دیدار تیم کوک با نمایندگان ارشد جمهوری خواه در آستانه تصاحب مجلس نمایندگان

در جدیدترین گزارش‌ها مشخص شده که مدیرعامل اپل تیم کوک به تازگی با قانون‌گذاران ارشد حزب جمهوری خواه قبل از تسلط این حزب بر مجلس نمایندگان آمریکا در هفته‌های آینده دیدار کرده است. در همین راستا اذعان شده که تیم کوک با سه نماینده ارشد جمهوری خواه یعنی Cathy McMorris Rodgers ،Jim Jordan و Darrell Issa که به احتمال زیاد، در دور جدید مجلس نمایندگان ریاست کمیته عالی ناظر بر صنعت فناوری و قضایی را برعهده خواهند گرفت دیدار کرده است.

این جلسات احتمالا هفته‌ها پیش از برگزاری برنامه‎‌ریزی شده‌اند و به نظر می‌رسد که خیلی زودتر از صحبت‌های اخیر ایلان ماسک علیه اپل بوده است. اپل در سال‌های گذشته و در هفته‌های اخیر با انتقادات زیادی از سوی محافظه‌کاران آمریکایی و حزب جمهوری خواه مواجه شده و برخی از اعضای این حزب نیز از بیشتر مواضع ایلان ماسک در خصوص اپل حمایت می‌کنند.

ایلان ماسک اخیراً انتقادات شدیدی را نسبت به اپل مطرح کرده و این در حالی رخ داده که ماسک ادعا کرده اپل تهدید به حذف اپلیکیشن توییتر از استور خود کرده است. ماسک در همین راستا اظهار کرده که اپل با رویکرد جدید توییتر در خصوص آزادی بیان مخالف است و منتقدان توییتر در همین راستا گفته‌اند که طرح ماسک باعث افزایش سوءاستفاده و آزار و اذیت بیشتر در این پلتفرم می‌شود.

دیدار تیم کوک با جمهوری خواه

جیم جردن نیز از نمایندگان ارشد جمهوری‌خواه که تیم کوک به تازگی با او دیدار کرد رویکردی هم‌سو با ماسک دارد. جردن احتمالا در ماه آینده ریاست کمیته قضایی مجلس نمایندگان را بر عهده خواهد گرفت در حالی که McMorris Rodgers قرار است ریاست کمیته انرژی و بازرگانی مجلس نمایندگان آمریکا را تصاحب کند، دو کمیته مهم که مسئول نمایندگی و رهبری سیاست‌های جمهوری‌خواهان را برعهده خواهند گرفت. تیم کوک همچنین قرار است با دیگر سناتورهای جمهوری‌خواه منتقد اپل و فعالیت این شرکت در چین دیدار کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.