راهنمای خرید اسپیکر رومیزی زیر ۱ میلیون تومان – آبان ۱۴۰۱

برای خرید بهترین اسپیکر رومیزی با بودجه زیر یک میلیون تومان، باید به سراغ کدام‌ برندها برویم؟ در این راهنمای خرید اسپیکر، ۱۰ بلندگوی رومیزی باکیفیت، خوش‌ساخت و مطمئن را به شما معرفی کرده‌ایم.

پخش موسیقی، تماشای فیلم و سریال و انجام بازی‌های ویدیویی، همه و همه با اسپیکرهایی خوش‌صدا و باکیفیت، قطعا طعم متفاوتی پیدا می‌کنند. اسپیکرهای رومیزی که عموما برای میز کامپیوتر، سیستم‌های گیمینگ، کاری یا دانشجویی مورد استفاده قرار می‌گیرند، از دسته‌بندی‌های اصلی اسپیکرها محسوب می‌شوند که در بازه‌های قیمتی متفاوتی هم در بازار موجود هستند.

شاید شما جزو کسانی باشید که نمی‌خواهید خیلی خرج اسپیکر رومیزی کنید، اما دوست دارید با بودجه زیر یک میلیون تومان، بهترین گزینه‌های ممکن را بررسی و سپس خریداری کنید. ما به شما قول می‌دهیم که موارد زیر، در بازه قیمتی خود حتی ارزشی بیشتر دارند و از کیفیت فوق‌العاده مطلوب و رضایت‌بخشی برخوردار هستند.


فهرست دسترسی سریع

(با کلیک روی گزینه‌ها به بخش توضیحات بروید)

۱- تسکو TS 2058 | از ۲۰۰.۰۰۰ تومان

۲- تسکو TS 2064 | از ۳۰۰.۰۰۰ تومان


اسپیکر تسکو TS 2058

قیمت: از ۲۰۰.۰۰۰ تومان

خرید اسپیکر تسکو TS 2058 از دیجی‌کالا

بهترین اسپیکر رومیزی

وزن ۴۱۰ گرم
درگاه ارتباطی کابل AUX / اتصال USB
نوع اتصال سیمی
سایر مشخصات دو تکه
توان خروجی کلی ۶ وات
نورپردازی داخلی RGB

ارزان‌ترین اسپیکر دسکتاپ موجود در راهنمای خرید اسپیکر رومیزی دیجی‌کالا مگ، متعلق به برند تسکو است که از اقبال عمومی و محبوبیت خاصی هم در فروشگاه دیجی‌کالا برخوردار است.

امکان اتصال از طریق پورت USB و جک ۳.۵ میلی‌متری برای این محصول وجود دارد و فرکانس پاسخ‌گویی ۱۰۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتزی را در اختیار دارد. این اسپیکر با داشتن ظاهر زیبا در کنار کیفیت مطلوب خود گزینه مناسبی میز کامپیوتر شما و حتی افرادی است که می‌خواهند در کنار لپ‌تاپ خود، یک اسپیکر سبک و کوچک داشته باشند.

توان خروجی کلی این محصول ۷ وات است که صدای شفاف و رضایت بخش تولید می‌کند. نورپردازی RGB در نظر گرفته شده برای این محصول هم سبب شده تا جلوه ظاهری بسیار جذابی داشته باشد.


اسپیکر تسکو TS 2064

قیمت: از ۳۰۰.۰۰۰ تومان

خرید اسپیکر تسکو TS 2064 از دیجی‌کالا

TSCO TS 2064

وزن ۵۳۵ گرم
درگاه ارتباطی کابل AUX / اتصال USB
نوع اتصال سیمی
سایر مشخصات دو تکه
توان خروجی کلی ۶ وات

یکی دیگر از اسپیکرهای دسکتاپ ارزان‌قیمت در راهنمای خرید بهترین اسپیکر رومیزی با بودجه زیر یک میلیون تومان از برند تسکو در بازه قیمتی ۳۰۰ هزار تومان است. اسپیکر TS 2064  با طراحی مکعب مستطیل است. این اسپیکر از پلاستیک و روکش پارچه‌ای نسبتا باکیفیت ساخته شده است که امکانات پایه‌ای یک بلندگوی رومیزی را داراست.

