درخواست نینتندو از Valve: شبیه‌ساز Dolphin را از استیم حذف کنید

درخواست نینتندو از Valve: شبیه‌ساز Dolphin را از استیم حذف کنید

نینتندو Valve را مجبور کرده تا شبیه‌ساز یا امولاتور Wii و GameCube را از استیم حذف کند، زیرا حقوق مالکیت معنوی این شرکت را نقض می‌کند.

نینتندو در نامه‌ای که توسط PC Gamer مشاهده شده است، یک اخطار DCMA (قانون کپی‌رایت هزاره دیجیتال) برای Valve صادر کرده که در آن می‌گوید این شرکت «مجبور است شبیه‌ساز Dolphin را از استیم حذف کند».


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdomماجراجویی یعنی این!
بررسی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdomبررسی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

در درخواست نینتندو گفته شده:

از آنجایی که شبیه‌ساز Dolphin حقوق مالکیت معنوی نینتندو را نقض می‌کند، ما این اخطار را در مورد تعهد شما برای حذف شبیه‌سازی Dolphin از استور استیم به شما ارائه می‌کنیم. شبیه ساز Dolphin با ترکیب کلیدهای رمزنگاری و بدون مجوز نینتندو عمل می‌کند، بنابراین استفاده از آن به‌طور غیرقانونی یک شاخص فناوری را دور می‌زند که به‌طور موثر دسترسی به یک اثر محافظت‌شده توسط قانون کپی‌رایت را کنترل می‌کند.

درخواست نینتندو از Valve: شبیه‌ساز Dolphin را از استیم حذف کنید - ویجیاتودرخواست نینتندو از Valve: شبیه‌ساز Dolphin را از استیم حذف کنید - ویجیاتو

در زمان نگارش این خبر، Valve صفحه مربوط به این شبیه‌ساز را حذف کرده و تیم توسعه‌دهنده Dolphin هنوز اعلام نکرده که قصد دارد نسبت به این تصمیم اعتراض کند یا خیر. تیم Dolphin در وب‌سایت خود گفت:

با ناامیدی اعلام می‌کنیم که صفحه Dolphin در استیم برای مدت نامعلومی حذف شده است. Valve به ما اطلاع داده که نینتندو با استناد به قانون DMCA دستور توقف صفحه استیم Dolphin را صادر کرده است و تا زمان حل شدن موضوع، این شبیه‌ساز را از استیم حذف کرده است. ما در حال بررسی گزینه‌های خود هستیم و در آینده نزدیک پاسخ کامل‌تری ارائه خواهیم کرد. از صبر شما متشکریم.


مطلب پیشنهادی:اولین تصاویر از انیمیشن Super Mario لو رفتمنتظر تریلر رسمی باشید
اولین تصاویر از انیمیشن Super Mario لو رفتاولین تصاویر از انیمیشن Super Mario لو رفت


چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار

همه چیز در مورد امولاتورها شبیه ساز ها همه چیز در مورد امولاتورها شبیه ساز ها

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.