تماشا کنید: ویدیوی مقایسه گرافیکی بازی Dead Space Remake با Callisto Protocol

ویدیو جدیدی به تازگی منتشر شده است که قدرت گرافیکی نسخه ریمیک بازی «فضای مُرده» (Dead Space) با بازی «پروتکل کالیستو» (Callisto Protocol) را مقایسه می‌کند.

چند روز پیش، نسخه ریمیک بازی Dead Space برای پلتفرم‌های نسل نهم و رایانه شخصی (PC) منتشر شد. از آن زمان، کاربران با انتشار ویدیو‌هایی در فضای مجازی، این بازی را از نظر قدرت گرافیکی، بصری، انیمیشن و غیره با عنوان Callisto Protocol مقایسه کردند. پیش‌بینی می‌شد که کاربران با توجه به شباهت سبکی این دو بازی، ویدیوهای مقایسه‌ای زیادی از این دو بازی در یوتیوب و سایر شبکه‌های مجازی منتشر کنند.

مقایسه گرافیکی بازی Dead Space Remake با Callisto Protocol؛ عملکرد بصری خوب کالیستو

بازی ترسناک-فضایی Callisto Protocol در دسامبر سال گذشته توسط استودیو Striking Distance منتشر شد. این بازی از نظر گیم‌ پلی و مکانیسم‌های آن، شباهت قابل‌توجهی به بازی Dead Space Remake دارد. تیم تحلیل‌کننده wccftech با آزمایش هر دو بازی روی موتورهای گرافیکی مختلف، بدین نتیجه رسید که پرفورمنس گرافیکی بازی Callisto Protocol بهتر از Dead Space Remake است. البته تیم wccftech تاکید دارد که بازی Callisto Protocol با مشکلات گرافیکی جزئی رنج می‌برد.

مقایسه گرافیکی بازی Dead Space Remake با Callisto Protocol

یوتیوبری با نام ElAnalistaDebits، ویدیویی مقایسه‌ای در همین راستا منتشر کرده و او هم در مجموع به این نتیجه رسیده است که بازی Callisto Protocol از نظر جلوه‌های بصری، عملکرد بهتری از خود نسبت به بازی Dead Space Remake نشان می‌دهد. البته بازی Dead Space Remake در بخش‌هایی نظیر اتمسفر، گیم پلی، طراحی مراحل و سیستم مبارزات، بازی Callisto Protocol را به‌راحتی پشت سرمی‌گذارد.

در پی انتشار ویدیوهای مقایسه‌ای میان Dead Space Remake و Callisto Protocol، استودیو «موتیو» (Motive) با انتشار پیامی به شرح مختصات بصری و گرافیکی ساخته خود پرداخت:

نسخه جدید Dead Space احیای موفقیت‌آمیز نقطه‌ای از عصر ژانر ترس و بقا (Survival Horror) در دنیای بازی‌های رایانه‌ای است. این بازی تصاویر جدید، مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها دقیق برای سیستم مبارزات، نوسازی طراحی مراحل و لحظات «جامپ-اسکر» (Jump Scare) را ارائه می‌کند که قرار است بازیکنان و توسعه‌دهندگان قدیمی را شگفت‌زده کند. استودیو Motive تا جایی که می‌توانست، تلاش کرد برخی از عناصر کهنه بازی را حذف کند. هدف انتشار بازی Dead Space Remake این بود که طرفداران پروپاقرص ژانر ترس و بقا را راضی نگه دارد. اما در مقایسه این بازی با سایر پروژه‌های AAA نسل نهمی، بازی مذکور در جایگاه بالایی قرار نمی‌گیرد.

شما می‌توانید در پایین صفحه، ویدیو مقایسه گرافیکی بازی Dead Space Remake با Callisto Protocol را تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.