل ELED/VA | خمیده
رزولوشن QHD | 2560×۱۴۴۰
زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه
نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۶۵ هرتز
قابلیت همگام‌سازی انطباقی (Adaptive-Sync) FreeSync Premium
پورت‌ها دو پورت HDMI
یک پورت Display
دو پورت USB 3.0
جک ۳.۵ میلی‌متری صدا
جک ۳.۵ میلی‌متری میکروفون
اسپیکر ندارد
سایر امکانات فناوری VESA Display HDR400
پایه ارگونومیک و قابل تنظیم به هر جهت و ارتفاع
قابلیت Black Equalizer
تنظیمات مختلف گیمینگ
گواهی TÜV Rheinland

گیگابایت در کنار اینکه مانیتورهای گیمینگی را تحت برند خود به بازار عرضه می‌کند، به شکل تخصصی‌تری تحت زیربرند آئورس در زمینه نمایشگر و گجت‌ها و قطعات گیمینگ کامپیوتری فوق‌العاده فعال است.

آئورس CV27Q را می‌توان مجموعه‌ای از بهترین و باکیفیت‌ترین امکانات یک نمایشگر گیمینگ در بازه قیمتی نسبتا مناسب نام برد. مانیتور خمیده ۲۷ اینچ مجهز به پنل VA با وضوح QHD و نرخ‌ نوسازی تا ۱۶۵ هرتز که از طریق دیس‌پلی‌ پورت به دست می‌آید. البته که این درگاه دیس‌پلی پورت به فناوری High Bit Rate 3 مجهز شده تاتا بتواند پهنای‌باندی تا مقدار ۳۲.۴ گیگابیت در ثانیه را ارائه دهد.

زمان‌پاسخ‌دهی این مانیتور کمتر از ۱ میلی‌ثانیه است که ترکیب آن با ویژگی‌های بصری فوق‌العاده، می‌تواند تجربه‌ای عالی را برای شما پدید بیاورد. همچنین فناوری HDR در این مانیتور رضایت‌بخش است و عملکرد خوبی را از خود ارائه می‌دهد.

به لحاظ طراحی ما با یکی از زیبا‌ترین و البته خشن‌ترین مانیتورهای گیمینگ بازار طرف هستیم. پایه مانیتور نازک و تیز طراحی شده اما بسیار مستحکم و سنگین است. از طرفی می‌توان ارتفا و زاویه عمودی مانتیور را به دلخواه و به راحتی تغییر داد.

آئورس برای القای بهترین حس یک مانیتور گیمینگ، دو نوار نورپردازی LED را در پشت نمایشگر تعبیه کرده که از طریق برنامه RGB Fusion می‌توان آن‌ها را شخصی‌سازی یا در حالات پیش‌فرض متنوع قرار داد.

این مانیتور دارای انبوهی از امکانات نرم‌افزاری مانند داشبورد برای نمایش اطلاعات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سیستم، ضد فلیکر، گواهی TUV و ده‌ها امکان دیگر است.

همچنین مانیتور CV27Q به دو درگاه HDMI 2.0، یک درگاه دیس‌پلی‌ پورت ۱.۴ با فناوری HBR3، دو پورت USB 3.0 و دو جک ۳.۵ میلی‌متری مجزا صدا و میکروفون مجهز است. یکی از امکانات جالب این مانیتور، وجود دو میکروفون در قاب جلویی است که برای تشخیص نویز و کاهش آن در هنگام استفاده از میکروفون متصل به جک ۳.۵ میلی‌متری میکروفون تعبیه شده.


