جیمز گان از نحوه حضور فیلم Aquaman 2 در دنیای سینمایی جدید دی‌سی می‌گوید

جیمز گان از نحوه حضور فیلم Aquaman 2 در دنیای سینمایی جدید دی‌سی می‌گوید

جیمز وان، کارگردان فیلم Aquaman 2 یا همان Aquaman and the Lost Kingdom طی مصاحبه اخیرش با هالیوود ریپورتر اعلام داشت گرچه این دنباله سینمایی ابرقهرمانی از لحن جدی‌تر و به نسبت متفاوتی بهره می‌برد اما همچنان یک‌سری تغییرات در آن ایجاد شده که اتفاقات رخ‌داده در آن را با دنیای سینمایی دی‌سی هماهنگ می‌کند.


مطلب پیشنهادی:۱۰ تا از بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکمنمایش حماسه افتخار و انتقام
۱۰ تا از بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکم۱۰ تا از بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکم

دی‌سی استودیوز در حال حاضر تلاش دارد تا پروژه‌های سینمایی جریان‌دار تا پیش از مدیریت جیمز گان و پیتر سفران را هرچه زودتر به انتها رسانده و دنیای سینمایی جدید را کلید بزند. ریبوت دنیای سینمایی دی‌سی قرار است با فیلم The Flash که حدودا دو هفته‌ی دیگر و در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد ۱۴۰۲) اکران می‌شود اتفاق بیافتد و پس از آن دو فیلم دیگر کمپانی دی‌سی در سال جاری منتشر خواهند شد: بلو بیتل و آکوامن ۲.

به تازگی و در خلال مصاحبه اخیر جیمز وان با هالیوود ریپورتر، او به صورت رسمی اعلام کرد برای دنباله‌ی فیلم آکوامن لحن جدی‌تری را در نظر گرفته و قرار است این عنوان ابرقهرمانی در مقایسه با فیلم قبلی کمی متفاوت ظاهر شود. او همچنین گفت «آکوامن و پادشاهی گمشده» بیشتر حس جریان داشتن در دنیای امروزی ما را القا می‌کند و حرف‌هایی برای گفتن دارد. با این وجود وان اظهار داشت این اثر هنوز هم یک فیلم اکشن فانتزی و سرگرم‌کننده است.

صحبت‌های وان اما در همین نقطه اتمام نیافت. او همچنین از موانعی که آن‌ها برای ساخت و هماهنگی این اثر با دیگر پروژه‌های دی‌سی پشت سر گذاشته‌اند، سخن به میان آورد و گفت آن‌ها از لحظه‌ی معرفی این عنوان تا به امروز تغییرات بسیاری را حول این اثر ایجاد کرده‌اند. وان توضیح داد:

من مجبور بودم در این راه تغییراتی را ایجاد کنم. دنیای سینمایی دی‌سی نسخه‌های مختلفی را شامل می‌شد و یکی از چیزهای چالش‌برانگیز در رابطه با این فیلم، پیگیری اتفاقات و حوادث رخ‌داده بود.

خوشبختانه جهان آکوامن با فاصله دوری از باقی دنیا ترسیم شده است. ما با این فیلم سری به پادشاهی‌های مختلفی که زیر آب حاکم هستند می‌زنیم که لزوما به رخدادهای فیلم‌ها و شخصیت‌های دیگر دی‌سی مربوط نمی‌شود. بنابراین ما در این زمینه مستقل هستیم. با این وجود من می‌توانم داستان مدنظرم را بدون تاثیرپذیری خاصی تعریف کنم ولی همچنان باید حواسم را به دیگر اتفاقاتی که در دنیای سینمایی دی‌سی رخ می‌دهد، جمع کنم.

جیمز وان؛ کارگردان فیلم Aquaman and the Lost Kingdom

جیمز گان از نحوه حضور فیلم Aquaman 2 در دنیای سینمایی جدید دی‌سی می‌گوید - ویجیاتوجیمز گان از نحوه حضور فیلم Aquaman 2 در دنیای سینمایی جدید دی‌سی می‌گوید - ویجیاتو

در خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فیلم Aquaman 2 می‌خوانیم: «هنگامی که یک قدرت باستانی آزاد می‌شود، آکوامن به ناچار باید پیمان اتحادی که به آن علاقه‌‎ای ندارد را ایجاد کند تا از آتلانتیس و جهان در برابر یک تهدید بسیار خطرناک محافظت کند».

فیلم اول Aquaman در سال ۲۰۱۸ به کارگردانی جیمز وان اکران شد که با بیش از ۱.۱ میلیارد دلار فروش جهانی در باکس‌آفیس به موفقیت عظیمی رسیده بود و از این حیث جزو پرفروش‌ترین فیلم‌ها در گیشه به شمار می‌رود.

فیلمنامه «آکوامن و پادشاهی گمشده» توسط دیوید لزلی و جانسون مک‌گلدریک نوشته شده و جیمز وان آن را کارگردانی کرده است. جیسون موموآ، پاتریک ویلسون، یحیی عبدالمتین دوم، دولف لاندگرن، پیلو اسبک، ایندیا مور، وینسنت رگان، امبر هرد و رندال پارک از جمله بازیگرانی هستند که در این عنوان سینمایی به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom برای اکران در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۳ (۲۹ آذر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.


مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم جاسوسی جذاب که باید تماشا کنیدآشنایی با بهترین آثار جاسوسی در مدیوم سینما
30 فیلم جاسوسی جذاب که باید تماشا کنید30 فیلم جاسوسی جذاب که باید تماشا کنید


ویجی‌لاگ پلاساسپایدرمن ۲ و نمایش جنجالی پلی استیشن

الکترونیک آرتز با همکاری نایکی، در بازی‌های آینده EA Sports از NFT استفاده می‌کند - ویجیاتوالکترونیک آرتز با همکاری نایکی، در بازی‌های آینده EA Sports از NFT استفاده می‌کند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.