خنک کننده پردازنده MEG CORELIQUID S360، یک واترکولر حرفه‌ای و کم‌صدا از MSI

واترکولر MEG CORELIQUID S360، یک خنک کننده پردازنده حرفه‌ای از شرکت MSI است. به طور کلی در کولرهای سری MEG CORELIQUID S شرکت MSI به کم‌صدا بودن و تولید کمترین میزان نویز ممکن توجه زیادی شده است. در این مطلب قصد داریم به معرفی این خنک‌کننده‌ها – به طور خاص مدل MEG CORELIQUID S360 – بپردازیم.

1024

خنک کننده MSI MEG CORELIQUID S360

خنک کننده MSI MEG CORELIQUID S360 همان‌طور که از اسم آن مشخص است، یک رادیاتور بزرگ ۳۶۰ میلی‌متری دارد و به راحتی از پس خنک کردن قدرتمندترین پردازنده‌های بازار نیز برمی‌آید. این خنک کننده به نسل هفتم پمپ‌های شرکت Aseket مجهز شده و صدای بسیار کمی تولید می‌کند. علاوه بر آن، از سه عدد فن MSI MEG Silent Gale P12 این برای این خنک کننده استفاده شده است. این فن‌ها در حالی که جریان هوای کافی را با فشار کافی برای رادیاتور و پره‌های آن تأمین می‌کنند، نویز بسیار کمی هم تولید می‌کنند و در طراحی آن‌ها به این مسئله توجه ویژه شده است.

image 9

در مجموعه بلاک خنک کننده‌های MEG CORELIQUID S، یک عدد فن کوچک ۶۰ میلی‌متری نیز استفاده شده است. وظیفه این فن گردش هوا در اطراف پمپ خنک کننده، ماژول‌های رم و SSD بوده و علاوه بر افزایش عمر مفید پمپ واترکولر، دمای ماژول‌های رم و درایوهای M.2 اطراف پردازنده را تا ۱۰ درصد کاهش می‌دهد.

image 10

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب خنک کننده‌های CORELIQUID S – همچنین خنک کننده MEG CORELIQUID S360 – وجود یک نمایشگر ۲.۴ اینچی IPS روی بلاک و پمپ است. این نمایشگر به طور کامل از طریق نرم افزار MSI Center قابل شخصی‌سازی بوده و می‌توان هر نوع اطلاعات و تصویری اعم از دمای سیستم، ساعت و یا تصاویر و کلیپ‌های دلخواه را روی آن نمایش داد.

mag coreliquid main

ناگفته نماند که خنک کننده‌ MSI MEG CORELIQUID S360 با جدیدترین پردازنده‌های موجود در بازار – پردازنده‌های نسل سیزدهمی Raptor Lake و پردازنده‌های Ryzen 7000 – سازگاری کامل دارد. در واقع، براکت‌های مورد نیاز برای سوکت‌های Intel LGA1700 و AMD AM5 به صورت پیش‌فرض داخل بسته‌بندی این خنک کننده قرار داده شده است.

خنک کننده کم‌صدا و حرفه‌ای MSI MEG CORELIQUID S360 هم‌اکنون در بازار ایران، با گارانتی آونگ عرضه می‌شود. این خنک کننده برای پردازنده‌های رده بالا که مصرف انرژی و تولید حرارت بالایی دارند، یک خنک کننده ایده‌آل محسوب می‌شود.

1024 1
1024 2

مطالب مرتبط

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.