مانیتور ۳۴ اینچی هوآوی MateView GT همراه با ساندبار

قیمت: از ۱۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان

خرید مانیتور ۳۴ اینچی هوآوی مدل MateView GT از دیجی‌کالا

Huawei Mateview soundbar

سایز صفحه نمایش و نسبت تصویر ۳۴ اینچ | ۲۱:۹
نوع پنل VA
رزولوشن QHD | 1440×۳۴۴۰
زمان پاسخگویی ۴ میلی‌ثانیه
نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۶۵ هرتز
قابلیت همگام‌سازی انطباقی (Adaptive-Sync) AMD FreeSync Premium
پورت‌ها دو پورت HDMI
یک Display Port
یک پورت USB-C
ورودی جک ۳.۵ میلی‌متری میکروفون و صدا
دارای دو میکروفون داخلی با برد ۴ متر
دارای ساندبار استریو
اسپیکر دارد
سایر امکانات پوشش مات ضد انعکاس
استاندارد TÜV
قابلیت HDR

شاید بتوان مانیتور ۳۲ اینچ خمیده هوآوی MateView GT مجهز به ساند‌بار را در راهنمای خرید مانیتور دیجی‌کالا مگ یکی از بهترین و صد البته مقرون‌به‌صرفه‌ترین مانیتورهای باکیفیت بازار دانست. مانیتور میت‌ویو GT هوآوی توانایی ارائه رزولوشن ۱۴۴۰×۳۴۴۰ پیکسل در کنار نرخ بروزرسانی ۱۶۵ هرتز سبب شده تا این محصول خود را به‌عنوان یک نمایشگر قدرتمند معرفی کند.

طراحی مانیتور MateView GT همانطور که از نامش پیداست، از برند موفق Mate الهام گرفته شده است. این مانیتور بر خلاف سایر محصولات موجود در بازار از یک زبان طراحی ساده اما مدرن بهره می‌برد که به خوبی نمایان‌گر قابلیت‌های پیشرفته‌ آن است.

مانیتور MateView GT هواوی قادر به نمایش ۹۰ درصد رنگ­های فضای رنگی DCI-P3 است. فضای رنگی مذکور رنگ‌های بسیار بیشتری نسبت به فضای رنگی مرسوم sRGB داشته و همین موجب شده مانیتورهای سازگار با DCI-P3 رنگ‌های با طراوت‌تر و طبیعی‌تری داشته باشند.

مانیتور گیمینگ هواوی MateView GT از محتواهای HDR 10 نیز پشتیبانی کرده و دارای حداکثر روشنایی ۳۵۰ نیت و کنتراست ۱ به ۴۰۰۰ است و جزئیات تصویر را به طور کامل و شفاف نمایش می‌دهد. همچنین وضوح نمایشگر میت‌ویو GT برابر ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل یا همان WQHD بوده و پنل ۱۰ بیتی آن قادر به ارائه تصاویر واضح‌ و روشن‌تر با رنگ‌های واقعی‌تر نسبت به پنل‌های مرسوم ۸ بیتی است.

در بخش پایه، مانیتور گیمینگ هواوی MateView GT یک ساندبار حرفه‌ای مخفی شده که از یک جفت بلندگوی ۵ واتی Full Range بهره می‌برد. این اسپیکرها صدایی واقع‌گرایانه را با جزئیات کامل پخش می‌کنند تا کاربر بدون داشتن بلندگوی مجزا هم بتواند تجربه صوتی دل‌نشینی داشته باشد. به گفته هواوی شدت بلندی صدا در این بلندگوها به بیش از ۸۰ دسی‌بل می‌رسد که در میان محصولات مشابه خیره‌کننده به نظر می‌آید. این ساندبار منحصربه‌فرد دارای یک نوار نوری لمسی است که کاربر می‌تواند با لمس کردن و جابه‌جایی آن، میزان بلندی صدا را تنظیم کند. همچنین این نوار RGB قادر به نمایش رنگ‌ها و جلوه‌های نمایشی متعددی است که هیجان گیمینگ یا گوش کردن به موسیقی را دوچندان می‌کند.


