تلویزیون ال جی Signature OLED M3، تحول در روشنایی پنل OLED

در حقیقت تلویزیون ال جی Signature OLED M3 یک اثر هنری است. این نه تنها اولین محصول نسل سوم OLED ال‌جی است، بلکه اولین تلویزیون OLED 4K به‌صورت بی‌سیم در جهان است. این امکان از طریق یک جعبه اتصال صفر انجام می‌شود که کاربر می‌تواند تا ۳۰ فوت (حدود ۹ متر) از آن فاصله بگیرد و سیگنال ۴K 120 هرتز را به تلویزیون منتقل کند. این یعنی که به غیر از کابل برق، دیگر نیاز به هیچ اتصال دیگری برای این تلویزیون نخواهید داشت.

یکی از درخشان‌ترین پنل‌های موجود در بازار

تلویزیون OLED ال جی M3 Signature دارای یک پنل پرچمدار است که تا ۹۷ اینچ امتداد دارد، البته این ابعاد برای استفاده خانگی بیش از اندازه بزرگ است. فناوری پخش بی‌سیم نیز بسیار قوی به نظر می‌رسید زیرا در نمایشگاه شلوغ CES هیچ وقفه‌ای و قطعی در کار آن وجود نداشت. این تلویزیون همچنین دارای فناوری جدید META این شرکت و پنل های OLED نسل سوم است.

lg display oled MLA diagram 3

META در اینجا مخفف Micro Lens Array است و با تعبیه لایه‌ای از لنزهای محدب به اندازه میکرومتر کار می‌کند که انتشار نورهای سرگردان را تقریباً تا ۲۲٪ بازیابی می‌کند. تقریباً ۵۱۱۷ میکرو لنز در هر پیکسل با بازیابی نور از دست رفته در اثر بازتاب داخلی و در مجموع تقریباً ۴۲.۴ میلیارد لنز میکرو برای یک تلویزیون ۷۷ اینچی OLED 4K وجود دارد.

Hyeon-woo Lee، معاون ارشد و رئیس واحد تجاری نمایشگر بزرگ در LG Display می‌گوید:

“توسعه موفقیت‌آمیز «فناوری META» برتر ما، کیفیت تصویر تلویزیون‌های OLED را به سطحی جدید و بی‌نظیر ارتقا می‌دهد. ما با گسترش بخش OLED فوق‌العاده ممتاز و تقویت رقابت‌پذیری خود با بهترین کیفیت تصویر و متنوع‌ترین مجموعه‌هایی که تا کنون مونتاژ شده‌اند، به رهبری بازار تلویزیون‌های OLED ادامه خواهیم داد.”

lg display oled MLA diagram 9

ترکیب META با فناوری جدید افزایش روشنایی ال‌جی، این بدان معناست که شما به پنل‌های OLED نگاه می‌کنید که تقریباً ۳۰ درصد روشن‌تر از پنل‌های OLED نسل قدیمی‌تر هستند. از آنجایی که اوج روشنایی یکی از نقاط ضعف اصلی OELD ها در مقایسه با QLED ها و miniLED ها بود، این یک پیشرفت بزرگ از سوی ال جی به حساب خواهد آمد. فناوری META آن در تلویزیون‌های OLED 55، ۶۵، ۷۷ و ۸۸ اینچی موجود است که آخرین آنها یک نوع ۸k است.

تلویزیون‌های OLED ال‌جی با فناوری نوآورانه META خود قادر به دستیابی به حداکثر روشنایی ۲۱۰۰ نیت هستند که بالاترین سطح در بین هر نمایشگر تلویزیونی در بازار امروز است. فناوری META با افزودن روشنایی بیشتر به کیفیت تصویر فوق‌العاده و سیاه کامل OLED، به بیان رنگ‌های دقیق و شدیدی می‌پردازد که با محو کردن خطوط بین مجازی و واقعیت، بینندگان را مجذوب خود می‌کند.

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.