در بخش بالایی یکی از بلندگوها، پیچ ولوم قرار گرفته که می‌توان با آن حجم صدای خروجی را تنظیم کرد. همچنین این اسپیکر برق مورد نیاز خود را از طریق کابل USB تامین می‌کند و دارای کابل اتصال صدا ۳.۵ میلی‌متری است که می‌توان آن را به پی‌سی، لپ‌تاپ یا موبایل متصل کرد.

توان خروجی این اسپیکر ۶ وات است که در نوع خود و بازه قیمتی که دارد، مناسب است. همچنین یک جک ورودی هدفون هم روی این اسپیکر تعبیه شده تا دسترسی راحت‌تری برای اتصال هدفون به کامپیوتر خود از طریق این اسپیکرها داشته باشید.


اسپیکر دسکتاپ ردراگون GS530 Air

قیمت: از ۴۰۰.۰۰۰ تومان

خرید اسپیکر دسکتاپ ردراگون GS530 Air از دیجی‌کالا

راهنمای خرید اسپیکر

وزن ۵۰۰ گرم
درگاه ارتباطی کابل AUX / اتصال USB
نوع اتصال سیمی
سایر مشخصات مجهز به نورپردازی گیمینگ RGB
مجهز جک هدفون در جلوی اسپیکر

اسپیکر گیمینگ رددراگون مدل GS530 Air RGB در دسته ارزان‌قیمت‌ترین اسپیکرهای رومیزی باکیفیت بازار و راهنمای خرید اسپیکر زیر یک میلیون تومان دیجی‌کالا مگ قرار دارد که چه از لحاظ ظاهر و چه کیفیت خروجی صدا، یکی از بهترین گزینه‌های ممکن در بازار با توجه به برچسب قیمتی ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی است.

این اسپیکر به وسیله کابل AUX جک ۳.۵ میلی‌متری به هر دستگاهی متصل می‌شود و وجود پورت USB نیز باعث می‌شود تا دسترسی‌های بیشتری برای استفاده از این اسپیکر داشته باشید.

وجود نورپردازی RGB در این اسپیکر، حس و حال گیمینگ زیبایی را می‌تواند به ستاپ شما بدهد که این قضیه در کنار کیفیت صدای قابل‌قبول این اسپیکرها، نقطه قوت محسوب می‌شود.


اسپیکر کریتیو SBS A60

قیمت: از ۵۰۰.۰۰۰ تومان

خرید اسپیکر کریتیو SBS A60 از دیجی‌کالا

راهنمای خرید اسپیکر

وزن ۵۰۰ گرم
درگاه ارتباطی کابل AUX / اتصال USB
نوع اتصال سیمی
سایر مشخصات

کریتیو یکی از برندهای خوب و معتبر بازار و راهنمای خرید اسپیکر زیر یک میلیون تومان دیجی‌کالا مگ، به خصوص در ساخت اسپیکر و لوازم صوتی است. اسپیکر مدل SBS A60 کریتیو را می‌توان یکی از محبوب‌ترین اسپیکرهای ارزان‌قیمت بازار دانست که سال‌هاست در بازار به فروش می‌رسد و مخاطبین بسیاری دارد.

برای اتصال اسپیکر SBS A60 به کامپیوتر تنها کافی است که از جک ۳.۵ میلی‌متری ارائه شده بهره برد. این جک باعث شده که کاربر به راحتی بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن اسپیکر را به کامپیوتر خود متصل کند. علاوه‌براین به کمک جک ۳.۵ میلی‌متری می‌توان اسپیکر SBS A60 را به راحتی به تلفن‌همراه، تبلت یا پخش کننده‌ی موسیقی دارای درگاه ۳.۵ میلی‌متری متصل کرد.

اسپیکر SBS A60 شرکت کریتیو در دل خود از دو بلندگوی قدرتمند هر کدام توان خروجی ۲ واتی دارند، بهره می‌برد. در مجموع این اسپیکر می‌تواند توان خروجی ۴ وات را ارائه کند که مقدار مناسبی است و به خوبی می‌تواند از پس نیازهای معمولی کاربران برآید.

