دوربین‌های ورزشی گوپرو هیرو ۱۱ و ۱۱ مینی معرفی شدند

حدود یک سال قبل شرکت گوپرو از دوربین ورزشی هیرو ۱۰ رونمایی کرد و ساعاتی قبل همانطور که انتظار داشتیم، این شرکت دو دوربین هیرو ۱۱ و هیرو ۱۱ مینی را معرفی کرد. طراحی هیرو ۱۱ هیچ تفاوتی با نسل قبلی ندارد و حتی ابعاد بدنه هم یکسان مانده است. اما هیرو ۱۱ مینی از همان مشخصات مدل بزرگ‌تر بهره می‌برد با این تفاوت که بدنه آن کوچک‌تر و سبک‌تر است و در ضمن خبری از دو نمایشگر هم نیست. بنابراین باید بیشتر تنظیمات را با گوشی خود انجام دهید.

سنسور استفاده شده در این دو دوربین ۱/۱.۹ اینچ اندازه دارد و رزولوشن آن به ۲۷ مگاپیکسل می‌رسد. حداکثر رزولوشن فیلمبرداری به ۵.۳K می‌رسد که با این رزولوشن، می‌توانید از سرعت ۶۰ فریم در ثانیه بهره ببرید. همچنین در صورت بهره‌گیری از رزولوشن ۴K، قادر به بهره‌گیری از سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه هستید.

گوپرو هیرو 11

گوپرو برای محیط‌های تاریک قابلیت‌های جدیدی ارائه کرده که می‌توانند جذابیت ویدیو‌ها را دوچندان کنند. از سوی دیگر نرم‌افزار لرزشگیر هم بهبود پیدا کرده و حالا در این زمینه حرف بیشتری برای گفتن دارد. گوپرو هیرو ۱۱ با وسایلی مانند کارت SD ساخت Sandisk با ظرفیت ۳۲ گیگابایتی، کیف و کابل USB-C عرضه می‌شود.

با پرداخت ۳۹۹ دلار می‌توانید گوپرو هیرو ۱۱ را خریداری کنید و برای خرید مدل مینی باید ۳۰۰ دلار بپردازید.

منبع: GSMArena

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.