حضور سونی در CES و نمایش کنترلر Edge و هدست پلی استیشن VR2

سونی و بخش سرگرمی آن امسال در CES حضور داشت و در همین راستا غرفه بخش سرگرمی‌های سونی در عین کوچکی یکی از پرطرفدارترین‌ها اعلام شده و سونی در غرفه خود کنترلر بی سیم و جدید DualSense Edge و هدست واقعیت مجازی پلی استیشن V2R را در دسترس قرار داد.

DualSense Edge که نسخه ارتقا یافته‌تر از DualSense است قرار است در ۲۶ ژانویه و در هفته‌های آینده برای فروش در دسترس قرار گیرد و این دسته یک کنترلر جدید و بی سیم با ویژگی‌های بازخورد لمسی پیشرفته، دکمه‌های تطبیقی، قابلیت تنظیم حساسیت استیک‌ها و همچنین شخصی‌سازی دکمه‌ها توسط کاربر عرضه می‌شود که قرار است با قیمت فروش ۲۰۰ دلار آمریکا در دسترس قرار گیرد.

هدست پلی استیشن VR2 دیگر محصول به نمایش گذاشته شده در این مراسم قرار است در فوریه ۲۰۲۳ که به طور انحصاری با پلی استیشن ۵ نیز هماهنگ شده عرضه شود. سونی اذعان کرده که هدست VR2 از لحاظ سخت افزاری بسیار سریع‌تر از نسل قبل PSVR است که در ۲۰۱۶ در دسترس قرار گرفت و این کنسول واقعیت مجازی از رزولوشن ۲۰۴۰×۴۰۰۰، قابلیت HDR، میدان دید ۱۱۰ درجه‌ای و رفرش ریت ۹۰ هرتز عرضه می‌شود و می‌توان نرخ نوسازی هدست را تا حداکثر ۱۲۰ هرتز در برخی از شرایط خاص نیز تنظیم کرد.

kfclAzNbbD51mPu1
haO49pmIdlPzt9jd

هدست جدید سونی پلی استیشن VR2 از ردیابی درون به بیرون کاربر با استفاده از دوربین‌های تعبیه شده در هدست برای ردیابی حرکات بدن بهره می‌برد. این هدست همچنین دارای ردیابی چشم، بازخورد لمسی پیشرفته و صدای فضایی سه بعدی بهبود یافته است. سونی در غرفه CES از نسخه Camouflage کنسول پلی استیشن ۵ با رنگ جدید و کنترلرهای طرح God Of War رونمایی کرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.