اسپیکر SBS A60 محصولی کاربردی با کیفیت ساخت و قیمت مناسب است که می‌تواند به خوبی از پس نیازهای خانگی و اداری کاربران برآید. این محصول یک اسپیکر استاندارد باسیم است که برای استفاده در کامپیوتر طراحی شده است ولی به یاری وجود جک ۳.۵ میلی‌متری می‌توان تلفن‌همراه را هم به آن متصل کرد. اگر قصد تهیه‌ی یک اسپیکر خوش قیمت را دارید، SBS A60 می‌تواند یک گزینه‌ی بسیار خوب و انتخابی هوشمندانه باشد.


اسپیکر یسیدو YSW05

قیمت: از ۶۵۰.۰۰۰ تومان

خرید اسپیکر یسیدو YSW05 از دیجی‌کالا

راهنمای خرید اسپیکر

وزن ۵۰۰ گرم
درگاه ارتباطی کابل AUX / اتصال USB
نوع اتصال سیمی / بی‌سیم
سایر مشخصات مجهز به اتصال بلوتوث
باتری ۲۴۰۰ میلی‌آمپر (۱۰ تا ۱۲ ساعت بازدهی)
درگاه کارت حافظه

با یکی از بهترین، زیباترین و باکیفیت‌ترین اسپیکرهای رومیزی بازار و راهنمای خرید اسپیکر زیر یک میلیون تومان دیجی‌کالا مگ در بازه قیمتی ۷۰۰ هزار تومان رو‌به‌رو هستیم که می‌تواند به عنوان یک اسپیکر همراه شارژی نیز عمل کند!

اسپیکر یسیدو مدل YSW05 که به عنوان اسپیکر بلوتوثی نیز شناخته می‌شود، از طراحی بسیار زیبا و باکیفیت خوب در بدنه برخوردار است. این اسپیکر در دل خود به یک باتری ۲۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است که در حالت شارژ کامل می‌تواند بیش از ۱۰ ساعت بازدهی داشته باشد.

اسپیکر یسیدو مدل YSW05 می‌تواند از طریق درگاه USB و AUX نیز به هر دستگاهی، از لپ‌تاپ و کامپیوتر گرفته تا تلویزیون و هر سیستمی متصل شود. البته که امکان استفاده از فلش مموری هم به واسطه درگاه USB وجود دارد. همچنین این اسپیکر دارای ورودی کارت حافظه هم هست.

جنس تمام فلزی و صیغل‌ داده شده این اسپیکر، از آن جلوه‌ای مدرن و باکیفیت ساخته است که در عمل هم این کیفیت را می‌توان دریافت کرد. اگر به دنبال یک اسپیکر رومیزی همه کاره هستید که حتی با خود جابه‌جا کنید، اسپیکر یسیدو مدل YSW05 بهترین گزینه‌ شما در بازه قیمتی ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان است.


اسپیکر ردراگون GS550

قیمت: از ۷۵۰.۰۰۰ تومان

خرید اسپیکر ردراگون gs550 از دیجی‌کالا

راهنمای خرید اسپیکر

وزن ۶۸۰ گرم
درگاه ارتباطی کابل AUX / اتصال USB
نوع اتصال سیمی
سایر مشخصات مجهز به نورپردازی گیمینگ
مجهز به دو جک هدفون و میکروفون در جلوی اسپیکر
قابلیت اتصال دو اسپیکر به یکدیگر و ساخت ساندبار

دو اسپیکر جداگانه یا یک ساندبار مستقل؟ اسپیکر دسکتاپ ردراگون مدل gs550 می‌تواند چنین ویژگی را در اختیار شما قرار دهد تا با اتصال هر دو اسپیکر به یکدیگر، روی میز خود یک ساندبار شیک و جالب بسازید.

اسپیکر مخصوص بازی ردراگون مدل gs550 در راهنمای خرید اسپیکر زیر یک میلیون تومان دیجی‌کالا مگ دارای طراحی ساده، شیک، جمع و جور و همچنین قابل انعطاف است به طوری که کاربر در نگاه اول جذب سادگی و زیبایی آن می‌شود. چه به صورت جداگانه در هر طرف مانیتور ایستاده باشد، چه در حالت خوابیده در زیر قرار داشته باشد، هر دو حالت آن زیبا و چشم و گوش‌نواز است.

