دامنه‌ها را از com. به ir. منتقل کنید: فاز جدید صیانت در راه است؟

شرکت شاپرک در نامه‌ای از شرکت‌های پرداخت‌یار خواسته تا در اسرع وقت دامنه های خود را از  .com به ir. منتقل کنند. در توضیحاتی که پیرامون این موضوع در نامه مذکور ارائه شده، به نظر می‌رسد فاز جدیدی از فیلترینگ اینترنت و صیانت کاربران در راه باشید. با جزئیات بیشتر از این خبر همراه ما باشید.

شاپرک در نامه‌ای به شرکت‌های پرداخت‌یار اعلام کرده است با توجه به تهدیدات و مخاطرات بالقوه و احتمال مسدود شدن دامنه‌های دات com، پرداخت‌یارها تا سوم دی ماه فرصت دارند دامنه سایت خود را به دامنه ir منتقل کرده و نتیجه را به شاپرک اعلام کنند.

دامنه ها را از com. به ir. منتقل کنید: فاز جدید صیانت در راه است؟

شاپرک اعلام کرده که عدم انتفال دامنه و اختلال در دسترسی به سایت، می‌تواند کسب‌وکار پرداخت‌یاران را تحت تأثیر قرار دهد، از همین رو توصیه اکید کرده تا اقدام فوق را با سرعت اجرا کنند.

در حال حاضر مشخص نیست که بعد از سوم دی دقیقاً قرار است چه بلایی بر سر اینترنت بیاید، اما از شواهد اینگونه برمی‌آید که فاز جدید فیلترینگ و محدودسازی اینترنت، با مسدودسازی دامنه‌های دات کام برای پرداخت‌یارها استارت خواهد خورد. اینکه آیا وبسایت‌های دیگر با دامنه دات کام هم تحت تأثیر این موضوع قرار خواهند گرفت یا نه، سؤالی‌ست که فقط «احتمالاً» مسئولین مربوطه پاسخ آن را خواهند دانست.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.