تصاویر واقعی مدل اصلی شیائومی ۱۳ پرو پیش از عرضه لو رفت

شیائومی در حال آماده‌شدن برای رونمایی از سری Xiaomi 13 در رویداد ۱ دسامبر چین است. پیش‌از این شاهد انتشار خبرهای مختلفی درمورد این گوشی‌ها بودیم و اکنون تصاویر واقعی از مدل پرو شیائومی ۱۳ دردسترس قرار گرفته است که با رندرهای قبلی مطابقت دارند.

ابیشک یاداو، افشاگر سرشناس دنیای فناوری، تصاویر واقعی شیائومی ۱۳ پرو را به‌اشتراک گذاشته است. این تصاویر رندرهای قبلی منتشرشده از این دستگاه را تأیید می‌کنند. براساس تصاویر لورفته مدل اصلی شیائومی ۱۳، این دستگاه در سه‌رنگ سبز، سفید و آبی عرضه خواهد شد. این افشاگر تصاویری نیز از بدنه‌ پشتی گوشی مذکور منتشر کرد که طراحی آن را به‌طور کامل نشان می‌دهند. به‌نظر می‌رسد که بدنه‌ پشتی این دستگاه منحنی و ماژول مربعی‌شکل دوربین در گوشه‌ی سمت‌چپ بالای آن تعبیه شده است. براساس این عکس‌ها به‌نظر می‌رسد قاب پشتی گوشی با لایه‌ای از جنس شیشه، پوشانده شده‌است.

تصاویر شیائومی 13 پرو

تصاویر مربوط به پنل جلویی این دستگاه نشان‌دهنده‌ صفحه‌نمایشی با لبه‌های خمیده و حاشیه‌های باریک است. پانچ‌هول دوربین سلفی نیز در بخش مرکزی بالای این نمایشگر قرار دارد. تصاویر پنل جلویی این دستگاه استفاده از تراشه‌ Snapdragon 8 Gen 2 با فرکانس ۳.۱۹ گیگاهرتز را تأیید می‌کنند. شیائومی ۱۳ پرو دارای ۸ گیگابایت رم + ۵ گیگابایت رم مجازی و رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید ۱۳ است. تصویر زاویه‌ جانبی این گوشی نیز نشان می‌دهد که دوربین آن از بدنه‌ی پشتی بیرون‌زدگی دارد.

مشخصات شیائومی ۱۳ پرو

براساس اطلاعات فاش‌شده، شیائومی ۱۳ پرو مجهز به صفحه‌نمایش ۶.۷۳ اینچی AMOLED E6 خمیده با وضوح ۲K، نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز و سیستم کاهش نور PWM 1920 خواهد بود. به‌نظر می‌رسد که حداکثر روشنایی این نمایشگر به ۱۹۰۰ نیت می‌رسد.

این دستگاه از یک چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌برد که انرژی را از طریق یک باتری ۴۸۲۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با شارژ سیمی ۱۲۰ واتی، شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ واتی تامین می‌کند.

شیائومی ۱۳ پرو به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX989 سونی، دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر JN1 سامسونگ و دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر JN1 سامسونگ مجهز خواهد بود.

این دستگاه از قابلیت‌های دیگری مثل حسگر مادون‌قرمز، موتور خطی محور X، تراشه‌ی NFC و گواهی IP68 نیز بهره خواهد برد. وزن آن ۲۲۹ گرم (مدل مجهز به بدنه‌ پشتی چرمی ۲۱۰ گرم) و ضخامت آن ۸.۳۸ میلی‌متر (مدل مجهز به بدنه‌ پشتی چرمی ۸.۷ میلی‌متر) تخمین زده شده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.