تماشا کنید: ChatGPT را به‌عنوان سناریونویس در زومیت استخدام کردیم!

chat gpt open ai laptop 01 63cf8f25b369adde9fd5ecb5

ChatGPT یکی از هیجان‌انگیزترین پدیده‌های چند سال اخیر صنعت فناوری است. این چت‌بات که بر پایه‌ی هوش مصنوعی توسعه داده شده است به هر سؤالی که فکرش را بکنید پاسخ می‌دهد. چت جی پی تی مقاله‌ی دانشگاهی می‌نویسد، راهنمای خرید محصول تهیه می‌کند و به دلیل هوش بالایش، بسیاری از برنامه‌نویسان را می‌ترساند، چون ممکن است روزی جای آن‌ها را بگیرد.

کاربردهای ChatGPT فراتر از حد تصور است. شماری از برنامه‌نویسان با بهره‌گیری از ChatGPT سرعت کار خود را بالا برده‌اند، روزنامه‌نگاران برای تیترهای بهتر از ChatGPT کمک می‌گیرند و حتی شماری از معماران با همکاری ChatGPT طرح‌های جدید می‌سازند.

برای سنجش دقت ChatGPT، از این چت‌بات درخواست کردیم سناریویی با محوریت یک ربات بنویسد که به دنبال کارگردانی یک تیم تولید است. به‌طور صریح برای این چت‌بات مشخص کردیم که ربات به‌صورت اول‌شخص و در جایگاه دوربین باشد.

در ادامه با بهره‌گیری از سناریوی نوشته‌شده توسط ChatGPT و بدون هیچ‌گونه تغییر در آن، ویدیوی جدیدی تولید کردیم.

ChatGPT سناریوی ویدیوی ما را با دقت و جزئیات بالا نوشت. این چت‌بات گفت اینتروی ویدیو باید تصویر رباتی باشد که در حال ورود به یک استودیوی تلویزیونی است. ChatGPT حتی جزئیات مکالماتی را که بین ربات و تیم تولید ردوبدل می‌شود مشخص کرد و در انتها سکانس اوترو را این‌گونه توصیف کرد: «همزمان با این‌که اعضای تیم تولید مکالمات‌شان را ادامه می‌دهند، ربات از استودیو خارج می‌شود.»

شما می‌توانید متن سناریوی تولیدی ChatGPT را در ادامه مشاهده کنید:

با تأیید سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری مایکروسافت در OpenAI (خالق ChatGPT)، بسیاری از تحلیلگران آینده‌ی روشنی برای چت‌بات‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی متصور شده‌اند. مایکروسافت روند استفاده از ChatGPT را با نسخه‌ی پریمیوم پیان‌رسان تیمز شروع کرده است و به‌زودی این چت‌بات را وارد سایر محصولاتش – از جمله موتور جست‌و‌جوی بینگ – می‌کند. بینگ به‌لطف ChatGPT رقیب شایسته‌تری برای گوگل خواهد بود.

موفقیت ChatGPT مدیران گوگل را به‌شدت ترسانده است. گوگل جلساتی مهم با حضور بنیان‌گذاران ترتیب داد تا پروژه‌های جدیدی برای فعالیت بیشتر در حوزه‌ی هوش مصنوعی تدوین کند. احتمالا هفته‌ی آینده شاهد رونمایی از پاسخ مستقیم گوگل به ChatGPT خواهیم بود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.