این اسپیکر به وسیله کابل AUX جک ۳.۵ میلی‌متری به هر دستگاهی متصل می‌شود و وجود پورت USB نیز باعث می‌شود تا دسترسی‌های بیشتری برای استفاده از این اسپیکر داشته باشید.

اسپیکر مخصوص بازی ردراگون مدل gs550 دارای کیفیت صدای بالایی است و چه در حجم بالای صدا و چه در حالت معمول، می‌توانید جزئیات صدا را متوجه شوید. مدل gs550 دارای ۲ عدد بلندگوی استریو است و حداکثر توان ۳W x 2 را دارد.

همچنین وجود نورپردازی قرمز رنگ در این اسپیکر، حس و حال گیمینگ را به مخاطب القا می‌کند. این اسپیکر به خاطر قابلیت تغییر فرم، احتمالا یک گزینه خاص در بازار باشد که می‌تواند توجه شما را به خود جلب کند.


اسپیکر ردراگون GS700 Toccata

قیمت: از ۷۵۰.۰۰۰ تومان

خرید اسپیکر ردراگون GS700 Toccata از دیجی‌کالا

RedDragon Speaker GS700 Toccata

وزن ۱۴۰۰ گرم
درگاه ارتباطی کابل AUX / اتصال USB
نوع اتصال سیمی
سایر مشخصات مجهز به نورپردازی RGB

در راهنمای خرید اسپیکر زیر یک میلیون تومان دیجی‌کالا مگ، یکی از بهترین انتخاب‌هایی که می‌توانید در بازه قیمتی زیر یک میلیون تومان برای خرید اسپیکر رومیزی داشته باشید، این مدل هیجان‌انگیز و زیبا از برند ردراگون است. اسپیکر Toccata GS700 ردراگون علاوه بر اینکه می‌تواند صدای فوق‌العاده باکیفیتی را ارائه دهد، از ویژگی‌های ظاهری زیبا و چشم‌نوازی هم برخوردار است.

شما عملا با بهترین اسپیکر رومیزی زیر یک میلیون تومان از لحاظ بدنه و جنس ساخت در بازار روبه‌رو هستید. اسپیکرهای استریو کاملا از پلاستیک مرغوب ABS باکیفیت و پوششی مات تولید شده‌اند و ساب‌ووفر نیز از چوب باکیفیت ساخته شده تا کمک شایانی به افزایش کیفیت صدا کند.

برای هر چه زیباتر شدن این اسپیکر، ردراگون نورپردازی RGB را در محصولش گنجانده و با فعال کردن این ویژگی به وسیله دکمه اختصاصی آن در پشت ساب‌ووفر می‌توانید از این نورپردازی بر روی میز خود لذت ببرید.

ردراگون در قلب این اسپیکر از چیپی هوشمند برای بهبود آکوستیک استفاده کرده که باعث می‌شود تا پخش صدای داینامیک و وضوح بلندی صدا در همه نوع صدا یا ژانر موسیقی، به یک اندازه کنترل شود و بهترین خروجی ممکن را به گوش شما برساند.

هر دو عدد اسپیکری که در این محصول وجود دارد، از کیفیت خوبی برخوردار هستند و به واسطه قدرت ۳ واتی خود، به راحتی از پس حجم بالا و پایین صدا، آن هم با وضوحی گوش‌نواز بر می‌آیند. نکته جالب این است که هر دو اسپیکر با USB به ساب‌ووفر وصل می‌شوند.


اسپیکر ادیفایر M1360

قیمت: از ۸۰۰.۰۰۰ تومان

خرید اسپیکر ادیفایر M1360 از دیجی‌کالا

راهنمای خرید اسپیکر

وزن ۲۵۰۰ گرم
درگاه ارتباطی کابل AUX
نوع اتصال سیمی
سایر مشخصات مجهز به پنل جداگانه کنترل صدا
جک ۳.۵ میلی‌متری اتصال هدفون روی پد کنترل صدا

همه چیزی که این اسپیکر به شما می‌‌دهد، صدا به ساده‌ترین شکل ممکن است. این اسپیکر ادیفایر مدل M1360 در راهنمای خرید اسپیکر زیر یک میلیون تومان دیجی‌کالا مگ تنها از طریق کابل AUX به هر وسیله‌ای که دارای جک ۳.۵ میلی‌متری باشد، متصل می‌شود. با اینکه خبری از اتصال USB، بلوتوث یا حتی شیار کارت حافظه در این اسپیکر نیست، اما کیفیت چیزی است که از برند ادیفایر بر می‌آید.

