دوربین گلکسی اس ۲۳ اولترا یک پله بالاتر از قبل

به جرات می‌توان گفت که گلکسی اس ۲۳ اولترا در حال تبدیل شدن به یک گوشی خاص است که باید انتظارات زیادی از آن داشت. اما به نظر می‌رسد که سامسونگ ترجیح داده به جای ارائه ایده‌های جدید، تنها این گوشی را از نظر سخت افزاری تقویت کند. یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران با گلکسی اس ۲۲ اولترا و گلکسی اس ۲۱ اولترا داشتند این بود که سامسونگ از نظر سخت افزار دوربین بهبودهای جزئی انجام می‌داد. هر دوی آنها از دوربین‌هایی با سنسورهای اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کردند و اگرچه پیشرفت‌های قابل توجهی داشت، اما در نهایت، سنسورها ثابت می‌ماندند.

دوربین گلکسی اس ۲۳ اولترا می‌تواند جزئیات بیشتر را در کنار رنگ‌ها حفظ کند

با این حال، سامسونگ تمام تلاش خود را در گلکسی اس ۲۳ اولترا به کار برده است، زیرا گفته می‌شود این گوشی دارای سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی است که هنوز معرفی نشده است، اما یک نمونه اولیه از آن در حال تست و بررسی وجود دارد. ما در گذشته شاهد افشاگری‌هایی بودیم که نشان می‌داد این گوشی دارای حالت ۵۰ مگاپیکسلی نیز خواهد بود. موضوعی که به کاربر این امکان را می‌دهد عکس‌های ۵۰ مگاپیکسلی RAW بگیرید و آن را تا ۲۰۰ مگاپیکسل نیز ادامه دهید، اما بدون RAW.

امروز نیز، یک منبع اطلاعاتی قابل اعتماد، تصویری از کدو تنبل را به اشتراک گذاشته است. از همان کدو تنبل با استفاده از گلکسی اس ۲۳ اولترا، گلکسی اس ۲۲ اولترا و پیکسل ۷ پرو عکس گرفته شده است و نتیجه کار را خودتان به وضوح می‌توانید ببینید.

Pixel 7 Pro 2 1212x1456 1
پیکسل ۷ پرو
Galaxy S22 Ultra 1212x1456 1
گلکسی اس ۲۲ اولترا
Galaxy S23 Ultra 1 1212x1456 1
گلکسی اس ۲۳ اولترا

هرچند که تصویر کدو تنبل چیزی نیست که بتوان از آن برای بیان نظر کارشناسی در مورد عملکرد دوربین استفاده کرد، اما کاملا واضح است که، عکس گرفته شده توسط Galaxy S23 Ultra جزئیات بسیار بیشتری را نشان می‌دهد و در واقع می‌توانید ببینید بافت پوست Galaxy S22 Ultra در رتبه دوم قرار دارد زیرا جزئیات را به خوبی نشان می‌دهد اما نه به اندازه‌ی S23، و در نهایت Pixel 7 Pro را داریم کدو تنبل را بیشتر شبیه به یک بادکنک نشان می‌دهد.

گلکسی اس ۲۳ اولترا هنوز هم باید جا برای کار دارد

این تصاویر و مقایسه‌ها ارزش کمی دارند، اما یک نکته مهم که باید به آن توجه کنیم این است که گلکسی اس ۲۳ اولترا هنوز هم از نظر سخت افزاری و نرم افزاری به طور کامل بهینه نشده است، این بدان معنی است که عملکرد نهایی گوشی می‌تواند از نظر عکاسی و همچنین سایر جنبه‌های کاربردی بسیار بهتر باشد. شایعات اخیر حاکی از آن است که سری گلکسی اس ۲۳ در فوریه ۲۰۲۳ (بهمن ماه) عرضه خواهد شد. بنابراین، فاصله‌ی زیادی تا به دست آوردن حجم بالایی از خبرهای معتبر و شایعات در مورد آن نداریم. تا آن زمان باید کمی صبر کرد و ما نیز با به دست آوردن آخرین خبرها، آنها را با شما در میان خواهیم گذاشت.

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.