توضیحات نماینده مجلس در رابطه با درخواست اینترنت بدون محدودیت

نماینده استان تهران در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی به شرح توضیحاتی در مورد نامه درخواست اینترنت بدون محدودیت به خود پرداخت.

در چند روز گذشته، تصویر نامه‌ای با امضای محسن پیرهادی در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود که حکایت از درخواست او از وزارت ارتباطات برای ارسال اینترنت بدون فیلتر و محدودیت روی سیم کارت شخصی‌اش دارد.

️ماجرای درخواست اینترنت بدون محدودیت نماینده مجلس از وزارت ارتباطات چه بود؟

دفتر رسمی محسن پیرهادی، نماینده استان تهران در مجلس، در پیامی به شرح توضیحات کامل پیرامون چرایی و علت طرح چنین درخواستی پرداخت. متن این پیام بدین شرح است:

این درخواست به دنبال اعلام واگذاری اینترنت بدون محدودیت توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به جامعه‌ رسانه‌ای کشور بوده، فرایند و قاعده‌ای که در سال‌های اخیر مرسوم است.

محسن پیرهادی، مدیر مسئول روزنامه رسالت است و مانند اغلب روزنامه‌نگاران و اهالی رسانه می‌تواند از این قاعده دولت برای استفاده از اینترنت بدون فیلترینگ بهره ببرد. او می‌بایست به عنوان نماینده استان تهران، قانون مذکور را رعایت می‌کرد تا فرایند حضورش در شبکه‌های مجازی، نادیده‌گرفتن قانون محسوب نشود.

توضیحات نماینده مجلس در رابطه با درخواست اینترنت بدون محدودیت

نسخه کپی نامه از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به وزارت فرهنگ نیز طی همین فرایند قانونی و عرفی فضای رسانه‌ای کشور را تایید می‌کند.

تاریخ ۶ شهریور ۱۴۰۱ بر روی نامه مزبور پیوست خورده است. بدین معنی که این درخواست پیش از وقوع ناآرامی‌های اخیر و اعمال فیلترینگ روی رسانه‌های مرجع اجتماعی داده شده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.