تیم نینجا از بازی جهان‌باز Rise of the Ronin برای پلی‌استیشن ۵ رونمایی کرد؛ تریلر آن را تماشا کنید

سونی و استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) به تازگی از بازی اکشن و نقش‌آفرینی Rise of the Ronin برای پلی‌استیشن ۵ رونمایی کرده‌اند.

فومیهیکو یاسودا (Fumihiko Yasuda)، رئیس استودیوی تیم نینجا، در رابطه با بازی بیان کرد:

در تیم نینجا، ما بسیار هیجان زده هستیم که جدیدترین بازی اکشن و نقش‌آفرینی خود را معرفی کنیم که شما را در نقش یک رونین در سپیده دم یک دوره‌ی جدید در ژاپن به سفری حماسی می‌برد. هفت سال پیش بود که اولین بار این پروژه را شروع کردیم و از آن زمان تاکنون، روند توسعه مانند روح یک رونین به آرامی و آزادانه پیشرفت کرده است. بسیار خوشحالیم که سرانجام این بازی را به نمایش گذاشته و قدردانیم که توانستیم آن را با پلی‌استیشن که در این سال‌ها از ما و این پروژه حمایت کرده، معرفی کنیم.

Rise of the Ronin

Rise of the Ronin یک بازی اکشن و نقش‌آفرینی جهان باز با تمرکز بر مبارزه است که در ژاپن و در زمان تغییرات بزرگ اتفاق می‌افتد. بازی در واقع در پایان دوره‌ی ۳۰۰ ساله‌ی ادو (Edo) جریان دارد که معمولا به عنوان باکوماتسو شناخته می‌شود. در اواخر قرن نوزدهم، ژاپن با یکی از تاریک‌ترین دوران خود مواجه است زیرا با حاکمان ستمگر و بیماری‌های مرگبار خود دست و پنجه نرم می‌کند. این در حالی است که نفوذ غرب با ادامه‌ی جنگ داخلی بین ارتش شوگون‌سالاری توکوگاوا و جناح‌های ضد آن‌ها بیشتر می‌شود.

در این زمان که هرج و مرج همه جا را فرا گرفته، شما مظهر یک رونین به عنوای جنگجویی بدون ارباب و آزارد هستید. بازی یک اثر جدید و متفاوت از تیم نینجا است که شما را در دنیایی با الهام از تاریخ ژاپن غرق خواهد کرد و در عین حال اکشن مشهور خود را با کاتاناها و امثال آن گرد هم می‌آورد. از طرفی با سلاح گرم جدیدی که شخصیت منحصر‌به‌فرد دوره زمانی بازی را به تصویر می‌کشد، قرار است به عنوان المان متفاوت گیم‌پلی بازی عمل کند.

Rise of the Ronin 2022 09 13 22 004 1

یاسودا در ادامه افزود:

ما در کوئی تکمو بازی‌های زیادی در گذشته داشته‌ایم که بر اساس تاریخ بوده‌اند، اما با Rise of the Ronin، تصمیم گرفتیم که گام بزرگ بعدی را برداریم. با استفاده از تمام مهارت‌ها و دانشی که در طول سال‌ها فعالیت بدست آورده‌ایم، می‌خواستیم با تلاش برای به تصویر کشیدن حیاتی‌ترین انقلاب در تاریخ ژاپن، از جمله تاریک‌ترین و زننده‌ترین بخش‌هایی که بسیاری از نمایش آن اجتناب می‌کنند، همه چیز را به سطح جدیدی ببریم.

این بدون شک بلند پروازانه‌ترین و چالش برانگیزترین پروژه‌ی تیم نینجا تا به امروز است. با این حال، ما به تجربه‌ی خود در ساخت بازی‌های اکشن سامورایی و نینجا محور اجازه می‌دهیم تا ما را در این سفر راهنمایی کند.

Rise of the Ronin 2022 09 13 22 005 768x432 1

او در نهایت با اشاره به داستان و شخصیت‌ها بیان کرد:

فراتر از المان‌های اکشن، ما در تلاش خود برای ایجاد داستانی چندلایه که دنیای دوره‌ی باکوماتسو و انقلابی که رخ داد را به نمایش می‌گذارد، ثابت قدم خواهیم بود. شخصیت‌هایی که با آن‌ها ملاقات خواهید کرد، همگی دارای عقاید و انگیزه‌های خاص خود هستند و هر تصمیمی که در مواجهه با آن‌ها بگیرید، اهمیت دارد. با اکشن جدید و گیم‌پلی جهان باز، ما مشتاقانه منتظریم تا به شما در حالی که به عنوان یک رونین در جهان بازی غوطه‌ور می‌شوید، آزادی بدهیم.

بازی Rise of the Ronin در سال ۲۰۲۴ برای کنسول پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.