تماشا کنید: بررسی گوشی Wiko T50 – اقتصادی جدید در بازار ایران

Wiko T50.mp4 20221209 113522.631 2

شرکت ویکو تقریبا شش ماه است که فعالیت خود را در بازار ایران آغاز کرده. امروز و در این مطلب با بررسی یکی از جدیدترین گوشی های این شرکت در بازار ایران، یعنی ویکو تی ۵۰ (Wiko T50) در خدمت شما هستیم.

فارغ از تنوع محصولات و سلیقه افراد، این روزها وضعیت جامعه به‌گونه‌ای است که تمایل به خرید گوشی‌های اقتصادی بیشتر از گذشته شده. همین موضوع باعث شده تا شاهد حضور برندهای بیشتر در بازار موبایل ایران باشیم. ویکو هرچند که در بازار اروپا برند نسبتاً شناخته شده‌ای است و فروش خوبی در فرانسه دارد، در ایران یک برند تازه‌وارد به حساب می‌آید.

Wiko T50 یکی از گوشی‌های جدید شرکت ویکو است که در بازار ایران نیز موجود شده و با قیمت خوبی به فروش می‌رسد. ویدئویی که در ادامه این مطلب مشاهده خواهید کرد، حاصله تجربه ۱۰ روزه تیم سخت‌افزارمگ از کار با این گوشی است. البته باید به اینکه اشاره کنیم که این گوشی از تاریخ ۲۲ شهریور تا دوم مهرماه در اختیار ما قرار داشت و به‌دلیل شرایط کشور تصمیم گرفتیم که بررسی آن را به زمان دیگری، یعنی امروز موکول کنیم.  

امیدواریم که از دیدن این بررسی لذت ببرید. در صورت تمایل می‌توانید نظرات خود در خصوص این گوشی را با ما در میان گذاشته و این بررسی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

بررسی گوشی Wiko T50

تماشای ویدئو از یوتیوب

تماشا ویدئو از آپارات

۸.۸امتیاز۸.۳سخت‌افزار۸.۸صفحه نمایش۸.۵دوربین۸.۵صدا۹.۱طراحی۹.۲باتری۹ارزش خرید

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.