توسعه شرکت های دانش بنیان در دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال ۱۴۰۲

نشست ستاد دانشگاهی ارتقای تولید دانش بنیان در حوزه سلامت صبح امروز، با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد.

به گزارش سینا پرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رییس دانشگاه در نشست صبح امروز ستاد دانشگاهی ارتقای تولید دانش بنیان در حوزه سلامت، با اشاره به مصوبات اخیر و اقدامات این ستاد، بر برنامه ریزی برای توسعه شرکت های دانش بنیان در سال ۱۴۰۲ و تشکیل کارگروه برای پیگیری جدی این موضوع در دانشگاه تاکید کرد.

25.12.32

توسعه سلامت دیجیتال با تمرکز بر فعالیت های مرتبط با پزشکی از راه دور از دیگر تاکیدات دکتر «سید وحید حسینی» در نشست صبح امروز ستاد دانشگاهی ارتقای تولید دانش بنیان در حوزه سلامت بود.

او با اشاره به اهمیت گردشگری سلامت در استان فارس، افزود: ضرورت دارد برنامه ریزی های لازم در راستای رفع مسایل و چالش های شرکت های دانش بنیان و فناور در سلامت دیجیتال نیز انجام شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین در این نشست، اقدامات و برنامه های ستاد دانشگاهی ارتقای تولید دانش بنیان در حوزه سلامت را در خصوص توسعه زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری دانش بنیان، سرمایه انسانی متخصص، توسعه فناوری های نوین در حوزه سلامت و مشاغل دانش بنیان را مورد ارزیابی قرار داد.

دکتر سید وحید حسینی همچنین ضمن پایش شاخص های عملکردی توسعه سلامت دانش بنیان، بر حمایت از تولید محصولات سلامت محور و استفاده از توانمندی و ظرفیت اساتید دانشگاه در توسعه شرکت های دانش بنیان تاکید کرد. مسوول ارشد حوزه سلامت فارس یادآور شد: رفع چالش ها و دغدغه های شرکت های دانش بنیان در حوزه سلامت، به عنوان یکی از اولویت های مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در راستای پیشبرد اهداف نظام سلامت کشور به شمار می رود.

در این نشست همچنین اهم چالش های مرتبط با توسعه سلامت دیجیتال با تمرکز بر فعالیت های مرتبط با پزشکی از راه دور، نسخه نهایی برنامه توسعه اقتصاد دانش بنیان در حوزه سلامت استان به همراه شاخص های ارزیابی عملکردی مرتبط، راهکارهای حمایت از تولید و صادرات محصولات و خدمات سلامت دانش بنیان مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین معاونان و مدیران ارشد دانشگاه در این نشست به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون ارتقای فعالیت ها و حمایت از شرکت های دانش بنیان و اشتغال آفرینی پرداختند.

سی و یکمین نشست ستاد دانشگاهی ارتقای تولید دانش بنیان در حوزه سلامت، صبح امروز پنجشنبه بیست و پنجم اسفند ۱۴۰۱، در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و با حضور رئیس دانشگاه، مشاورعالی رییس دانشگاه، معاونان و مدیران ارشد برگزار شد.

انتهای پیام

گزارش: فتانه حق پرست

نوشته توسعه شرکت های دانش بنیان در دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال ۱۴۰۲ اولین بار در خبرگزاری سیناپرس | اخبار علمی ایران و جهان. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.