به منظور سهولت دسترسی به کنترل حجم صدا، یک پد جداگانه تهیه شده که روی آن کنترل‌کننده صدا، دکمه میوت و در پشتش یک جک ۳.۵ میلی‌متری اتصال هدفون تعبیه شده است.

اسپیکر ادیفایر مدل M1360 دارای جنس بدنه بسیار خوبی است و البته وزن ۲.۵ کیلویی آن هم حکایت از به کارگیری اجزای خوب و با استحکام کافی می‌دهد. این اسپیکر در بازه قیمتی ۷۰۰ هزار تومان نیز یافت می‌شود و اگر هدف شما،‌کیفیت مناسب صدا به خصوص برای میز کارتان است، این اسپیکر می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد.


اسپیکر ارایمو OBS 91D

قیمت: از ۸۵۰.۰۰۰ تومان

خرید اسپیکر اریمو OBS 91d از دیجی‌کالا

راهنمای خرید اسپیکر

وزن ۹۰۰ گرم
درگاه ارتباطی کابل AUX / اتصال USB
نوع اتصال سیمی – بی‌سیم
سایر مشخصات مجهز به میکروفون داخلی
دارای کارتخوان
ورودی میکروفون

بعضی اوقات یک اسپیکر به شکل ساندبار و با امکانات ارتباطی متنوع، می‌تواند بهترین خروجی صدا را روی میزکارمان یا هر نقطه‌ای از خانه تدارک ببیند. اسپیکر OBS_91d برند اریمو یک گزینه زیبا، باکیفیت و با امکانان فراوان در راهنمای خرید اسپیکر زیر یک میلیون تومان دیجی‌کالا مگ است که می‌توانید در بازه قیمتی ۸۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان آن را تهیه کنید.

این اسپیکر به وسیله بلوتوث یا کابل AUX به هر وسیله‌ای می‌تواند وصل شود. همچنین یک ورودی میکروفون هم در این اسپیکر تعبیه شده. با این حال، این اسپیکر مجهز به میکروفونی داخلی هم هست که می‌تواند برای تماس‌های صوتی مفید باشد.

این اسپیکر می‌تواند کاملا به صورت مستقل هم عمل کند و به پشتوانه باتری داخلی لیتیوم یونی ۲۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خود، تا حدود ۱۳ ساعت به پخش موسیقی بپردازد.

این اسپیکر OBS_91d برند اریمو دارای استاندارد IPX4 هم هست. این گواهی نشان می‌دهد که اسپیکر اریمو در برابر پاشش آب و ذرات گرد و غبار مقاوم است. شما می‌توانید از این اسپیکر یا به صورت ساندبار روی میز کارتان، جلوی تلویزیون یا به صورت اسپیکر بلوتوثی همراه در محیط خارجی استفاده کنید.


اسپیکر دسکتاپ اونیکوما X6

قیمت: از ۹۵۰.۰۰۰ تومان

خرید اسپیکر اونیکوما X6 از دیجی‌کالا

راهنمای خرید اسپیکر

وزن ۹۹۰ گرم
درگاه ارتباطی کابل AUX / اتصال USB
نوع اتصال سیمی
سایر مشخصات جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در جلو اسپیکر
نورپردازی RGB
کنترل نورپردازی با تاچ‌ کنار ولوم فیزیکی

اگر به دنبال یک جفت اسپیکر باکیفیت و زیبا برای میز خود هستید، مدل X6 برند اونیکوما می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های شما در راهنمای خرید اسپیکر زیر یک میلیون تومان دیجی‌کالا مگ باشد.

این جفت اسپیکر که روی هم ۹۹۰ گرم وزن دارند، از طریق کابل USB و ۳.۵ میلی‌متری به دستگاه‌های مختلف وصل می‌شوند و می‌توانند صدایی بسیار باکیفیت و شفاف را ارائه دهند.

