تبیین نقش موزه‌های علوم در تغییر اقلیم

با هدف ارتقاء و افزایش اثربخشی موزه‌های علوم و دانشگاهی، نشستی با موضوع جهانی تغییر اقلیم در موزه علوم و فناوری برگزار می‌شود.

موزه ملی علوم و فناوری به منظور استفاده از نظرات و تجربیات موزه‌ها، مراکز و مجموعه‌های دانشگاهی و فرهنگی در جهت ارتقاء و افزایش اثربخشی موزه‌ها در زمینه مساله جهانی تغییرات اقلیم، روز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه جاری گردهمایی با عنوان “تغییرات اقلیمی و موزه‌های علوم و دانشگاهی” را به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌کند.

به اشتراک‌گذاری تجربیات و نگرش موزه‌ها به تغییرات اقلیم، تعاریف و آخرین بیانیه‌های شورای بین‌المللی موزه‌ها، جایگاه موزه‌های جهان در مواجهه با تغییرات اقلیمی و نقش و تأثیر موزه‌ها در تصمیم‌گیری‌های بومی و ملی از اهداف این گردهمایی است که با حضور و مشارکت رئیس ایکوم ایران و نمایندگان موزه‌های دانشگاهی برگزار خواهد شد.

به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی موزه ملی علوم و فناوری، در این کنگره سخنرانی‌هایی با موضوع «موزه‌های علوم و دانشگاهی و تغییرات اقلیمی در دنیا»، «زمین در زیر بار جمعیت و مصرف»، «جایگاه موزه‌ها و رویکرد شورای بین‌المللی موزه‌ها در تصمیم‌سازی‌های کلان در آموزش عمومی تغییرات اقلیمی»، «کاوش مدل‌های جدید برای موزه‌های علوم آینده»، «اهمیت تغییرات اقلیمی» و «نقش یونسکو در آموزش تغییرات اقلیمی» بحث و تبادل نظر می‌شود.

نوشته تبیین نقش موزه‌های علوم در تغییر اقلیم اولین بار در خبرگزاری سیناپرس | اخبار علمی ایران و جهان. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.