دیابلو ۴ احتمالا خرداد سال آینده عرضه خواهد شد

بازی دیابلو ۴ (Diablo 4) یکی از مورد انتظارترین عناوین سال ۲۰۲۳ است. افراد بسیار زیادی منتظر این بازی بوده و بلیزارد نیز تمام تلاش خود را کرده تا طرفداران را مشتاق کند. حال شایعات بیان می‌کنند که بازی بعدی مجموعه دیابلو بهار سال آینده (آوریل ۲۰۲۳) عرضه خواهد شد. البته هنوز تاریخ رسمی اعلام نشده است.

مجموعه دیابلو سابقه بسیار زیادی در دنیای بازی‌های ویدئویی دارد. از این رو شماره ۴ این مجموعه به شدت مورد انتظار است. آخرین عنوان این مجموعه یعنی دیابلو ۳ در سال ۲۰۱۲ عرضه شد. بازسازی شماره ۲ این مجموعه نیز سال گذشته در دست طرفداران قرار گرفت ولی یک نسخه اصلی نبود. به همین دلیل افرادی که منتظر ادامه داستان دیابلو بودند، نزدیک به ۱۰ سال صبر کرده‌اند.

بلیزارد اعلام کرد که بازی دیابلو ۴ در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. حال اینطور که به نظر می‌رسد بازه زمانی عرضه این بازی به ماه آوریل سال ۲۰۲۳ محدود شده است. نکته جالب اینجاست که از دو ماه قبل دسترسی زودرس دیابلو ۴ آغاز خواهد شد. همینطور اینکه از ماه آینده شما می‌توانید این بازی را پیش خرید کنید.

بازی دیابلو 4

طبق چیزی که گمان می‌شود، در مراسم گیم اواردز امسال ما شاهد اخبار بیشتری از این بازی هستیم. پس نکته مثبت اینجاست که نیازی نیست برای فهمیدن صحت این اخبار صبر کنیم. البته امیدواریم که اطلاعات بیشتری از این بازی نیز منتشر شود. در حال حاضر بحث داستانی دیابلو ۴ نیز کاملاً مشخص نیست.

عناوین دیابلو سبک خاصی دارند. از این رو برخی از افراد بسیار آن‌ها را دوست داشته و برخی هم از آن‌ها خوششان نمی‌آید. با این حال در این موضوع شکی نیست که یکی از بهترین عناوین نقش آفرینی در تاریخ بازی‌های ویدئویی دیابلو است. بلیزارد نیز به بهترین نحو توانست از این عناوین پشتیبانی کند. خوشبختانه بلیزارد تصمیم نگرفت تا سیاست‌های خود را در مورد دیابلو تغییر دهد.

عنوان آخری که از مجموعه دیابلو عرضه شد، دیابلو ایمورتال بود. این بازی در اصل یک عنوان رایگان برای پلتفرم همراه بود و با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. مشکل این عنوان بحث پرداخت‌های درون برنامه‌ای و سیستم لوت‌باکس بود که باعث شد با انتقادات بسیار زیادی روبرو شود. حال امیدواریم که بلیزارد از این موضوع درس گرفته باشد و در دیابلو ۴ این موارد وجود نداشته باشند.

به این نکته دقت کنید که امکان دارد هیچکدام از موارد گفته شده به حقیقت نپیوندند. به دلیل اینکه در حال شایعه بوده و بلیزارد باید به طور رسمی این موضوع را تأیید کند. پس تا زمان اعلام تاریخ عرضه رسمی این بازی هیچ چیز مشخص نیست.

منبع: Eurogamer.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link