خط تولید جدید فولکس واگن در شرق آسیا راه اندازی می شود

شرکت خودروسازی فولکس واگن که طی سال های اخیر همواره در صدر فهرست تولید کننده های خودرو در جهان قرارداشته، در نظر دارد با توسعه خطوط تولید خود و تمرکز بر خودروهای الکتریکی، واحدهای جدیدی در شرق آسیا با محوریت چین تاسیس کند.

به گزارش سیناپرس، فولکس واگن خودروساز مشهور آلمانی، اعلام کرد، در نظر دارد یک مرکز تحقیق و توسعه، نوآوری و تدارکات برای خودروهای برقی در شرق آسیا راه اندازی کند. بر این اساس گفته می شود این مرکز در شهر هفی، مرکز استان آن هویی واقع در شرق چین، بر اساس توافقنامه سرمایه گذاری، ایجاد خواهد شد.

در این راستا روز گذشته نمایندگان فولکس واگن قراردادی را با منطقه توسعه اقتصادی هیفی امضا کرده و از سرمایه گذاری حدود یک میلیارد یورویی برای راه اندازی این خط تولید جدید در اوایل سال ۲۰۲۴ خبر داد که انتظار می رود ۲ هزار متخصص تحقیق و توسعه و خرید را گرد هم آورد.

رالف براندشتاتر، رئیس و مدیرعامل گروه فولکس واگن چین، در مراسم امضای این قرارداد گفت: شرکتی که دفتر مرکزی آن در هفی قرار دارد، شرکتی با نام پروژه TechCo بزرگترین مرکز گروه در نوع خود در سراسر جهان خواهد بود. این شرکت تیم های تحقیق و توسعه وسایل نقلیه و قطعات را با فرایند خرید ترکیب می کند و در عین حال فناوری های پیشرفته را از تامین کنندگان محلی یکپارچه می کند.

به گزارش سیناپرس، وی در ادامه توضیحاتش گفت: انتظار می رود مرکز جدید به تدریج زمان توسعه محصولات و فناوری های جدید را حدود ۳۰ درصد کاهش دهد.

به لطف حمایت ادارات دولتی و مقامات درگیر، ما توانستیم در مدت زمان کوتاهی به توافقی دست یابیم. این نوع برنامه های توسعه محور، روند های تولید را در مراحل اولیه تعریف کرده و سرعت نوآوری را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

مترجم: ناصر پورقدیمی

منبع: english.news.cn

نوشته خط تولید جدید فولکس واگن در شرق آسیا راه اندازی می شود اولین بار در خبرگزاری سیناپرس | اخبار علمی ایران و جهان. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.