حالت عکاسی گاد آو وار رگناروک روز عرضه در دسترس نخواهد بود

بازی گاد آو وار رگناروک از استودیوی سانتا مونیکا به زودی منتشر خواهد شد و به‌ عنوان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال، مملو از المان‌های مختلف از دشمنان جدید و مکانیک‌های گیم‌پلی گرفته تا یک داستان گسترده است که به ماجرای شخصیت‌های دوست‌داشتنی ما در نورس پایان می‌دهد. با این حال متاسفانه، یک قابلیت محبوب در زمان عرضه در دسترس نخواهد بود.

استودیوی سازنده به تازگی در توییتر اعلام کرده که حالت عکاسی یا فتو مود (Photo Mode) به عنوان یکی از اصلی‌ترین عناصر بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن، در هنگام عرضه در دسترس نخواهد بود و با مدتی تاخیر برای بازی عرضه می‌شود. سانتا مونیکا همچنین بیان کرده که جزئیات بیشتری در آینده به اشتراک گذاشته خواهد شد.

در هر صورت به نظر می‌رسد که حالت عکاسی این بازی نیز مشابه نسخه‌ی ۲۰۱۸ است که شامل گزینه‌هایی برای تنظیم عمق میدان، فاصله‌ی فوکوس، فاصله‌ی کانونی، میدان دید و غیره بود. بازیکنان همچنین می‌توانستند فیلترهای مختلفی را به تصویر اضافه کنند و از طرفی حالات مختلفی برای چهره‌های کریتوس و آترئوس در دسترس بود. با این حال باید دید که این حالت با توجه به تاخیری که دریافت کرده، با چه ویژگی‌ها و بهبودهای جدیدی همراه خواهد شد.

گاد آو وار رگناروک

البته که دکمه‌ی Share دوال‌شاک ۴ و دوال‌سنس همچنان کار می‌کند اما طرفداران باید برای یک حالت عکاسی پیشرفته منتظر بمانند. با این حال حیف است که در زمان عرضه شاهد این حالت نخواهیم بود، با توجه به اینکه برخی از مناظری که تا کنون در بازی دیده‌ایم، بسیار دیدنی به نظر می‌رسند. البته بازی‌های انحصاری سونی به طور کلی در ارائه‌ی حالت عکاسی خوب عمل کرده‌اند، بنابراین ارزش صبر کردن را دارد.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی، اخیرا ویدیوهایی از بازی لو رفته است که مربوط به یکی از نبردهای اصلی آن می‌شود. حال کوری بارلوگ، کارگردان گاد آو وار ۲۰۱۸ و کارگردان خلاقیت استودیوی سانتا مونیکا، اخیرا در توییتر ناامیدی خود را ابراز کرده و از طرفدارانی که تا زمان عرضه باید این ویدیوها و اطلاعات را به سختی نادیده بگیرند، عذرخواهی کرد.

گاد آو وار رگناروک در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) برای پلی‌استیشن ۴ و ۵ منتشر خواهد شد.

منبع: Destructoid

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link