مانیتور ۳۱.۵ اینچی ایسوس ROG STRIX XG32VC

قیمت: از ۱۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان

خرید مانیتور ۳۱.۵ اینچی ایسوس مدل ROG STRIX XG32VC از دیجی‌کالا

راهنمای خرید مانیتور گیمینگ

سایز صفحه نمایش و نسبت تصویر ۳۱.۵ اینچ | ۱۶:۹ | خمیده
نوع پنل VA
رزولوشن QHD | 2560×۱۴۴۰
زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه
نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۷۰ هرتز
قابلیت همگام‌سازی انطباقی (Adaptive-Sync) FreeSync Premium Pro,
پورت‌ها یک پورت HDMI
یک پورت Display
دو پورت USB 3.2
یک پورت USB 3.0
یک پورت USB-C
جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون
اسپیکر ندارد
سایر امکانات حالت بازی
AURA Sync

مانیتورهای سری ROG ایسوس را می‌توان جزو پیشرو‌ترین و محبوب‌ترین نمایشگرهای بازار دانست که طیف وسیعی از مخاطبان را پوشش می‌دهند. در مدل ۳۱.۵ اینچی ROG STRIX XG32VC ما شاهد پنلی VA با وضوح WQHD هستیم که دقت و کیفیت فوق‌العاده بالایی را در اختیار گیمرها، آن هم در بازه ۲۰ میلیون تومان قرار می‌دهد.

یکی از مهم‌ترین پارامترهای موفقیت در بازی‌های پرسرعت مانند شوترهای اول شخص رقابتی و حتی مسابقات و نبردهای آنلاین، دید دقیق در تحرکات پرسرعت است که اگر این قضیه با یک نمایشگر ۱۷۰ هرتز همراه باشد، می‌توان میزان موفقیت شما را در بازی به طرز شگفت‌انگیزی افزایش دهد.

مانیتور XG32VC سری ROG برند ایسوس، در کنار نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۷۰ هرتزی، زمان‌ پاسخ‌دهی کمتر از یک میلی‌ثانیه و استفاده از تکنولوژی‌هایی مانند Extreme Low Motion Blur، تصویری بسیار شفاف و گیم‌پلی واضح و واقعی را برای شما به نمایش می‌گذارد. همچنین بهره‌گیری از تکنولوژی FreeSync Premium Pro ای‌ام‌دی باعث می‌شود تا جلوی بریده بریده شدن تصویر گرفته شود و عملیات هماهنگی فریم‌ها و رفرش‌ریت به بهترین شکل ممکن انجام شود.

سری ROG ایسوس همواره در کنار داشتن ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مناسب، از ظاهر گیمینگ و مدرنی برخوردار بوده‌اند و این قضیه در مورد مانیتور XG32VC نیز صدق می‌کند. نمایشگر در قسمت پشت دارای نقش و نگار‌های چشم‌نواز است و در قسمت اتصال به پایه مستحکم و مدرن، نوار نورپردازی RGB به چشم می‌خورد. همچنین در بخش زیرین پایه، یک پروجکتور وجود دارد که لوگو مانیتور را روی محوطه میز کامپیوتر به نمایش می‌گذارد و جلوه بسیار زیبایی را به ست‌آپ گیمینگ شما می‌دهد.


مانیتور ۴۳ اینچی ایسر Predator CG457KS

قیمت: از ۳۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان

خرید مانیتورهای ایسر در دیجی‌کالا

راهنمای خرید مانیتور گیمینگ

سایز صفحه نمایش و نسبت تصویر ۴۲.۵ اینچ | ۱۶:۹
نوع پنل VA
رزولوشن ۴K | 3840×۲۱۶۰
زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه
نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۴۴ هرتز
قابلیت همگام‌سازی انطباقی (Adaptive-Sync) Nvidia G-Sync
AMD FreeSync
پورت‌ها دو پورت HDMI 2.1
یک پورت Display
دو پورت USB 3.0
یک پورت USB 3.0 Type B
دو پورت USB 2.0
یک پورت USB-C
جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون
اسپیکر دو اسپیکر ۱۰ وات
سایر امکانات سنسور تشخیص نور
نورپردازی RGB
فناوری ضد فلیکر
ضد نور آبی
مجهز به ریموت کنترل

این مانیتور مخصوص افرادی است که به دنبال یک مانیتور با صفحه‌ای بزرگ، سریع و باکیفیت از هر لحاظ هستند. مانیتور ایسر مدل Predator CG437KS، شما را به دنیایی ۴۳ اینچ با وضوح ۴K و سرعت ۱۴۴ هرتزی می‌برد. جایی که ما با پنل VA طرف هستیم و ایسر تمام تلاش خود را کرده تا یک تجربه تمام و کمال گیمینگ را برای ما رقم بزند.

