ثبت پتنت نمایشگر تاشو مقاوم در برابر شکستن توسط اپل

سامسونگ یکی از اصلی ترین و پرفروش ترین تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی است و این کمپانی در دو سه سال اخیر با ارائه گوشی‌های تاشو خود نوآوری‌های جذابی را در زمینه عملکرد گوشی‌های هوشمند و صفحه نمایش آن‌ها به وجود آورده، با این حال اپل دیگر شرکت مهم و پرفروش دنیای اسمارت فون نیز ظاهرا برای ورود به بخش گوشی‌های تاشو تماماً بیکار ننشسته و این شرکت به تازگی یک پتنت تازه برای نمایشگر تاشو گوشی هوشمند ثبت کرده است.

با این وجود یکی از مشکلات اصلی گوشی‌های تاشو طراحی نمایشگر و کارکرد صحیح آن در دراز مدت است، اما اپل با ثبت پتنت جدید که قرار است غیر قابل شکستن نیز باشد احتمالا در حال انجام تحقیق و توسعه در این زمینه است. با این حال تلاش اپل برای ثبت یک پتنت نمایشگر تاشو غیرقابل شکستن تا حد زیادی قابل درک است و صفحه نمایش این محصولات تا حدی در این زمینه مشکل دارند.

با این حال جزئیاتی در این خصوص در دسترس نیست اما در صورت پیاده‌سازی مناسب طرح اپل، این کمپانی می‌تواند با عرضه آن نگرانی کاربران را برای مشکلات مربوط به نمایشگر گوشی‌های تاشو برطرف کند. در همین راستا این اولین تلاش اپل در این زمینه نیست و این کمپانی در سال ۲۰۲۲ نیز یک حق اختراع برای صفحه نمایش که به صورت خودکار ترمیم می‌شود ثبت کرده و این ایده از نظر تئوری بر این استوار است که نمایشگر پس از دریافت خراش‌های کوچک، به طور خودکار بهبود یابد!

پتنت تاشو نمایشگر اپل

در حالی که برخی افراد فکر می‌کنند اپل قرار نیست یک آیفون تاشو منتشر کند اما تلاش‌های این کمپانی در این زمینه تاکنون خلاف آن را گزارش کرده است. در حال حاضر گزارش‌های غیررسمی از احتمال عرضه یک آیپد تاشو احتمالی خبر می‌دهند و در همین راستا گفته شده به دلیل اینکه آیپد سری کم اهمیت‌تری نسبت به آیفون است، عرضه آن می‌تواند برای دریافت بازخورد کاربران و بررسی مشکلات احتمالی مناسب تلقی شود.

عرضه نسل اول گوشی‌های تاشو برای بسیاری از شرکت‌ها موضوعی دشوار است و این در حالی است که در آینده شرکت‌های بیشتری از جمله گوگل پیکسل قرار است محصولات تاشو خود را عرضه کنند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.