یکی از ویژگی‌های جالب این اسپیکر، وجود نورپردازی RGB در آن است که به واسطه بخشی که با علامت اثرانگشت کنار کنترل ولوم به چشم می‌خورد، این نورپردازی تغییر می‌کند و به میز کارتان زیبایی دوچندان می‌دهد.

همچنین برای کسانی که از هدفون استفاده می‌کنند، یک خروجی ۳.۵ میلی‌متری نیز در جلوی اسپیکر تعبیه شده تا شما به راحتی هدفون خود را به آن وصل کنید.


اسپیکر دسکتاپ میکرولب Odyssey application

قیمت: از ۹۵۰.۰۰۰ تومان

خرید اسپیکر میکرولب مدل Odyssey Application از دیجی‌کالا

Microlab Odyssey Application Speaker

وزن ۱۸۰۰ گرم
درگاه ارتباطی کابل AUX / اتصال USB
نوع اتصال سیمی / بی‌سیم
سایر مشخصات مجهز به کنترل
ورودی جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون
شیار کارت حافظه

اسپیکر Odyssey application شرکت میکرولب یک اسپیکر سه تکه است که صدایی شفاف و باکیفیت ارائه می‌دهد و یکی از انتخاب‌های مناسب در راهنمای خرید اسپیکر زیر یک میلیون تومان دیجی‌کالا مگ محسوب می‌شود. این اسپیکر با طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالای خود گزینه‌ی مناسبی برای پخش خانگی و رایانه شخصی و لپ‌تاپ به‌ شمار می‌آید. کنترل صدای اسپیکر بر روی بدنه طراحی شده و دسترسی به آن هم بسیار راحت است. البته یک ریموت کنترل هم به منظور سهولت کنترل اسپیکر در این پکیج موجود است.

اسپیکر Odyssey application توسط یک اپلیکیشن به نام BT-Link APP از طریق بلوتوث به موبایل یا تبلت وصل شده و کنترل می‌شود که این یک ویژگی‌ به خصوص برای این اسپیکر یک میلیون تومانی است.

این اسپیکر یا بهتر بگویم پخش خانگی کوچک دارای پورت USB است که می‌توان به آن فلش وصل کرد و یک خشاب کارت حافظه و یک جک ۳.۵ میلی‌متری صدا دارد که می‌توان آن را به کامپیوتر یا هر پخش‌کننده‌ای متصل کرد.


اسپیکر هترون HSP240

قیمت: از ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان

خرید اسپیکر هترون HSP240 از دیجی‌کالا

Hatron HSP240 Speaker

وزن ۱۵۰۰ گرم
درگاه ارتباطی کابل AUX / اتصال USB
نوع اتصال بی‌سیم و باسیم
سایر مشخصات مجهز به بلوتوث، پورت USB، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، شیار کارت حافظه

اسپیکر هترون مدل HSP240 یکی از بهترین اسپیکرهای رومیزی زیر یک میلیون تومان بازار است که از توانایی‌ها و امکانات زیادی هم برخوردار است.

امکان استفاده از این اسپیکر به صورت سیمی یا بی‌سیم (بلوتوث) از ویژگی‌های خوب و جالب‌ توجه این اسپیکر است که حتی امکان اتصال گوشی‌ موبایل، لپ‌تاپ یا هر ابزار دیگری را که توانایی ارتباط بی‌سیم دارد را ممکن می‌کند. همچنین با وجود شیار کارت حافظه، می‌توانید از کارت‌های SD نیز برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنید.

در ساخت این اسپیکر از چوب باکیفیت استفاده شده تا هم نمای زیبایی را به خود بگیرد و هم شفافیت و کیفیت بیس در بالاترین حد خود باشد. ظاهر این اسپیکر ترکیبی از مدل‌های کلاسیک و مدرن است و می‌تواند زیبایی خاصی را به محیط کارتان بدهد.

به همراه اسپیکر، یک کنترل از راه دور نیز وجود دارد که به وسیله آن می‌توان حجم صدا و حتی مود‌های مختلف صدا را بر اساس نوع استفاده تغییر داد.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.