تماشا کنید: مقایسه عملکرد گرافیکی نسخه PC با نسخه Xbox بازی Redfall

اولین ویدیو مقایسه‌ای از عملکرد گرافیکی بازی چندنفره «ردفال» (Redfall) در «یوتیوب» (Youtube) منتشر شد. این ویدیو نشان می‌دهد نسخه PC این بازی از کیفیت بالاتری نسبت به نسخه «ایکس باکس» (Xbox) آن برخوردار است.

یوتیوبر معروف -ElAnalistaDebits – به‌تازگی از اولین ویدیو مقایسه‌ای از عملکرد گرافیکی بازی Redfall رونمایی کرد. طبق بررسی‌های او، نسخه PC جدیدترین بازی استودیو «آرکین» (Arkane) با حالت گرافیکی DLSS3 به خوبی روی مدل کارت‌های گرافیک Nvidia GTX 40 اجرا می‌شود. البته بازی Redfall از گرافیک چشم‌نوازی نسبت به سایر عناوین نسل نهمی برخوردار نیست. یکی از کاربران در مورد پورت PC بازی Redfall نوشت:

بازی Redfall به آن بزرگی که انتظار داشتیم نیست. این اولین بازی جهان-آزاد استودیو Arkane به شمار نمی‌آید. بسیاری از کاربران از احتمال ضعیف‌بودن نسخه PC این بازی نگران هستند اما من می‌خواهم نگرانی آن‌ها را کاهش دهم. بازی Redfall از پورت قوی روی کامپیوترهای شخصی برخوردار است. وجود چند مشکل Stuttering تاثیری رو گیم‌پلی این بازی نمی‌گذارد.

بررسی عملکرد گرافیکی نسخه Xbox بازی Redfall

از سوی دیگر، نسخه‌های Xbox بازی Redfall برخلاف انتظارات از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست. استودیو Arkane قول داده بود بازی Redfall روی کنسول‌های Xbox با رزولوشن ۱۴۴۰p و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. اما بر اساس این ویدیو مقایسه‌ای، این بازی با روزولوشن ۱۰۸۰p و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه روی کنسول‌های Xbox اجرا شده است. هر دو نسخه XSX و XSS از مشکل دیرلود شدن تکسچر رنج می‌برند. گفتنی است گزینه‌های draw distance، reflections، textures و shadows از تنظیمات گرافیکی نسخه‌های Xbox بازی مزبور حذف شده‌اند.

عملکرد گرافیکی بازی Redfall

استودیو Arkane اعلام کرد به‌روزرسانی برای پشتیبانی از سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه برای بازی Redfall عرضه خواهد کرد. بازی Redfall چند روز گذشته برای پلتفرم‌های «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و کامپیوتر شخصی (PC) عرضه شد. این بازی مطابق انتظارات بازیکنان ظاهر نشد و تاکنون امتیاز ۶۴ را در وب‌سایت «متاکریتیک» کسب کرده است. شما می‌توانید ویدیو مقایسه‌ای عملکرد گرافیکی بازی Redfall را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.