تلاش برای قاچاق ۲۰۲ پردازنده اینتل و ۹ آیفون در چین در پوشش حاملگی

گمرک چین به تازگی یکی از شهروندان زن این کشور را که از خارج بازمی‌گشته و ۲۰۲ پردازنده اینتل و ۹ آیفون اپل را برای قاچاق به دور بدن خود پیچیده بوده دستگیر کرده‌اند! قاچاقچی بالقوه که زن جوانی است، در مرز بین ماکائو در نزدیکی هنگ کنگ دستگیر شده و او با مخفی کردن پردازنده‌ها در دور شکم خود و با استفاده از شکم مصنوعی برای حاملگی جعلی، سعی در عبور از مرز داشته که توسط مقامات گمرک این منطقه شناسایی و دستگیر شده است.

این زن با پوشیدن لباس بارداری قهوه‌ای در حال عبور از گیت‌های گمرک بوده و مقامات با توجه به ظاهر او حالت این فرد را برای یک زن باردار غیرعادی توصیف کرده‌اند و در نهایت به راز او پی برده‌اند! مقامات چینی سپس این شخص را از میان جمعیت جدا کردند و وضعیت بارداری او را مورد سوال قرار دادند و زن جوان در پاسخ اظهار کرده که نزدیک به ۵ یا ۶ ماه است که حامله است و این در حالی بود که وضعیت ظاهری او مانند یک زن باردار ۹ ماهه که در آخرین مراحل است توصیف شده است!

ماموران گمرک سپس با بازرسی بدنی موفق به کشف شکم مصنوعی او شدند و همچنین انباری از سخت‌افزار را نیز از او جدا کردند. این شخص در دور شکم مصنوعی خود ۲۰۲ پردازنده اینتل و ۹ گوشی آیفون اپل را برای قاچاق و وارد کردن مخفیانه آن‌ها به داخل چین بسته بوده و ظاهرا او با استفاده از پلاستیک، چسب و پیچیدن آجر به دور شکم خود و با چسباندن قطعات به دور کمر خود موفق به ایجاد این شکم مصنوعی شده است.

قاچاق 202 پردازنده اینتل چین

در عکس منتشر شده در مطلب نیز می‌توان سخت‌افزارهای کشف شده را مشاهده کرد. پردازنده‌های اینتل ظاهرا از سری سوکت LGA 1700 پشتیبانی می‌کنند و به نظر می‌رسد که این CPU ها احتمالا مدل‌هایی از سری Alder Lake و یا Rocket Lake باشند.

آیفون‌های مشکی نیز شبیه به آیفون X و XS هستند. اگر همه CPU ها از سری محصولات رده بالای اینتل باشند، ارزش آن‌ها می‌تواند به ۱۰۰,۰۰۰ هزار دلار نیز برسد. قاچاق کالا در مرزهای چین به دلیل مالیات بالا برای واردات رایج است و چندین قاچاقچی دیگر نیز سعی کرده‌اند با این روش و چسباندن سخت‌افزار بود خود از مرز عبور کنند، اما به نظر می‌رسد که اثرگذار بودن این روش در حال کاهش است!

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.