تریلر جدید Dead Island 2 گیم‌پلی آن را نشان می‌دهد

بازی جزیره مردگان ۲ (Dead Island 2) برای مدت زیادی است که در حال ساخت است. این بازی حدود ۸ سال پیش معرفی شد. در این مدت جزیره مردگان ۲، دو عدد استودیو عوض کرده و روند ساخت آن با مشکلات زیادی روبرو شده است. چندی پیش نیز اعلام شد که عرضه این بازی با تأخیر انجام خواهد شد.

حال شرکت سازنده برای اینکه طرفداران از جزیره مردگان ۲ ناامید نشوند، یک تریلر جدید از این بازی منتشر کرده‌اند. این تریلر اطلاعات بیشتری در مورد جزیره مردگان ۲ به طرفداران می‌دهد. در این تریلر ما شاهد سه کرکتر بودیم که در بازه۲های زمانی مختلف در دنیای جزیره مردگان ۲ بودند. در دنیای این بازی ارتش دیگر وجود ندارد. به همین دلیل تنها افرادی که زنده مانده‌اند باید تلاش کنند تا به دوام آوردن خود ادامه دهند.

از طرفی افرادی که جان سالم به در برده‌اند در تلاش هستند تا یک مکان امن برای خود بسازند. با اینکار در برابر موج زامبی‌ها در امان خواهند بود. حال با گشت و گذار بیشتر در دنیای این بازی متوجه می‌شوند که هیچ مکان امنی در اینجا وجود ندارد. به همین دلیل باید تلاش کنند تا از زامبی‌ها دور باشند. مگرنه به یکی از آن‌ها تبدیل خواهند شد.

Dead Island 2

در تریلر جدید با توانستیم اطلاعات بیشتری از سیستم ارتقاء سلاح و مبارزه جزیره مردگان ۲ بدست بیاوریم. همینطور اینکه چندین مورد از زامبی‌های ترسناک این بازی را نیز مشاهده کنیم. شما در این تریلر با جیکوب (Jacob) و ایمی (Amy) آشنا خواهید شد. دو نفر از افرادی که در تلاش هستند تا در دنیای جزیره مردگان زنده مانده و به همین دلیل در زمینه کشتن زامبی‌ها بسیار ماهر هستند.

یکی از موارد جالبی که در این تریلر معرفی شد Alexa Game Control بود. چیزی که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با صدای خود بازی را کنترل کنند. این قابلیت برای نسخه‌های ایکس‌باکس و کامپیوتر جزیره مردگان ۲ وجود خواهد داشت. همینطور اینکه از زبان انگلیسی پشتیبانی خواهد کرد.

بازی جزیره مردگان ۲ دارای یک نسخه Hell – A است. در این نسخه موارد بسیار زیادی وجود داشته تا طرفداران پر و پا قرص این بازی را راضی نگه دارد. این نسخه از بازی دارای قاب فلزی (Steel Book)، بسته‌های الحاقی رایگان و چندین مورد تزئینی دیگر است. بازیکنان از همین الان می‌توانند این نسخه از بازی را پیش خرید کنند.

اگر شما هر نسخه از بازی را پیش‌خرید کنید، به بسته Memories of Banoi دسترسی خواهید داشت. این نسخه نیز دارای موارد زیادی در بازی بوده تا تجربه آن را برای طرفداران راحت‌تر بکند. بازی جزیره مردگان ۲ در تاریخ ۸ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ (۲۸ آوریل ۲۰۲۳) برای کنسول‌های نسل ۸ و ۹ به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link