جان سینا از نقش خود در فیلم باربی می‌گوید

جان سینا از نقش خود در فیلم باربی می‌گوید

جان سینا؛ بازیگر، رپر و سوپراستار سابق دبلیودبلیوئی (WWE) به تازگی در برنامه The Today Show حضور یافت و از این گفت که چگونه توانسته نقش Merman یا همان دریامرد (معادل مرد برای پری دریایی) را در فیلم باربی (Barbie) به کارگردانی گرتا گرویگ بازی کند.


مطلب پیشنهادی:گران ترین نقش های بازیگران در تاریخ سینماشخصیت‌هایی که بوی پول می‌دهند
گران ترین نقش های بازیگران در تاریخ سینماگران ترین نقش های بازیگران در تاریخ سینما

سینا انتخابش در تیم بازیگری این فیلم را یک «تصادف خوب» توصیف کرد و در ادامه فاش نمود مارگو رابی؛ بازیگر نامزد جایزه اسکار به او کمک کرده تا به این پروژه راه پیدا کند. گفتنی است این دو هنرپیشه سابقا در فیلم «جوخه انتحار» محصول سال ۲۰۲۱ میلادی به کارگردانی جیمز گان، هم‌بازی شده و با هم کار کرده‌اند.

توی یه برخورد اتفاقی با مارگو رابی، بهش گفتم من تقریبا هر کاری که شما (تیم بازیگری) نیاز داشته باشین رو انجام می‌دم چون من واقعا از این فیلم لذت می‌برم. اونا هم در مقابل بهم گفتن آیا می‌تونم نقش دریامرد رو توی این فیلم بازی کنم؟ منم گفتم آره، قطعا.

جان سینا

او در ادامه افزود فکر می‌کند تماشاگران حسابی از این عنوان سینمایی لذت ببرند و بسیار غافل‌گیر خواهند شد. سینا همچنین گفت او حس می‌کند «فوق‌العاده خوش‌شانس» بوده که توانسته چنین نقشی را در فیلم به دست آورد.

جان سینا از نقش خود در فیلم باربی می‌گوید - ویجیاتوجان سینا از نقش خود در فیلم باربی می‌گوید - ویجیاتو

در خلاصه داستان این فیلم می‌خوانیم «زندگی در باربی‌لند به معنی به سر بردن در یک فرم بی‌نقص و یک مکان بی‌نظیر است. البته مگر اینکه به بحران هویت دچار شده و یا یک کن (Ken) باشید».

فیلم Barbie توسط گرتا گرویگ؛ فیلمساز بسیار تحسین‌شده‌ای که آثاری همچون Lady Bird و Little Women را در کارنامه دارد، بر اساس فیلمنامه‌ای که او با همکاری نوآ بامباک نوشته، کارگردانی می‌شود.

کیت مک‌کینون، هری نف، اما مکی، اَنا کروز کین، شارون رونی، الکساندرا شیپ و دوآ لیپا در کنار مارگو رابی در نقش باربی‌های فیلم حضور دارند. سیمو لیو، اسکات ایوانز، کینگزلی بن‌ادیر و شوتی گتوا نیز در کنار رایان گاسلینگ نقش کن را بازی می‌کنند. ویل فرل، آمریکا فررا، آریانا گرینبلات و هلن میرن نیز از دیگر ستارگان فیلم باربی هستند.

فیلم باربی در تابستان امسال و به صورت دقیق در تاریخ ۲۱ جولای ۲۰۲۳ (۳۰ تیر ۱۴۰۲) اکران خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:بهترین تغییرات چهره بازیگران در تاریخ صنعت سینماگریم ابزاری برای دگرگونی
بهترین تغییرات چهره بازیگران در تاریخ صنعت سینمابهترین تغییرات چهره بازیگران در تاریخ صنعت سینما


چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار

همه چیز در مورد امولاتورها شبیه ساز ها همه چیز در مورد امولاتورها شبیه ساز ها

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.