این نمایشگر به راحتی می‌تواند هم یک تلویزیون همه کاره باشد و هم یک مانیتور باکیفیت و استوار. غول بی‌شاخ و دم ایسر همچنین به پورت HDMI 2.1 مخصوص نسل بعد کنسول‌ها و کارت‌های گرافیک مجهز است و خیال شما را برای پشتیبانی از بالاترین کیفیت ممکن راحت می‌کند.

وجود پورت‌های USB 3.0، USB 2.4 و USB-C هم در کنار اتصال دیس‌پلی‌ پورت، انبوهی از درگاه‌ها را برای کارهای مختلف پیش‌روی مخاطب قرار می‌دهد. همچنین این مانیتور عظیم به دو اسپیکر ۱۰ وات مجهز است که صدایی رسا و بسیار بلند را در اختیارتان قرار می‌دهد و چنانچه در کنار سیستم و نمایشگرتان، بلندگویی نداشته باشید این اسپیکرهای مانیتور ایسر جای آن‌ها را پر می‌کنند.

نرخ پاسخ‌دهی نمایشگر ایسر مدل Predator CG437KS کمتر از یک میلی‌ثانیه است و این قضیه در کنار نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی می‌تواند تجربه‌ای فوق‌العاده را پیشکش کند. همچنین این مانیتور به فناوری G-Sync انویدیا مجهز است و باعث می‌شود تا دیگر خبری از پارگی و لکنت در تصویرهای تند و سریع نباشد.

کار ایسر مدل Predator CG437KS در بخش HDR هم عالی است. این نمایشگر به فناوری Display HDR 1000 مجهز است که کنتراست خیره‌کننده، رنگ‌های سینمایی و کیفیتی فوق‌العاده را به گیمرها تقدیم می‌کند.

این مانیتور ایسر دارای انبوهی از امکانات دیگر است که راحتی و کیفیت را به همراه دارند. از وجود ریموت کنترل برای دسترسی راحت‌تر به تنظیمات دستگاه، تا وجود حسگر روشنایی که با تشخیص میزان نور محیط، بهترین و متعادل‌ترین روشنایی را در نمایشگر تدارک می‌بیند.

نکته ویژه در مورد مانیتور ایسر مدل Predator CG437KS، وجود نورپردازی گسترده و هوشمند در پشت آن است که می‌توان از طریق نرم‌افزار مخصوص، آن را یا شخصی‌سازی کرد یا برای بازی‌های به خصوصی تنظیم کرد. شما می‌توانید متناسب با تصویری که تماشا می‌کنید، دور تا دور محیط پشتی مانیتور را نورپردازی کنید.


مانیتور ۵۵ اینچی فیلیپس ۵۵۹M1RYV

قیمت: از ۴۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

خرید مانیتور ۵۵ اینچی فیلیپس مدل ۵۵۹M1RYV از دیجی‌کالا

راهنمای خرید مانیتور گیمینگ

سایز صفحه نمایش و نسبت تصویر ۵۵ اینچ | ۱۶:۹
نوع پنل VA
رزولوشن ۴K | 3840×۲۱۶۰
زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه
نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۴۴ هرتز
قابلیت همگام‌سازی انطباقی (Adaptive-Sync) AMD FreeSync
پورت‌ها دو پورت HDMI 2.1 مجهز به VRR
یک پورت Display
چهار پورت USB 3.2 (دو پورت به فست‌شارژ)
یک پورت USB 3.0 Type B
یک پورت USB-C (قابلیت دیس‌پلی و شارژ ۶۵ وات)
جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون
اسپیکر مجهز به ساندبار:
دو اسپیکر ۲۰ وات محصول Bowers & Wilkins
دو توییتر
یک ووفر
سایر امکانات قابلیت SmartImage game
نورپردازی RGB هوشمند در پشت مانیتور
فناوری ضد فلیکر
ضد نور آبی
مجهز به ریموت کنترل

