حضور بازی Redfall در فهرست بدترین عناوین پلتفرم استیم!

بازی چندنفره و جهان آزاد «ردفال» (Redfall) به فهرست بدترین عناوین تاریخ پلتفرم «استیم» (Steam) راه یافت. کاربران این پلتفرم به شدت از میزان باگ، داستان‌سرایی ضعیف و گرافیک تاریخ مصرف گذشته بازی Redfall انتقاد کردند.

استودیو «آرکین» (Arkane) که سابقه ساخت بازی‌های تحسین‌برانگیز مانند Dishonored و Deathloop را در کارنامه دارد، در آخرین پروژه خود با نام Redfall نتوانست نظرات منتقدان و اهالی رسانه را جلب کند. این بازی برخلاف ساخته‌های پیشین استودیو، اکنون در لیست بدترین بازی‌های پلتفرم Steam قرار گرفته است.

گفتنی است حدود ۵۰ هزار بازی کامپیوتری در پلتفرم Steam ثبت شده است و بازی Redfall در حال حاضر در رتبه ۱۴ بدترین بازی این پلتفرم قرار دارد. اکثر کاربران نقدهای بد یا فاجعه‌ای را برای این بازی در پلتفرم مذکور نوشته‌اند.

Redfall بدترین بازی استیم

دلایل انتقاد کاربران استیم از بازی Redfall

اکثر کاربران بازی Redfall را پولیش‌نشده قلمداد می‌کنند. این بازی پر از باگ و مشکلات گرافیکی است و همچنین گیم‌پلی ثابت و متمرکزی را به کاربران ارائه نمی‌دهد. آن‌ها از وجود تاخیر در لودینگ بازی Redfall اعتراض می‌کنند و با توجه به گرافیک ضعیف آن، بازی مذکور به درستی روی کامپیوترهای قدرتمند اجرا نمی‌شود. تعداد بسیار محدودی از بازی Redfall به علت تنظیمات گسترده و برخی از ایده‌های جالب آن استقبال کردند.

استودیو Arkane هنوز واکنشی پیرامون امتیازات منفی بازی Redfall نشان نداده است. اما «فیل اسپنسر» (Phil Spencer)، رئیس «ایکس باکس» (Xbox) اعلام کرد مشکلات بازی «ردفال» به‌زودی برطرف می‌شود. هنوز مشخص نیست که چه میزان از مشکلات این بازی در آینده رفع خواهد شد. «فیل اسپنسر» اخیراً اعتراف کرد کنسول Xbox One در رقابت با کنسول‌های PS4 و Nintendo Switch شکست خورد. او تاکید کرد «مایکروسافت» (Microsoft) قصد خارج‌کردن کنسول‌های «سونی» (Sony) و «نینتندو» (Nintendo) در بازار رقابت را ندارد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.