حالت بتل رویال بازی The Evil Dead به صورت رایگان منتشر شد + تریلر

علاقه‌مندان به فرانچایز «مُرده شریر» می‌توانند از هم اکنون به حالت بتل رویال بازی The Evil Dead دسترسی پیدا کنند.

امروز حالت بتل رویال بازی The Evil Dead با نام Splatter Royal Mode به صورت رایگان منتشر شد. این حالت بتل رویال ۴۰ نفره، دو سلاح جدید را به این بازی معرفی می‌کند. یکی از نارنجک‌انداز دوبرد و دیگری داس جنگی. همچنین کاراکتر جدید با قابلیت پریمیوم با نام Ruby Knowby (با صداپیشگی لوسی لاولس) به این بازی اضافه می‌شود.

ویژگی‌های حالت بتل رویال عنوان آنلاین The Evil Dead

بازیکنان در کنار دریافت حالت بتل رویال رایگان عنوان The Evil Dead، می‌توانند به باندل بسته‌الحاقی Immortal Power نیز دسترسی پیدا کنند. در این بسته‌الحاقی، کاراکتر Ruby Knowby، به عنوان کاراکتری تاریک، می‌تواند نیروی سلامتی را بازسازی کند، میزان مقاومتش را افزایش دهد و آسیب سلاح‌های خود را بهبود بخشد. او همچنین می‌تواند «روح‌ها را تسخیر کند تا هاله‌اش قوی‌تر شود و توانایی منحصربه‌فردش را باز یابد. او می‌‌تواند انفجاری مرگباری را برانگیزد که به واحدهای شیطانی در محدوده آسیب برساند و بازماندگان نزدیک را شفا دهد».

حالت بتل رویال بازی The Evil Dead

بازیکنان با دریافت این بسته‌الحاقی، لباس‌های جدیدی را می‌توانند به سیستم شخصی‌سازی بازی The Evil Dead اضافه کنند. بازی آنلاین ترسناک The Evil Dead سال گذشته برای پتلفرم‌های «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4)، «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S)، «نینتندو سوئیچ» (Nintendo Switch) و رایانه شخصی (PC) منتشر شد. طبق گزارش‌ها، این بازی توانست در پنج روز نخست بیش‌ از ۵۰۰ هزار نسخه بفروشد. شما می‌توانید تریلر حالت بتل رویال بازی «مُرده شریر» را در پایین صفحه تماشا کنید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.