جزئیاتی از بازی جدید Mortal Kombat لو رفت

جزئیاتی از بازی جدید Mortal Kombat لو رفت

در حالی که استودیو ندررلم شب گذشته یک تیزر کوتاه دیگر با محوریت بازی جدید Mortal Kombat منتشر ساخت، اکنون یکی از لیکرهای مطرح توییتری جزئیاتی از آن را به اشتراک گذاشته است.

طبق ادعای billbil-kun، ما قرار نیست شاهد معرفی مورتال کمبت ۱۲ باشیم؛ بلکه سازندگان – همان‌طور که از تیزر پیدا بود – قصد ریبوت سری را دارند. در نتیجه، می‌توان گفت بازی جدید فرانچایز با نام Mortal Kombat 1 عرضه خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Gotham Knightsدر سایه شوالیه تاریکی
بررسی بازی Gotham Knightsبررسی بازی Gotham Knights

 billbil-kun گفته این عنوان قرار است برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پی‌سی و حتی نینتندو سوییچ عرضه گردد. نسخه استاندارد آن روی پی‌سی و کنسول‌ها ۶۹.۹۹ دلار و روی سوییچ ۵۹.۹۹ دلار خواهد بود. از سوی دیگر یک نسخه Premium و Kollector هم از آن وجود دارد که به ترتیب برچسب‌های قیمت ۱۱۰ و ۲۵۰ دلار می‌خورند.

بازی mortal kombatبازی mortal kombat

تیزر ابتدایی بازی یک دانه شن در حال انفجار را در یک ساعت شنی نشان می‌داد، اما جدیدترین تیزر که شب گذشته منتشر شد ساده‌تر است. عبارت «کم کم وقتش رسیده» در ابتدا دیده می‌شود و ساعت به سمت «۱۲» می‌رود. با این حال، در آخرین ثانیه، به ساعت «۱» می‌پرد.

به نظر می‌رسد همان اثر انفجاری تیزر قبلی، معادل بیگ بنگ، از ریبوت سری مورتال کامبت خبر می‌دهد. شاید جهان بازی دوباره ساخته شده و همه چیز به اول بازگشته، مخصوصا با توجه به عواقب داستان Mortal Kombat 11.

در نهایت مخاطبان منتظر معرفی قریب‌الوقوع بازی Mortal Kombat 1 هستند تا از راز این ریبوت جذاب پرده برداشته شود. ندررلم در حال حاضر تاریخ خاصی را برای رونمایی از بازی مشخص نکرده است.


مطلب پیشنهادی:نتفلیکس و رقبای صنعت استریم وارد مرحله تازه‌ای از نبرد شده‌اندمنتظر تغییر اوضاع باشیم؟
نتفلیکس و رقبای صنعت استریم وارد مرحله تازه‌ای از نبرد شده‌اندنتفلیکس و رقبای صنعت استریم وارد مرحله تازه‌ای از نبرد شده‌اند


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

اطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتواطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.