یکی از گزینه‌های جذاب برای اجرای پرقدرت بازی‌های نسل بعدی، چه کنسول‌های ایکس‌باکس سریز X و S و چه پلی‌استیشن ۵ و حتی پی‌سی، مانیتور عظیم ۵۵ اینچی فیلیپس مدل ۵۵۹M1RYV است. با اینکه شاید برچسب قیمتی ۴۰ میلیون تومان عدد بزرگی باشد، اما با توجه به سایز، کیفیت و امکانات کاملا به‌روزی که این محصول در اختیار دارد، می‌توان به راحتی گفت که با مانیتوری ارزشمند طرف هستیم.

اولین و مهم‌ترین نکته در مورد این محصول، این است که فیلپس برای طراحی و ساخت ۵۵۹M1RYV همکاری مستقیم با مایکروسافت و ایکس‌باکس داشته است که باعث شده تا این نمایشگر کاملا مورد تایید ایکس‌باکس برای اتصال و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های کنسول نسل جدید مایکروسافت باشد.

مانیتور فیلیپس ۵۵۹M1RYV به سه ورودی HDMI 2.1 مجهز است که این امکان را می‌دهد تا هر دو کنسول ایکس‌باکس سریز ایکس/اس یا پلی‌استیشن ۵ را برای دریافت بهترین خروجی ممکن (۱۲۰ هرتز و VAA آماده) به نمایشگر متصل کنید. همچنین اگر به کارت‌های گرافیک نسل جدید مجهز هستید هم می‌توانید با این اتصال از کیفیت خارق‌العاده‌ای (تا ۱۴۴ هرتز نرخ نوسازی) بهره‌مند شوید. این مانیتور گیمینگ فیلیپس همچنین به یک ورودی دیس‌پلی پورت ۱.۴ و یک پورت قدرتمند USB-C که می‌تواند به عنوان دیس‌پلی پورت عمل کرده و ۶۵ وات خروجی شارژ داشته باشد، مجهز است. شما می‌توانید گوشی‌ همراه، تبلت یا لپ‌تاپ خود را از طریق این پورت USB-C به مانیتور وصل کنید تا علاوه بر دریافت تصویر تا حداکثر وضوح ۴K و ۱۲۰ هرتز، دستگاه خود را هم همیشه شارژ نگه دارید.

این مانیتور حرفه ای بازی از بلندگوی های اگوستیک شده مخصوص که طراحی شرکت Bowers & Wilkins می باشد بهره می برد. صدای فوق حرفه ای در هنگام بازی تجربه لذت بخش تری خواهد داشت. در تکنولوژی صفحه این مانیتور از نوع Vertical Alignment استفاده شده است که باعث عمق کنتراست بالا در تصایر بازی می شود. پنل‌های VA به برخورداری از نرخ کنتراست بالا و دقت رنگ عالی مشهور هستند.

این مانیتور برخلاف تلویزیون‌های معمولی برای بازی طراحی شده است که پاسخ پیکسل‌ها به تغییرات بازی بدون تاخیر صورت گیرد.این سرعت فوق‌العاده باعث عملکرد بهتر مانیتور در بازی‌هایی می‌شود که نیاز به واکنش سریع در زمان کوتاه دارند.

این مانیتور همچنین از تکنولوژی نرخ بروزرسانی متغیر VRR نیز بهره می‌برد. این تکنولوژی باعث دست‌یابی به تصاویر حرکتی بسیار روان در مانیتور شده است. فناوری نوآورانه Ambiglow فیلیپس که باعث نورپردازی هوشمند بر اساس محتوای تصویر، در پشت مانیتور می‌شود هم در این نمایشگر دیده می‌شود.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.