تماشا کنید: تست مقاومت ایسوس ROG Phone 7 Ultimate

Asus Rog 7 Ultimate

گوشی هوشمند ایسوس ROG Phone 7 Ultimate را می‌توان به جرات به عنوان بهترین گوشی گیمینگ حال حاضر معرفی کرد، یک گوشی با ویژگی‌های منحصر به فرد، که این بار توسط JerryRigEverything برای تست مقاومت انتخاب شده تا نهایت دوام و ایستادگی این گوشی مشخص شود.

نگاهی متفاوت به سیستم خنک کننده ایسوس ROG Phone 7 Ultimate

یکی از فاکتورهای اصلی تمایز بین ROG Phone 7 استاندارد و نسخه Ultimate آن، وجود پورتال AeroActive دومی است – یک سیستم ورودی هوای موتوری که همراه با لوازم جانبی AeroActive Cooler کار می‌کند. از آن جهت که این قطعه به صورت ثابت طراحی شده است، او پس از اینکه پنجره پلاستیکی خنک کننده AeroAcrive را شکست و دریچه AeroActive Portal آن را باز کرد، دید بهتری از پره‌های مسی داخل ROG Phone 7 Ultimate به ما داد. پره‌هایی که با وجود ظرافت بی‌نظیرشان کارآمدی بسیار خوبی در خنک کاری ارائه می‌دهند.

مرحله بعدی تست مقاومت ROG Phone 7 Ultimate خراش صفحه نمایش بود که نتایج آشنای در آن به دست آمد و در ادامه آن نیز شاهد یک تست خراش در اطراف قاب آلومینیومی گوشی بودیم. بعد از آن نیز نوبت به مقاومت صفحه نمایش در برابر حرارت مستقیم رسید، که طبق معمول با فندک انجام شد که بعد از حدود ۳۰ ثانیه شاهد تغییر رنگ نمایشگر بر اثر حرارت بسیار بالا بودیم، که کمی بعد از خنک شدن صفحه نمایش به حالت قابل قبولی بازگشت.

اما مهم‌ترین بخش ویدیو را می‌توان تست خم شدگی گوشی دانست که در آن نیز گوشی توانست انعطاف‌پذیری زیادی را نشان دهد. هرچند که گوشی مانند مدل‌های قبلی خود از نصف شدن به دو نیم جان سالم به در برد، اما این خمیدگی بر روی آن باقی ماند. اما با وجود اینکه گوشی کاملا شکل و فرم خود را از دست داده بود، همچنان به کار خود ادامه می‌داد و اثری از ترک و شکستگی بر روی نمایشگر آن نیز به چشم نمی‌خورد که می‌توان آن را یک امتیاز مثبت در مقاومت نمایشگر به حساب آورد.

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link