تمام مشخصات وان‌پلاس نورد CE 3 لو رفت

nord ce2 lite

وان‌پلاس ماه‌ها قبل از گوشی نورد CE 2 رونمایی کرد و به نظر می‌رسد به‌زودی جانشین این گوشی از راه می‌رسد. گفته می‌شود گوشی وان‌پلاس نورد CE 3 در سه‌ماهه‌ی نخست یا دوم سال ۲۰۲۳ از راه می‌رسد. همچنین تمام جزئیات این گوشی هم فاش شده و با خیال راحت می‌توانیم به مشخصات این گوشی بپردازیم.

بر اساس این ویژگی‌های فاش شده، این گوشی نسبت به نسل قبلی با ارتقای جزئی روبرو شده و از نظر سخت‌افزاری به گوشی CE 2 Lite شباهت زیادی دارد. گوشی وان‌پلاس نورد CE 3 قرار است با اسنپدراگون ۶۹۵ از راه برسد که در گوشی CE 2 Lite هم تعبیه شده است. اگرچه این چیپست توان سخت‌افزاری چندان بالایی ارائه نمی‌کند، ولی در کل برای بسیاری از کاربران کافی است.

در پنل جلویی آن شاهد نمایشگر ۶.۷ اینچی خواهیم بود که از پنل LCD با رزولوشن ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. این یعنی با وجود اینکه بزرگ‌تر از نسل قبلی محسوب می‌شود، اما حالا مبتنی بر پنل LCD است این در حالی است که نسل قبلی با پنل AMOLED راهی بازار شد.

کاربران با خرید این گوشی با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روبرو خواهند شد که از شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. در پنل پشتی آن دوربین سه‌گانه تعبیه شده که دوربین اصلی مجهز به سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی است و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی در کنار آن قرار دارد.

همچنین برای ثبت عکس‌های سلفی می‌توانید از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کنید. ظاهرا مدل پایه از رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد و گران‌ترین مدل با رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی ارائه خواهد شد.

منبع: GizmoChina

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.